В рамках STEM проекту «ВІТАМІНИ»
Чабанюк Олена Валентинівна
Тема: «Алгоритми та програми. Поняття події. Види подій»
Мета: узагальнення, коригування та систематизація знань учнів; формування здоров’язберігаючих компетентностей; розвиток розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів, навичок критичного мислення, уваги , логічного мислення; виховування пізнавального інтересу та уміння вирішення проблем для подолання труднощів.
Вид уроку:комбінований
Міжпредметні зв’язки:основи здоров`я , біологія
Технічні засоби навчання: комп’ютер
Методичне забезпечення:презентація з пошаговим алгоритмом, мотиваційний ролик
посилання на інтерактивний плакат - https://valentinovna85.blogspot.com/p/6.html
Хід уроку:
1.Організаційний момент. (Перевірити присутність та готовність учнів на уроці)
- Діти, давайте сьогоднішню зустріч розпочнемо з побажань.
- Доброго ранку, Марійко, я бажаю тобі веселого дня!
- Доброго ранку, Лесику, я дуже радий тебе бачити!
- Вітаю тебе, Тетянко, я хочу щоб день у тебе був щасливим!
Така розминка формує культуру мовлення, привчає використовувати етикетні формули.
2.Технічні налаштування
3.(кнопка1)гра “ Збери яблука”
складання пазлів -за схемою прочитати прислів’я-”Вітаміни різні споживай-здоров’я гарне й добре май”
4.(кнопка 2) інтерактивна гра - “Вітамини в різних продуктах”
https://learningapps.org/display?v=p9fy2rhon21
5.(кнопка3) перегляд мотиваційного ролика — казка про вітаміни та вірус
6.(кнопка 4) Розгадування кросворду - “Вітаміни” отримуємо слово АЛГОРИТМ
7.Бесіда “Алгоритми, події” (повторення вивченого)
8.(кнопка 5) проходження тестування за наданим посиланням - https://naurok.com.ua/test/ponyattya-pro-ob-ekt-u-programuvanni-vlastivosti-ob-ekta-836716.html
9.(кнопка 6) інтерактивна гра “Інтерфейс програми Scratch”
10.(кнопка 7) практична робота за пошаговою презентацією
11.Підсумок (перегляд готових проектів)
Етап |
Дисципліни |
Тема |
Результат навчання |
Завдання |
Міні продукти за етапами |
1 |
Основи здоров'я |
Харчування і здоров’я |
Розрізняє складові харчових продуктів,джерела їх надходження |
Знайомство з впливом вітамінів на організм людини,застосування набутих знань у житті. |
Створення колажу «Мої улюблені фрукти» |
2 |
Біологія |
Плоди |
Знає види плодів та їх будову |
За допомогою досліду знайти вміст вітаміну С в овочах та фруктах |
Експеремент «Шукаємо вітамін С» |
3 |
Математика |
Дії з раціональними числами |
Вміє виконувати дії з раціональними числами |
За допомогою створеного |
Таблиці з підрахунками,вмісту вітамінів. |
4 |
Інформатика |
Алгоритми та програми Поняття події.Види,подій |
Створює програму SCRATCH за наданим алгоритмом. |
Оформити гри за шаблоном |
міні гра “Спіймай вітамінчик” |