Інтегрований урок "Секрети вишитого рушника "

Про матеріал
Розучити українські пісні про рушники; учити виразно виконувати їх та передавати у співі свої почуття. Виховувати почуття національної самосвідомості, любові до рідного краю. Навчити виконувати стилізоване зображення птаха,яке можна вишити на рушнику ( фломастери, олівці, маркери); розвивати естетичні смаки та вподобання; виховувати відчуття прекрасного. Виховувати почуття гідності за свій народ, свою національну культуру, пошану до народних майстрів.
Перегляд файлу

Інтегрований урок для здобувачів освіти 4 класу

 

Тема уроку: секрети  вишитого рушника

Музичне мистецтво. Слухання:Платон Майборода, Андрій Малишко

Пісня про рушник»
Образотворче мистецтво. Стилізоване зображення птаха, яке можна вишити на рушнику.
Мета:

Музичне мистецтво: розучити українські пісні про рушники; учити виразно виконувати їх та передавати у співі свої почуття. Виховувати почуття національної самосвідомості, любові до рідного краю.

Образотворче мистецтво: навчити виконувати стилізоване зображення птаха,яке можна вишити на рушнику ( фломастери, олівці, маркери); розвивати естетичні смаки та вподобання; виховувати відчуття прекрасного. Виховувати почуття гідності за свій народ, свою національну культуру, пошану до народних майстрів.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Вид уроку: інтегрований

Обладнання: презентація, демонстраційний матеріал про рушники; вишиті  рушники;

ХІД УРОКУ.

 І.Організація класу

 

Вправа «Настрій»

За допомогою цеглинок , дізнаємося який настрій у дітей. Діти, які показують цеглинку  червоного кольору мають гарний настрій,  зеленого - звичайний, синього –їм сумно. Діти, подивіться один на одного, всміхніться. Молодці! У вас гарний настрій, бачу, ви налаштовані на плідну працю на уроці. Отже, розпочинаємо урок.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

 

III. Мотивація навчальної діяльності

Сьогоднішній урок — це ще один крок у світ прекрасного. Краплини мудрості, потрапивши до ваших сердець, перетворяться на велику скарб­ницю добра, любові до України, до свого народу. Можливо, колись хтось із вас стане також справжнім майстром, видатним художником, композитором чи співаком.

Метод «Асоціація»

-Діти, сьогодні наш клас прикрашають рушники, які ви принесли із своїх домівок.

 А із чим у вас асоціюється слово «рушник»?(Відповіді дітей.)

 

 

IV. Засвоєння нових знань

Сьогодні ми поглибимо свої знання про український рушник. В українській народній культурі рушник вважається одним з найпомітніших і шанованих виробів. Рушники використовуються у всіх обрядах, які супроводжують українців протягом життя - від народження і хрестин до поховання. Рушники дуже широко застосовувалися в українському побуті. Невелика їх частина, звичайно, служила звичайними домашніми рушниками, які прикрашалися досить скромно.«Хата без рушника, що сім'я без дітей»,— го­ворили в народі. Майже в кожній, навіть найбіднішій, оселі завжди на видноті висіло декілька видів рушників.

Демонстрація навчальної презентації.

Про рушник складено багато пісень. Також із ним виконують танці

(відео « Танець з рушниками»)

- У чому особливості хореографічних номерів із використанням рушників?

Слухання. «Пісня про рушник». Музика П. Майбороди, вірші А. Малишка,

(у виконанні Квітки Цісик).

Слухання. «Пісня про рушник». Музика П. Майбороди, вірші А. Малишка, ( у виконанні Ніни та Антоніни Матвієнко).

Аналіз музики. (Робота в альбомах «Мистецтво» О.Калініченка, с. 50, виконання завдань 4,5) Розучування пісні.

- Завітаймо на дитячий телеканал «Плюс Плюс». Переглянемо м/ф «Знана у всьому світі вишивка — наша!» (із циклу «Це наше і це твоє»).

- Розучимо текст пісні Г.Васіної  «Де шукати кольори?».

- Доберіть кольори, що відповідають настрою пісні. ( завдання 6)

 

Фізкультхвилинка.

 

Практична діяльність учнів

Наступної миті ми з вами перетворимося на видатних майстрів  і намалюємо стилізоване зображення птаха, яке можна вишити на рушнику,вклавши у свою роботу не лише вміння, а й душу та фантазію.

Робота в альбомі( завдання 3)

Виставка, аналіз та вербальна взаємооцінка створених художніх робіт.

Рефлексія

1.Вправа «Незакінчені речення»

 Продовжити одну з фраз:

 Я знаю …

 Мені сподобалося …, вразило…, збентежило.., було важко…,

 Що розкажеш мамі..

V.ПІДСУМОК УРОКУ

Дякую вам за роботу на уроці, за вміння створювати красу та робити один одного щасливими.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 4 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
839
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку