Інтегрований урок. ЯДС+Інформатика

Про матеріал
Тема . ЯДС. Практична робота . Розпізнавання органів трав’янистих рослин. Інформатика . Доповнення зображень текстом у графічному редакторі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розпізнавання органів трав'янистих рослин Доповнення зображень підписом

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

коріньстеблолистокквітканасіння. Підсніжник звичайний. Занесений до червоної книги україни

Номер слайду 6

Який орган рослини найважливіший? хто переможе у суперечці ?

Номер слайду 7

Робота в парах

Номер слайду 8

Учимося додавати текст до малюнка. Вибрати інструмент Текст.

Номер слайду 9

Учимося додавати текст до малюнка. Клацнути лівою клавішею миші в тому місці малюнка, де має починатися напис. У прямокутнику, що з’явиться, мигатиме курсор. Це область введення тексту.

Номер слайду 10

Учимося додавати текст до малюнка. Ввести потрібний текст з клавіатури. Після введення тексту клацнути вказівником миші за межами області введення тексту. Тепер можна продовжувати малювати.

Номер слайду 11

Знайомимося з інструментом текст Зверни увагу! Розмір області введення тексту можна змінювати. Для цього з боків і в кутах області введення тексту розташовані спеціальні маркери, які можна перетягувати за допомогою миші.

Номер слайду 12

Учимося додавати текст до малюнка. Видалити символ ліворуч від курсора. Видалити символ праворучвід курсора. Місце введення символів позначається вертикальною рискою, що блимає, - курсором.

Номер слайду 13

Учимося додавати текст до малюнка. Напис на малюнку можна зробити великими, маленькими, кольоровими буквами. Розмір. Шрифт. НакресленняІнструмент Текст надає можливість вибрати для букв тип шрифту, розмір, стиль накреслення, колір.

Номер слайду 14

Учимося додавати текст до малюнка. Текст напису під час його створення можна редагувати – видаляти зайві чи неправильні символи, вставляти інші. Напівжирний. Курсив. Підкреслений. Закреслений

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Робота в парах

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Робота в групах Дослід

Номер слайду 19

Дякую за увагу

Номер слайду 20

Запитання і завдання. Перестав букви у правильному порядку та відгадай, які слова закодовано. Запиши їх. МОНЕТКАРКОМЕНТАРДИСПІППІДПИССЛОВООЛОВС

Номер слайду 21

Молодці

Перегляд файлу

Інтегрований урок ЯДС і інформатики

2 клас

Тема . 

ЯДС. Практична робота . Розпізнавання органів трав’янистих рослин.

Інформатика .    Доповнення зображень  текстом у графічному редакторі.

Хід уроку

І. Організаційна частина

ІІ. Актуалізація опорних знань

 У якій темі ми працюємо на природознавстві? ( Природа навесні)

1. «Бюро погоди». 

    Які явища неживої природи ми спостерігаємо сьогодні ? Заповнимо  нашу таблицю і календар.

2. Перевірка домашнього завдання

    Які зміни відбуваються у житті рослин на початку весни? ( Сокорух, набухання бруньок, цвітіння первоцвітів ).

    Які первоцвіти ми зобразили на  своїх опорних схемах ? Чому вони потребують охорони?

    До якої групи рослин відносяться первоцвіти ? ( Трав’янисті рослини)

3. Повідомлення теми та мети уроку

      Сьогодні саме ми будемо вчитися розпізнавати органи трав’янистих рослин та

з’ясуємо їх значення для  життєдіяльності рослин. А допоможуть нам у цьому розібратися комп’ютерні пристрої, а саме графічний редактор на них.

ІІІ. Формування нових умінь та навичок

Природознавство

1. Послухайте казку.

Бджілка випадково підслухала суперечку між органами рослин.

  • Я тут найголовніший! Я утримую рослину у ґрунті, напуваю її водою і годую мінеральними речовинами . ( Корінь)
  • Жодному кореню без мене не вижити. Це ж я переправляю мінеральні речовини і воду по всій рослині.  (  Стебло )
  • Я підказую людям, коли рослину потрібно полити , підгодувати, накрити. Затіняю ґрунт під рослиною, захищаючи її від висихання під палючим сонцем. ( Листок)
  • Усе, що ви здобули з ґрунту , повітря, води і світла – усе це турбота про мене. Буду я – буде насіння, а значить – буде нова рослина. ( Квітка)
  • Усе, що ви зробили , потрібно для того , щоб я дозріло й дало життя новій рослині. (  Насіння )

      Бджілка посміхнулась і полетіла далі. Вона вирішила, що в суперечці між органами рослин не може бути переможців. А як ви гадаєте ?  На  це питання  ми спробуємо сьогодні відповісти.

