Інтегрований урок ЯДС і інформатики
2 клас
Тема .
ЯДС. Практична робота . Розпізнавання органів трав’янистих рослин.
Інформатика . Доповнення зображень текстом у графічному редакторі.
Хід уроку
І. Організаційна частина
ІІ. Актуалізація опорних знань
У якій темі ми працюємо на природознавстві? ( Природа навесні)
1. «Бюро погоди».
Які явища неживої природи ми спостерігаємо сьогодні ? Заповнимо нашу таблицю і календар.
2. Перевірка домашнього завдання
Які зміни відбуваються у житті рослин на початку весни? ( Сокорух, набухання бруньок, цвітіння первоцвітів ).
Які первоцвіти ми зобразили на своїх опорних схемах ? Чому вони потребують охорони?
До якої групи рослин відносяться первоцвіти ? ( Трав’янисті рослини)
3. Повідомлення теми та мети уроку
Сьогодні саме ми будемо вчитися розпізнавати органи трав’янистих рослин та
з’ясуємо їх значення для життєдіяльності рослин. А допоможуть нам у цьому розібратися комп’ютерні пристрої, а саме графічний редактор на них.
ІІІ. Формування нових умінь та навичок
Природознавство
1. Послухайте казку.
Бджілка випадково підслухала суперечку між органами рослин.
Бджілка посміхнулась і полетіла далі. Вона вирішила, що в суперечці між органами рослин не може бути переможців. А як ви гадаєте ? На це питання ми спробуємо сьогодні відповісти.
2. Робота з гербарієм ( в парах ).
Завдання : розглянути уважно рослину, описати її.
Назва рослини _____________________________ .
Корінь _________________________ .
Листок ________________________ .
Квітка ______________________ .
Насіння _______________________ .
Перевірка « Впізнай рослину».
Я зачитаю опис однієї рослини , впізнайте її. Порівняйте вигляд рослин .
Спільне ( корінь, стебло, листя, квітка, насіння).
Різне ( форма , кількість, вигляд квітки, насіння ).
Висновок. Отже, у всіх рослин є однакові органи.
Інформатика
3.Допоможе нам закріпити нові знання наші сучасні гаджети. А саме програма графічного редактора Paint.
Подивіться на дошку. Будьте уважними , запам’ятовуйте побачене і почуте.
( Презентація , слайди _________ ).
Закріплення на « хмарі». Доповнення зображення підписом.
Одночасно продублюйте на картці.
4. Самостійна робота за комп’ютером.
А) повторення правил техніки безпеки ;
Б) відкрити програму, зайти у файл « первоцвіти»;
В) виконати завдання: підписати органи трав’янистих рослин, використовуючи опорну схему.
Природознавство
5. Значення органів рослини
Дослід з цибулею ( робота у групах)
6. Динамічна вправа « Склади рослину»
Коло – взаємодопомога.
Рослина зможе вижити , якщо будуть працювати всі її органи .
ІV. Підсумок
То хто переміг, на вашу думку, у суперечці органів рослин? Чи є найголовніший орган у рослини ? Давайте перевіримо , чи співпала наша думка з думкою бджілки. Розібратися нам допомогли знання з природознавства і з інформатики. Ми впевнились, що у сучасному світі нам допоможуть уміння спостерігати, аналізувати, вивчати природу і нові комп’ютерні технології .
V. Домашнє завдання
Продовжити заповнювати опорну схему до вивченої теми, записати або намалювати те, що запам’яталось на уроці або запитання, на яке хочете отримати відповідь
Імена учасників ______________________________
Робота з гербарієм ( в парах ).
Завдання : розглянути уважно рослину, описати її.
Назва рослини ___________________________ .
Корінь _________________________________ .
Листок ________________________________ .
Квітка _________________________________ .
Насіння ________________________________ .
Імена учасників ______________________________
Робота з гербарієм ( в парах ).
Завдання : розглянути уважно рослину, описати її.
Назва рослини ___________________________ .
Корінь _________________________________ .
Листок ________________________________ .
Квітка _________________________________ .
Насіння ________________________________ .
Корінь Стебло
Листок Квітка
Насіння Плід
Первоцвіти
Ранньоквітучі
Пізньоквітучі
Текст
Графічний редактор
1 група
Чому кількість воду у банці зменшилась?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2 група
Як барвник потрапив у цибулину?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 група
Як змінилась рослина на протязі тижня?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Корінь Стебло
Листок Квітка
Насіння
Бджілка
Клацнути за межами Ввести текст Визначити місце
текстового напису із клавіатури введення тексту
Обрати інструмент Задати властивості
Текст символів
Доповнення малюнка підписом