: закріпити вміння додавати і віднімати двоцифрові числа усно та письмово. Вчити творчо працювати над задачами, виразами. Вчити працювати в групах. Формувати навички пошукової діяльності на основі спільної праці. Розвивати вміння орієнтуватися в інформаційному просторі; вміння самостійно конструювати свої знання; логічне мислення, пам'ять, увагу. Виховувати почуття взаємоповаги під час роботи в групах та естетичного смаку.
Тема: «Новорічна математична казка»
Мета: закріпити вміння додавати і віднімати двоцифрові числа усно та письмово. Вчити творчо працювати над задачами, виразами. Вчити працювати в групах. Формувати навички пошукової діяльності на основі спільної праці. Розвивати вміння орієнтуватися в інформаційному просторі; вміння самостійно конструювати свої знання; логічне мислення, пам'ять, увагу. Виховувати почуття взаємоповаги під час роботи в групах та естетичного смаку.
Тип проекту: навчальний, міжпредметний, груповий,середньотривалий.
Обладнання: презентація вчителя «Новорічна математична казка».
Хід уроку
І - 20 хв.
І. Організаційний момент. Рефлексія.
Учитель: Раз на рік настає радісна пора, наповнена очікуванням дива: разом із зимовими холодами до нас приходять новорічні свята.
ІІ. Оголошення, представлення теми та очікуваних результатів
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Учитель: Але сталася біда:
Рік Новий під загрозою.
Люта й зла жінка
Захопила в свій полон новорічних героїв нашої казки.
Хто вона така? Відгадайте.
Загадка.
Її серце заховано глибоко,
Краса холодна дивує око...
Чи ж у тім її справжнісінька вина,
Що снігом запорошена вона?..
Не кожен здатний розпалити душу,
Своїм серцем оросити сушу,
Розтопити лід і сніг у ній сповна,
І зникне її гордість крижана...
Теплом проникнуть її очі милі,
Полум’я горітиме у тілі...
Ляже на душі мелодії струна,
І посмішка засяє чарівна...
(Снігова королева)
ІV. Основна частина уроку.
Учитель: Відгадайте загадки і дізнаєтесь кому потрібна наша допомога.
Вітер хай не шаленіє, Хай хурделиця не віє. Не злякались їх погроз! З нами разом - ... (Дід Мороз)
|
Я - онука Морозу і Заметілі, Приходжу сюди кожен рік! Зі мною подружки веселі Стрічати раді Новий рік.. (Снігуронька) |
Вона росте в лісах, Гілочки всі у голках, Взимку – як улітку, Влітку – як узимку, Прийде до хатинки Зелена ... (Ялинка) V. Фізкультхвилинка.
|
Я – істота нежива, Я – істота снігова. З кульок я складаюсь, Діток потішаю. (Сніговик) |
ІІ - 20 хв.
VІ. Початок роботи над проектом. Створення пошукових груп.
Учитель: Треба негайно визволяти наших друзів.
Снігова королева приготувала для вас завдання. (Об'єднання учнів у групи)
1 група. «Команда Діда Мороза».
малюнок – загадку.
2 група. «Команда Снігуроньки».
3 група. «Команда Ялинки».
1. Опрацювати теоретичні відомості про геометричні фігури.
2. Виготовити гру “Геометрична мозаїка”.
4 група. «Команда Сніговика».
VІІ. Робота за планом проектної діяльності.
1. Підготовка.
а)визначаємо тему, мету, актуальність, висуваємо гіпотези даного проекту;
б)ділимо учнів на групи.
2. Планування.
а)визначаємо джерела інформації, збираємо і аналізуємо інформацію;
б)визначаємо способи представлення результатів;
в)розподіляємо обов'язки в групах.
3.Дослідження.
а)формулюємо проблему:
б)висуваємо гіпотези рішення проблеми;
в)вибираємо методи дослідження
4.Результати і висновки
а) аналізуємо інформацію і формулюємо висновки.
5. Презентація або звіт
а)проходить на шкільному проектному тижні, батьківському збори перед громадськістю.
6. Оцінка результатів і процесу
а) організація рефлексії, самооцінка, взаємооцінювання.
VІІІ. Підбиття підсумків. Рефлексія.