2. Робота з гербарієм ( в парах ).

   Завдання : розглянути уважно рослину, описати її.

Назва рослини _____________________________ .

Корінь _________________________ .

Листок ________________________ .

Квітка ______________________ .

Насіння _______________________ .

Перевірка  « Впізнай рослину».

Я зачитаю опис однієї рослини , впізнайте її. Порівняйте вигляд рослин .

 Спільне ( корінь, стебло, листя, квітка, насіння).

Різне ( форма , кількість, вигляд квітки, насіння ).

Висновок. Отже, у  всіх рослин є однакові органи.

 Інформатика

3.Допоможе нам закріпити нові знання  наші сучасні гаджети. А саме програма графічного редактора Paint.

  •  Згадаймо, як у неї зайти ?
  • Якими  інструментами ми вже користувалися?
  • Для того , щоб відповісти на наше проблемне питання , ми повинні познайомитись і навчитися користуватись ще одним інструментом цієї програми – Текст.

Подивіться на дошку. Будьте уважними , запам’ятовуйте побачене і почуте.

( Презентація , слайди  _________ ).

 

Закріплення на « хмарі». Доповнення зображення підписом.

Одночасно продублюйте на картці.

4. Самостійна робота за комп’ютером.

А) повторення правил техніки безпеки ;

Б) відкрити програму, зайти у файл « первоцвіти»;

В) виконати завдання: підписати органи трав’янистих рослин, використовуючи опорну  схему.

Природознавство

5.  Значення органів рослини

Дослід з цибулею  ( робота у групах)

  • Чому кількість води у склянці зменшилась?
  • Як барвник потрапив у цибулю?
  • Як змінилася рослина?

6. Динамічна  вправа « Склади рослину»

 

Коло – взаємодопомога.

Рослина зможе вижити , якщо будуть працювати всі  її органи .

ІV. Підсумок

     То хто переміг, на вашу думку, у суперечці органів рослин? Чи є найголовніший орган у рослини ? Давайте перевіримо , чи співпала наша думка з думкою бджілки. Розібратися нам допомогли знання з природознавства і з інформатики. Ми впевнились, що у сучасному світі нам допоможуть уміння спостерігати, аналізувати, вивчати природу і нові комп’ютерні  технології .

V. Домашнє завдання

   Продовжити заповнювати опорну схему до вивченої теми, записати або намалювати те, що запам’яталось на уроці або запитання, на яке хочете отримати відповідь

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Імена учасників ______________________________

Робота з гербарієм ( в парах ).

Завдання : розглянути уважно рослину, описати її.

Назва рослини ___________________________ .

Корінь _________________________________ .

Листок ________________________________ .

Квітка _________________________________ .

Насіння ________________________________ .

 

 

 

Імена учасників ______________________________

 

Робота з гербарієм ( в парах ).

Завдання : розглянути уважно рослину, описати її.

Назва рослини ___________________________ .

Корінь _________________________________ .

Листок ________________________________ .

Квітка _________________________________ .

Насіння ________________________________ .

 

 

Корінь           Стебло

Листок         Квітка

Насіння          Плід

 

Первоцвіти

Ранньоквітучі

Пізньоквітучі

Текст 

Графічний редактор

1 група

Чому кількість воду у банці зменшилась?

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2 група

Як барвник потрапив у цибулину?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3 група

Як змінилась рослина на протязі тижня?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  

 

 

 

 

 

Корінь           Стебло

Листок         Квітка

Насіння

Бджілка 


 

Клацнути за межами     Ввести текст      Визначити місце

текстового напису            із клавіатури                 введення тексту

 

Обрати інструмент       Задати властивості

         Текст                                  символів  

 

 

 

 

 

Доповнення малюнка підписом

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

zip
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 березня 2023
Переглядів
889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку