Урок - проект " Новорічна математична казка"

Про матеріал

: закріпити вміння додавати і віднімати двоцифрові числа усно та письмово. Вчити творчо працювати над задачами, виразами. Вчити працювати в групах. Формувати навички пошукової діяльності на основі спільної праці. Розвивати вміння орієнтуватися в інформаційному просторі; вміння самостійно конструювати свої знання; логічне мислення, пам'ять, увагу. Виховувати почуття взаємоповаги під час роботи в групах та естетичного смаку.

Перегляд файлу

Тема: «Новорічна математична казка»

 

Мета: закріпити вміння додавати і віднімати двоцифрові числа усно та письмово. Вчити творчо працювати над задачами, виразами.  Вчити працювати в групах. Формувати навички пошукової діяльності на основі спільної праці. Розвивати вміння орієнтуватися в інформаційному просторі; вміння самостійно конструювати свої знання; логічне мислення, пам'ять, увагу. Виховувати почуття  взаємоповаги під час роботи в групах та естетичного смаку.

 

Тип проекту: навчальний, міжпредметний, груповий,середньотривалий.

 

Обладнання: презентація вчителя «Новорічна математична казка».

 

 

Хід уроку

І - 20 хв.

І. Організаційний момент. Рефлексія.

 

Учитель: Раз на рік настає радісна пора, наповнена очікуванням дива: разом із зимовими холодами до нас приходять новорічні свята.

 

ІІ. Оголошення, представлення теми та очікуваних результатів

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель: Але сталася біда:

Рік Новий під загрозою.

Люта й зла жінка

Захопила в свій полон новорічних героїв нашої казки.

 

Хто вона така? Відгадайте.

Загадка.

Її  серце  заховано  глибоко,

 Краса  холодна  дивує  око...

 Чи  ж  у  тім  її  справжнісінька  вина,

 Що  снігом  запорошена  вона?..

 

 Не  кожен  здатний  розпалити  душу,

 Своїм  серцем  оросити  сушу,

 Розтопити  лід  і  сніг  у  ній  сповна,

 І  зникне  її  гордість  крижана...

 

 Теплом  проникнуть  її  очі  милі,

 Полум’я  горітиме  у  тілі...

 Ляже  на  душі  мелодії  струна,

 І  посмішка  засяє  чарівна...

(Снігова королева)

 

ІV. Основна частина уроку.

 

Учитель: Відгадайте загадки і дізнаєтесь кому потрібна наша допомога.

 

 

Вітер хай не шаленіє,

 Хай хурделиця не віє.

 Не злякались їх погроз!

 З нами разом - ...

(Дід Мороз)

 

Я - онука Морозу і Заметілі,

 Приходжу сюди кожен рік!

 Зі мною подружки веселі

 Стрічати раді Новий рік..

(Снігуронька)

Вона росте в лісах,

Гілочки всі у голках,

Взимку – як улітку,

Влітку – як узимку,

Прийде до хатинки

Зелена ...

(Ялинка)

V. Фізкультхвилинка.

 

Я – істота нежива,

Я – істота снігова.

З кульок я складаюсь,

Діток потішаю.

(Сніговик)

ІІ - 20 хв.

VІ. Початок роботи над проектом. Створення пошукових груп.

Учитель: Треба негайно визволяти наших друзів.

Снігова королева приготувала для вас завдання. (Об'єднання учнів у групи)

 

1 група. «Команда Діда Мороза».

  1. Скласти приклади на додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.
  2. Виготовити

       малюнок – загадку.

 

2 група. «Команда Снігуроньки».

  1. Скласти вирази на порівняння двоцифрових чисел.
  2. Виготовити новорічні кульки на ялинку.

 

3 група. «Команда Ялинки».

       1. Опрацювати теоретичні відомості про геометричні фігури.

       2. Виготовити гру “Геометрична мозаїка”.

 

4 група. «Команда Сніговика».

  1. Скласти задачу з коротким записом до неї.
  2. Гра “Чарівні цифри”.

 

І. Робота за планом проектної діяльності.

 

1. Підготовка.

а)визначаємо тему, мету, актуальність, висуваємо гіпотези даного проекту;

б)ділимо учнів на групи.

2. Планування.

а)визначаємо джерела інформації, збираємо і аналізуємо інформацію;

б)визначаємо способи представлення результатів;

в)розподіляємо обов'язки в групах.

3.Дослідження. 

а)формулюємо проблему:

б)висуваємо гіпотези рішення проблеми;

в)вибираємо методи дослідження

4.Результати і висновки

а) аналізуємо інформацію і формулюємо висновки.

5. Презентація або звіт

           а)проходить на шкільному проектному тижні, батьківському збори     перед  громадськістю.

6. Оцінка результатів і процесу

а) організація рефлексії, самооцінка, взаємооцінювання.

VІІІ. Підбиття підсумків. Рефлексія.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
3075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку