Інтегрований урок: ЯДС , Літературне читання та мистецтва

Про матеріал
Тема: Художники сучасності Олег Шупляк, Олександр Брітцев та художники минулого Катерина Білокур, Марія Приймаченко Місце проведення: Художній музей м. Дніпро Клас: 3-Д Підручник: Літературне читання, 3 клас, Савчук Алла (с.36-37, Марія Приймаченко)
Перегляд файлу

Інтегрований урок: ЯДС , Літературне читання та мистецтва

Тема: Художники сучасності Олег Шупляк, Олександр Брітцев та художники минулого Катерина Білокур, Марія Приймаченко
Місце проведення: Художній музей м. Дніпро
Клас: 3-Д
Підручник: Літературне читання, 3 клас, Савчук Алла (с.36-37, Марія Приймаченко)


Мета уроку

  1. Ознайомити учнів із творчістю художників сучасності (Олег Шупляк, Олександр Брітцев) та минулого (Катерина Білокур, Марія Приймаченко).
  2. Розвивати вміння співвідносити місце народження художників із географічною картою України.
  3. Формувати уявлення про особливості стилю кожного митця.
  4. Розвивати творчі здібності через літературну та мистецьку діяльність.

Матеріали та обладнання

  • Репродукції картин художників, короткі біографічні дані
  • Карта України (3)(для позначення місць народження/проживання художників).
  • Літературний текст про Марію Приймаченко з підручника (с.36-37).
  • Розмальовка 1етриківського розпису, олівці, фарби.
  • Цеглинки Lego

Структура уроку

  1.Організаційний момент (5 хвилин)

  • Привітання, перевірка готовності учнів до уроку.
  • Ознайомлення з темою уроку.
  • Повторення правил поведінки у художньому музеї.

2. Мотивація (5хвилин)

  • Запитання:

-Чи знаєте ви, що сучасні художники продовжують створювати шедеври, які відображають нашу культуру?

-Що робить картини відомих митців впізнаваними?

-Де ви можете побачити твори художників?

  • Коротке пояснення мети уроку.

3. Робота в групах (5хвилин)  (Додаток3)

Учні діляться на три групи (за допомогою кольорових цеглинок Lego):

  • 1 група: Олег Шупляк
    • Отримують репродукції його картин та інформацію про ілюзії в його творчості.
    • Позначають на карті місце народження художника (с. Біще, Тернопільська область).
  • 2 група: Олександр Брітцев
    • Досліджують сучасний стиль митця, який працює у сфері абстракції та сучасного мистецтва.
    • Позначають Дніпро на карті як місто його діяльності.
  • 3 група: Катерина Білокур
    • Аналізують стиль її творчості (народні мотиви, квіткові композиції).
    • Позначають на карті с. Богданівка, Київська область.

Паралельно всі групи знайомляться з текстом про Марію Приймаченко (підручник, с.36-37) та місцем її проживання (с. Болотня, Київська область).

  1. Презентація роботи груп (10 хвилин)
  • Кожна група презентує своїх художників, демонструє репродукції, та показує позначені місця на карті.(Додаток2)
  • Обговорення особливостей стилю кожного митця.
    1. Екскурсія по художньому музею Дніпра та ознайомлення з петриківським розписом. (15 хвилин)
  • Відвідування зали з витворами Віктора Коновалова
  • Відвідування зали Петреківського розпису
  • Бесіда

-Як звуть художника витвори якого ви бачили?

-Це художник сучасності чи минулого?

-Чи бачили ви картини у музеї Катерини Білокур та інших художників? (Ні)

-Чому їх немає у виставкових залах? (Бо в Україні зараз війна)

-Як ви гадаєте де зараз зберігаються їхні роботи? (У сховищі, для збереження культурної спадщини)

-Де живе Віктор Коновалов? (У Дніпрі)

 

  1. Підсумок уроку (5 хвилин)
  • Запитання до учнів:
    • Що нового дізналися про українських художників?
    • Які області пригадали за урок?
    • Які області окуповані?
    • Що потрібно робити нам щоб зберегти культурну спадщину?
    • Що найбільше вразило на уроці?
  • Підведення підсумків.

7. Домашнє завдання

  1. Розмалювати розмальовку «Петреківський розпис»(Додаток1)
  2. Написати короткий опис про обраного митця для класної виставки.

 

 

 

 

 

 

 

Використані джерела

1.Картини Олега Шупляка  https://shupliak.art/uk/gallery

2.Творчість Олександра Брітцева https://dostyp.com.ua/novini/istoriya-muralista-yakij-cherez-vijnu-pereyihav-na-kirovogradshinu/

3.Творчіст катерини Білокур https://www.radiosvoboda.org/a/bilokur-%D1%81hudozhnytsya-10-faktiv/30988342.html

 

          Додаток 1 РОЗМАЛЬОВКА                                                           Додаток 2  Адміністративна України

Петриківський розпис розмальовка для дітейСтенд "Адміністративна карта України"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Фотозвіт проведеного уроку

 

docx
Додано
14 грудня
Переглядів
8
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку