Інтегрований урок " Як зимують звірі і птахи"

Про матеріал

Вправляти учнів у засвоєнні таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Продовжувати навчати розв'язувати задачі на ділення, порівнювати вирази. Розвивати обчислювальні навички. Формувати вміння аналізувати, співставляти, доводити. Повторити вивчений матеріал із теми «Як зимують звірі і птахи». Дати короткі відомості з теми «Як звірі і птахи зустрічають весну». Виховувати бережне ставлення до птахів і звірів.

Перегляд файлу

Інтегрований   урок  математики та природознавства

2  клас

 

 

 

 

D:\КАРТИНКИ\Пейзаж\Лес\Winter Pines,Willamette National Forest....jpg 

 

 

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\КАРТИНКИ\Пейзаж\Лес\Winter Pines,Willamette National Forest....jpg

 

Тема.  Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2.  Розв’язування задач. (Математика). Як зимують звірі та птахи, та як вони зустрічають весну. («Природознавство»).

Мета.  Вправляти учнів у засвоєнні таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Продовжувати навчати розв’язувати задачі на ділення, порівнювати вирази. Розвивати обчислювальні навички. Формувати вміння аналізувати, співставляти, доводити. Повторити вивчений матеріал із теми «Як зимують звірі і птахи». Дати короткі відомості з теми «Як звірі і птахи зустрічають весну».  Виховувати бережне ставлення до птахів і звірів.

Обладнання.  Зображення пейзажу зимового лісу, силуетні малюнки тварин і птахів, картки для індивідуальної роботи, геометричні фігури, конверти із завданнями, диск з презентаціями, комп’ютер.

Хід   уроку

1. Організація класу.

Девіз уроку: «Якщо хочеш багато знати,

                           Треба гарно працювати!»

2. Налаштування на позитивний емоційний стан.

- Діти, сьогодні до нас на урок завітав наш старий приятель ведмедик на прізвисько Пух. Я думаю, що він допоможе нам створити гарний настрій на уроці.

(Діти передають ведмедика один одному з добрими побажаннями).

3. Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні у нас на одному уроці буде два предмети. Ми з вами, виконуючи математичні завдання, повторимо те, що вивчали в курсі «Я і Україна» за темою «Як зимують звірі і птахи». З математики ми повторимо таблиці множення 2 і ділення на 2. А також коротенько ознайомимось з тим, як звірі і птахи зустрічають весну.

4. Повторення вивченого матеріалу.

- Давайте почнемо з того, що згадаємо, як готуються до зими і зимують звірі, які мешкають у нас на Україні.

Бесіда.

- Як змінюється навколишнє середовище з настанням холодів?

- Чи змінюється життя звірів і птахів?

- Як готується до зими і зимує білка, лисичка, зайчик, ведмідь, їжачок і т.д.?

5. Перегляд демонстраційного матеріалу «Як звірі і птахи готуються до зими» (комп’ютер).

 

- Всі математичні завдання для нас сьогодні приготували звірята.

6. Завдання від зайчика.

  а)  Усна лічба.

- Про кого говорять: «Узимку біленький, а влітку сіренький»?

- Так, це зайчик.

-  Ми потрапили з вами на числову галявину до зимового лісу. Допоможіть зайчику дістатися до моркви.

2   4 =   + 4 =    : 2 =   - 2 =   : 2 =   + 8 =   : 2 =

   б)  Каліграфічна хвилинка.

Знайти закономірність і продовжити ряд:  60,  62,  64,  …,  …,  …,  …,  …,  …,  …,  80.

7. Завдання від лисички.

  а)  Розкажіть таблицю множення числа 2 і ділення на 2.

  б)  Запишіть математичний диктант:

*Знайти добуток: 2 і 6; 2 і 9; 2 і 3; 2 і 7.

*Знайти частку: 6 і 2; 14 і 2; 10 і 2; 4 і 2.

*Запишіть числа, які записані за допомогою геометричних фігур.

8. Фізкультхвилинки від ведмедика і білочки.

Ведмежата в лісі жили,                                    Лапки в боки, вгору вушка.

Головою все крутили:                                       Скачуть білочки-подружки.

Ось так, ось так, ось так.                                   Раз, два, три, чотири, п’ять,

Ведмежата мед шукали,                                  По гілках вони летять.

Разом дерево хитали:                                       Кожен ранок на галяві

Ось так, ось так, ось так.                                   Спритно роблять вільні вправи.

9. Завдання від білочки.

ЗАДАЧА

  Білка знайшла на ялинці 10 шишок. Вона їх розклала  у два кошики, порівну в кожен. Скільки шишок у кожному кошику?

ТВОРЧА РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ

  - А хто складе задачу про білочку і шишки, яка б розв’язувалася так:            

10 : 5 = 2 (к.)

(Задачі розв’язуються з використанням наочності: діти практично розкладають шишки в кошики; розв’язування записують в зошити).

 

 

 

10.  Завдання від їжачка.

а) Порівняти:                                                             Порівняти:

2 + 2 + 2 + 2 І 2   5                                                  2 + 2 + 2 + 2 і 2   4

8 : 2 і 4                                                                     12 : 2 і 2   4

б)  Задачі – вірші

Ішли 4 їжаки,                                            На узліссі, на галявці

Несли по 2 буряки.                                 Знайшли моркву білі зайці.

Поможіть їм, діти,                                   8 морквин. Це немало.

Буряки ці полічити.                                 На двох розділили, по скільки стало?

 

Чотири індики                                           А сердиті 5 індиків

Пішли на музики.                                      Взули нові черевики.

Танцювали, гупали.                                  Рипу – рипу – походжають.

Скільки ніжок тупали?                             Скільки всіх? Вони не знають.

11. Завдання від зайчиків.

- І знову нашої допомоги просять зайчики. Якщо ви правильно з’єднаєте приклад з відповіддю, то лисичка не зможе дістатися до зайчиків.

18 : 2 + 11                                                         66

C:\Documents and Settings\ssss\Рабочий стол\IMG_0001.jpgC:\Documents and Settings\ssss\Рабочий стол\IMG_00а01.jpg32 – 16                                                               9

29 + 37                                                               29

80 – 35                                                               20

2х7 + 15                                                             16

18 : 2                                                                  45

 

12.  Завдання від пташок.

Геометричний матеріал.

 - На узліссі є невелике озеро. Восени, навесні і влітку тут багато качок, гусей. Але зараз їх ще немає. Скоро вони прилетять. А щоб швидше це сталося, давайте складемо з геометричних фігур гусочку.

13. Перегляд презентації на тему «Тварини весною» (комп’ютер).

14. Підсумок уроку.

 

docx
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
1197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку