Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Інтегрований урок з алгебри «Омар Хайям – у «всесвіті найкращий твір»»

Про матеріал
Інтегрований урок зарубіжної літератури та алгебри з теми: «Омар Хайям – у «всесвіті найкращий твір»» (Закони математики та літератури у житті) є узагальнюючим уроком з теми "Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних". Мета уроку: поглибити, узагальнити знання учнів про раціональні рівняння, про східну поезію; ознайомити школярів із найкращими зразками персько-таджицької поезії;сприяти вихованню найкращих моральних якостей; розвивати логічне мислення, виховувати зацікавленість у здобутті знань. Тип уроку: узагальнюючий, урок-подорож
Перегляд файлу

Інтегрований урок зарубіжної літератури та алгебри з теми:

«Омар Хайям – у «всесвіті найкращий твір»»

(Закони математики та літератури у житті)

Мета: поглибити знання учнів про східну поезію; ознайомити учнівіз найкращими зразками персько-таджицької поезії;сприяти вихованнюнайкращих моральних якостей;поглибити, узагальнити та систематизувати знання школярів про раціональні рівняння, розвивати логічне мислення учнів, виховувати зацікавленість у здобутті знань.

Тип уроку: узагальнюючий, урок-подорож

Обладнання:мультимедіа презентація, картки із завданнями, карта самооцінювання, портрет Омара Хайяма

                    Математик повинен бути поетом у душі.

           С. Ковалевська

Хід  уроку

  1.                Організаційний момент.
  2.            Мотивація навчальної діяльності.

( На половинках мультимедіа дошки з однієї сторони написані математичні формули, а з другої – вірш О.Хайяма)

  •                   Що ви бачите на дошці?(алгебраїчні формули та рубаї)

Учитель зачитує рубаї:

Хіба у Всесвіті найкращий твір – не  ми?

 В очах у розуму зіниця й зір – не ми?

 Це коло всесвіту скидається на перстень,

 А камінь, що горить ясніш од зір, - це ми.

  •                   Чи можна обєднати алгебраїчні формули та поетичний твір в єдине ціле?
  •                   Що спільного є у математиці та літературі? ( відповіді учнів)

Вчитель світової літератури.

 Алгебра і лірика… Слова, які рідко знаходяться поруч. Що їх може звязувати? Вони такі різні, але здається тільки на перший погляд.

 

Вчитель математики.

 Відомий російський математик Лобачевський писав вірші. О.С.Пушкін говорив: « Натхнення потрібно в поезії,               як у геометрії». Автор відомої казки «Аліса у країні чудес», ЛьюісКеролл, був професором математики.

 

Вчитель світової літератури.

 Учений Давнього Сходу Омар Хайям писав складні наукові праці з математики, а на полях – вірші. Його мудрими рубаї ми зачитуємось й досі. Він зумів не тільки обєднати лірику та математику, а й залишити вагомий слід в обох галузях.

  1.        Оголошення теми уроку, епіграфа, визначення мети.

Вчитель математики. Сьогодні на уроці ми також зробимо спробу об’єднати математику та літературу, тому у нас дві теми уроку:

Вчитель світової літератури «Омар Хайям – «у Всесвіті найкращий твір»» та

Вчитель математики«Розв’язування раціональних рівнянь» під загальною назвою: «Закони математики та літератури у житті».

 

Вчитель світової літератури . Епіграфом до уроку слугують слова відомої російської жінки-математика Софії Ковалевської : «Математик повинен бути поетом у душі».

  •                   Визначте мету уроку.( відповіді дітей)

 

  1.         Опрацювання теми уроку.

Вчитель математики.

«Щоб Поета зрозуміть, в його рідний край ідіть» ,- закликав Й.В.Ґете. Слідуючи пораді відомого німецького мислителя, пропонуємо відправитися у віртуальну подорож містами, пов’язаними з життям Омара Хайяма.

 

  1.               Розминка

Вчитель світової літератури.

Щоб відправитися у далеку путь, треба перевірити свої знання з літератури та алгебри. Тому необхідна « Розминка».

  •                   ( Діти вирішують приклади, відповіді яких мають відношення до біографії Омара Хайяма)
  •                   Математичний диктант:
  1.               Знайти ОДЗ:=0                         (Відповідь:   всі числа, крім 1048)
  2.               Розв’язати рівняння:        =0    (Відповідь:   8)
  3.               До якого найменшого спільного знаменника необхідно звести обидві частини рівняння      =?             (Відповідь:   20)
  4.               Яке число не належить області допустимих значень рівняння =0?    (Відповідь:   25)
  5.               Скільки коренів має рівняння:        =0 ?     (Відповідь:   4)
  6.               Яке чотиризначне число можна утворити з коренів даного рівняння, якщо перші дві його цифри 1та 0, а останні розмістити у порядку спадання?(Відповідь:   1074)
  7.               Розв’язати рівняння:             =0         (Відповідь:   1123)
  8.               Чи має корені квадратне рівняння, якщо його дискримінант дорівнює 1859?:   (Відповідь:   так, рівняння має 2 корені, оскільки 1859>0)

 

  •                   Що означають у житті Омара Хайяма ці числа?

 

1048 – рік народження;

8 – у 8 років знав Коран напамять;

20 – у 20 років приїхав до Бухари, де працював у книгосховищах;

25 – у 25 років написав перший алгебраїчний трактат;

4 – написав 4 фундаментальних праці з алгебри,

1074 - у цей рік був запрошений на службу до царського двору султана Малік-шаха в м. Ісфахан;

1123- рік смерті;

1859 – Едвард Фітцжеральд видав книжку « Рубаї Омара Хайяма». Світ дізнався про поета Омара Хайяма.

 

  1.               Зупинка «Схід»

Вчитель математики.

- Отже, знання перевірили. Можна вирушати у подорож.Наша перша зупинка«Схід»

 

  1.               Бесіда.

Вчитель світової літератури

  •                   Що вам відомо про культуру середньовічного Сходу?
  •                   Яких видатних людей дав світові Схід? (поети Рудакі, Гафіз, Фірдоуссі, філософ і лікар Абу Алі –ібн- Сіна (Авіценна), астроном і математик Абу- РейханМухаммедБіруні, засновник алгебри Аль-Хорезмі). Найкраще про культуру середньовічного Сходу знає учень-історик Писанець Олена.
  1.               Повідомлення учня-історика про особливості культури Сходу.

( Звучить східна музика. Слова учня супроводжує мультимедіа презентація)

Схід… Незвичайний, непізнаний, таємничий. Зі своїми суворими законами, мечетями і мінаретами, з казковим багатством султанів. Дивовижними малюнками письмен, загадковими красунями, великою мудрістю, своєрідно культурою та поезією.

Подумки перенесемося у глибину століть, у ті часи, що передували народженню О. Хайяма. У X ст.. на території Східного Ірана та  Східної Азії утворилась міцна держава Саманидів й сформувався таджицький народ.

Ще у VIII ст.. на території сучасного Таджикистану  процвітала самобутня согдійська культура. Предки таджиків,согдійці.зналися у мистецтві. Вторгнення військ Арабського халіфату у VIII ст. в Іран, а пізніше у Середню Азію завдало давній іранській культурі значного удару. Вогнем і мечем була насаджена нова культура, релігія та мова. Для іранської словесності настали «віки мовчання». Література перестала існувати. Згодом місцева аристократія пристосувалася до завойовників: зуміли засвоїти нову мову, традиції та підготували ґрунт для виникнення літератури рідної мови – фарсі, яка складалася із здобутків арабської культури, персько-таджицької, давньоперської.

Особливість літератури Сходу полягала у зосередженні уваги не на прославленні божеств, а на зображенні людини. Класична персько-таджицька поезія відрізняється філософічністю, вільнодумством, антирелігійною спрямованістю. Центральний образ поетів Сходу – вільна людська особистість.

Вчитель математики.

Схід дав світові знаменні імена видатних математиків: Евклід, Аполоній, Птолемей, Діофант, ал-Біруні, ал-Бірджанді, Насир ад-Дін ат-Тусі,Улугбек, Аль-Хорезмі, Омар Хаям.Математика сходу завжди носила більш практичний характер. Відповідно найбільше значення мали обчислювальні та вимірювальні аспекти, що призвело до створення таблиць значень тригонометричних функцій кроком в 1, обчислення значення ірраціонального числа з 17 правильними десятковими знаками, вимірювання площі круга, вилучення коренів, розв’язування лінійних, квадратних, раціональних рівнянь.

  1.               «Літературно-математичне лото»

Вчитель математики.Наступне завдання  « Літературно-математичне лото».

Завдання у групах( 4 групи). На картках 1, 3 груп рівняння алгебраїчні. Якщо учні правильно вирішують рівняння, відповіді вони знаходять накартках протилежних груп. Вчитель світової літератури.

Учні 2,4 груп отримують розрізнені фрази, які потрібно об’єднати, сформулювати літературне поняття та знайти його у картках протилежної групи.

 

 

 

 

 

 

 

Розвязати рівняння:   1.+=        (Відповідь:   2)

 

                                    2.          -= -   (Відповідь:  коренів немає)

Літературні поняття:

Газель- вірш, що складається не менш з трьох, але не більш ніж дванадцяти бейтів, повязаних наскрізною моноримою кожного другого рядка, обєднаних спільними мотивами.

Касида – поширений жанр поезії в арабських країнах , Середній Азії, Азербайджані, Ірані. Переважно урочистий ліричний вірш, у якому оспівується важлива суспільна подія чи видатна особа.

3. Зупинка «Нішапурі»  

Вчитель світової літератури.  

Продовжуємо подорож. А зараз ми опинилися у місті Нішапурі.

  •                   Як повязано це місто з Омаром Хайямом? ( народився у місті, здобув першу освіту, набув досвіду). Заочну екскурсію містом для нас підготувала Чернокол Катерина.

1.Повідомлення учня ( заочна екскурсія містом)

  •                   Нішапурі розташувався на перехресті караванних шляхів і був ярмарковим містом з кількасот тисячним населенням. Караванники привозили з усього світу не тільки товари, а й розповіді про далекі країни, рукописні книги, чутки, плітки. Недаремно ринок – найбільш людне місце у Нішапурі. До нього веде вузька вулочка, вкрита місцями грубими тканинами, щоб захистити перехожих від палаючих сонячних променів. Всюди панує яскраве життя!. Старик-чеканщик нескладними інструментами обробляє металевий кувшин. А які багаті вироби виставлені на полицях у цій майстерні! Поруч виставлені на продаж глиняний та металевий посуд. Багатолік та багатоголосеннішапурський ринок!

 

Вчитель математики.

Неважко уявити, що серед тих, хто полюбляв послухати розповіді купців про далекі країни, про людей, що населяють їх, був і допитливий юнак Омар Хайям.

 

Вчитель світової літератури.  

Давайте разом перенесемося на площу м. Нішапурі. Подивимося на його мешканців

2. Інсценівка « Батько та син»

В Нишапуре базар. Там с утра шум и гам

Разложили купцы на прилавках товар.

- Тут шелка и ковры!

-  Тут хурма и щербет!

- Деньги есть – покупай!

- Проходи, если не!

В Нишапуре базар. Там с утра шум и гам.

Здесь торгует ремесленник – старый Хайям!

Сын пришёл помогать – черноглазый Омар

Звонкий голос летит;

- Покупайте товар!

День окончен. Отец достаёт кошелёк:

- Заслужил ты сегодня подарок, сынок.

Сын шагает с отцом по базарным рядам

- 5 дирхемов тебе, на подарок я дам,

Ты доволен, Омар! Отвечай, наконец!

- Дай мне десять динаров!

Споткнулся отец:

- Ты, наверно, забыл, я не шах и не бей!

Что ты хочешь купить, не пойму, хоть убей!

Ну какому товару такая цена?

Скоро будешь просить у меня скакуна,

Или перстень, в котором сверкает алмаз!

Ты запомни: на роскошь нет денег у нас!

Недовольный за сыном плетется старик.

На прилавке он видит 5 свитков – 5 книг.

- Это древний ученый, великий Евклид.

Это – мысль, что любого быстрей скакуна,

Ярче всяких алмазов сверкает она

 Нет без линий и чисел мне жизни, отец!

И узнать я хочу то, что понял мудрец.

Молвил старый Хайям:

- Стал ты взрослым, сынок!

Опрокинул в ладонь купцу кошелёк

Руки к небу вознёс:

- Пусть я темен и стар!

Сделай так, чтоб ученым стал сын мой Омар!

 

Вчитель математики.І Бог почув молитви батька. Його син став не просто ученим, він став творчо розвиненою особистістю. Багато східних правителів запрошували Хайяма стати придворним ученим.

 

 3. Бесіда.

Вчитель світової літератури.  

  •                   Про які досягнення Омара Хайяма ви знаєте?

(Відомо, що у 17 років Омар Хайям здобув знання з багатьох наук: математики, історії, медицини, філософії. Він добре знав багато мов, у тому числі грецьку та латину)

 

Вчитель математики.

(У 20 років Хайям приїхав до Бухари, де почав працювати у книгосховищах. За 10 років він написав 4 фундаментальних трактати з математики.)

  •                   Якій темі з математики були присвячені його праці? ( раціональні рівняння)

 

Вчитель світової літератури.  

  •                   Омар Хайям був відомим ученим. Звідки взялися його поезії? (на полях алгебраїчних праць він писав рубаї)
  •                   Коли став відомими світові Омар Хайям як поет? ( у XIXстолітті)
  •                   Творчість О. Хайяма – поета стала відомою в Європі у XIX ст. завдяки Едварду Фітцджеральду, який 1859 року видав 24-сторінкову книжечку «Рубайят Омара Хайяма». У ній було 100 рубаї. Від цієї книжечки у великому захопленні була не тільки Європа, а й Америка та країни Сходу.

4.  Словникова робота.

- Що таке рубаї?

( Рубаї – чотиривірш, де римуються 1,2,4 рядки філософського змісту, що містить певну думку, підкреслену в останньому рядку)

  •                   Яка заслуга Омара Хайяма у жанрі рубаї? ( вдосконалив поезію, посилив філософське звучання)

 

  1.               Завдання у групах « Мозаїка»

Вчитель математики.Кожній групі надається набір розрізаних карток. Потрібно розташувати таким чином деталі, щоб склався вірш. Виразно його прочитати, визначити філософську думку твору. На зворотному боці записано завдання з математики, яке необхідно вирішити.

 

1 група.

Так мало радості в цьому земному колі,І рівень:  =   (Відповідь:0;  1)

Тож не схиляй чола, будь весел і в неволі!   (Відповідь:-2;  2)

Тримайся з мудрими, бо й сам ти  тільки легіт.=0     (Відповідь:0)

Вода, вогонь та пил, що віється в полі.  =0   (Відповідь:6)

 

2 група.

Мені нагадують людські серця IІ рівень:    =0   (Відповідь:-3;   3)

Крихке й тоненьке серце олівця –=0   (Відповідь:-5;   5)

Зламати легко, застругати важче,=   (Відповідь:0;   7)

Списати неможливо до кінця.=   (Відповідь:0;  1)

3  група.

Всі таємниці пильно зберігай,IIІ рівень:   +=    (Відповідь:0;   10)

Щоб не дізнався нелюд і шахрай.+=2   (Відповідь:4)

І зваж: як з іншими ти поведешся,+=(Відповідь:коренів немає)

Того від інших і собі чекай.--=0(Відповідь:  -2)

4 група.

Ні, не гнітять мене перестрахи й жалі,IV рівень:-=(Відповідь:  -15)

Що вмерти мушу я, що строки в нас малі.-=(Відповідь:  -12)

Того, що суджено боятися не треба.=+(Відповідь:коренів немає)

Боюсь неправедно прожити на землі.-=(Відповідь: коренів немає)

 

- Які теми звучать у творчості Омара Хайяма?

4. Зупинка « Музей Омара Хайяма»

Вчитель світової літератури.  

Як водиться у суспільстві людину, яка заслужила на повагу своїми визначними досягненнями, вшановують, памятають, на її честь встановлюють памятники, відкривають музеї.

 

Вчитель математики.

Учні нашого класу вирішили відкрити музей О. Хайяма незвичайний: замість експонатів – вчинки, досягнення вченого. Вхід у музей платний. Зали музею відкриваються тому, хто правильно дасть відповідь на алгебраїчне рівняння.

 

Учні пересаджуються по групах за рівнем навчання.

( Учні працюють в однорівневих групах, 1 учень на дошці виконує індивідуальне диференційоване завдання)

3. Відвідування музею

Екскурсовод  1 зал «Омар Хайям - філософ»=0     (Відповідь:  -2)Iрівень

Меня философом враги мои зовут,

     Однако, видит Бог, ошибочен их труд.

     Ничтожней многих я: ведь мне ничто не ясно.

     Не ясно то, зачем и кто я тут.

Омар Хайям був видатним філософом. Він створив невеликі повні філософського змісту твори, в яких утверджував, що філософія лікує душу та освітлює розум. Один із самих відомих трактатів Хайяма – « Трактат о бытии та должествовании». Талановитий перський учений розмірковує про вічні цінності, про життя та смерть, добро та зло.

Екскурсовод  2 зал «Омар Хайям – астроном»

Я солнечный составил календарь.=2   (Відповідь: безліч коренів) IIрівень

   Подобного не знали даже встарь.

   На семь секунд он вашего точней,

   Но много ль было в нём  счастливых дней?

Протягом 18 років Омар Хайям керував астрономічною обсерваторією в Ісфахані. Зоряними ночами, коли місто засинало, вчені спрямовували свої погляди в бездонну глибину неба. Одним із найважливіших результатів діяльності Ісфаханської обсерваторії стало створення нового календаря, який Омар Хайям назвав «Малікшаховим літочисленням». Це і донині найдосконаліший сонячний календар, точніший за сучасний на сім секунд за рік. На жаль, «Малікшахове літочислення» так і не було впроваджене.

Екскурсовод3 зал  «Омар Хайям – математик»

О параллельных я закончил труд.=0(Відповідь:  -1)        IIIрівень

Пройдутгода. Столетияпройдут,

И скажут люди – первымбыл Хайям,

Ктоистинуприблизилсмело к вам.

Ще зовсім юним Хаяйм розпочав активну наукову діяльність. Його дуже цікавили паралельні лінії. Ті самі лінії, які послужили основою для всієї Евклідової геометрії. Роботи вченого про паралельні лінії стали однією із важливих ланок у ланцюзі досліджень, що закінчилися створенням неевклідової геометрії. Омар Хайям близько підійшов до вирішення проблеми, яку через багато століть після нього розв’яжуть Лобачевський і Ріман. Математичний трактат, написаний у 25-річному віці, приніс Омару Хайяму славу видатного вченого.

Екскурсовод4 зал «Омар Хайям –лікар»

    Встанем утром и руку друг другу пожмём,-=(Відповідь:-17)

На минуткузабудем о горе своїм,IVрівень

    С наслажденьемвздохнёмэтотутреннийвоздух,

Полнойгрудью, покаещёдышимвздохнём.

Це сталося на 5-ий день подорожі каравану до Мекки. П’ять паломників серйозно  захворіли. Хвороба могла перейти на інших подорожніх.Чимало знайшлося лікарів, що намагалися винайти ліки від хвороби. Ситуацію врятував Омар Хайям: він наказав охоронцям упіймати в скелях 5 отруйних змій. Мудрець витягнув зміїний жовчний міхур, дав його проковтнути хворим, запиваючи напоєм із лікарських рослин, зібраних у горах. Через декілька годин караван міг рухатися вперед, загроза минувала.

          Зал 5 «Омар Хайям - поет» - =ІІІ рівень     (Відповідь:   2,5)

Вчитель світової літератури. 

У цьому залі екскурсоводами будуть всі ті, хто захопився поезією Омара Хайяма й бажає прочитати його вірші напам’ять

2.Поетична хвилина(учні читають рубаї Омара Хайяма)

 

Чем за общее счастье без толку страдать,

Лучше друга к себе привязать добротою,

Лучше счастье кому-нибудь близкому дать,

Чем от пут человечество освобождать.

 

Ты при всех на меня накликаешь позор

 Я безбожник, я пьяница, чуть ли не вор.

 Я готов согласиться с твоими словами,

 Но достоин ли ты выносить приговор?

 

 

Не смотри, что иной выше всех по уму,

А смотри, верен слову ли он своему:

Если слов он своих не бросает на ветер –

Нет цены, как ты сам понимаешь, ему

 

 

Живи праведно, будь тем доволен, что есть,

Живи вольно, храни свободу, и честь,

Не горюй, не завидуй тому, кто богаче

Кто беднее тебя, тех на свете не счесть.

 

И с другом, и с врагом ты должен быть хорош,

Кто по натуре добр, в том злобы не найдёшь

Обидишь друга – наживёшь врага ты,

Врага обнимешь – друга обретешь!

 

Вместо злата и жемчуга с янтарем

Мы другое богатство себе изберём:

Сбрось наряды, прикрой своё тело старьём,

Нои в жалких лохмотьях – останься Царём!

 

Если есть у тебя для житья закуток-

В наше подлое время – и хлеба кусок,

Если ты никому не слуга, не хозяин –

Счастлив ты и воистину духом высок.

 

Разрушить всегда легче, чем построить.

Обидеть проще,, чем простить.

И врать всегда удобней, чем поверить,

А оттолкнуть намного проще, чем любить.

 

 

3. Бесіда

- Чому не зникає інтерес до творчості Омара Хайяма сьогодні?

-Яка роль раціональних рівнянь у вивченні алгебри?

- Чим приваблюють людство рубаїцього поета?

- Скільки коренів може мати раціональне рівняння?

- Що важливе знайде кожний для себе, хто відкриє «Рубайят»?

- Чи повинен математик бути поетом у душі?

- Чи можна скласти порадник для життя за творами Омара Хайяма?

4. Презентація порадників, складених учнями вдома.

IV. Підсумок уроку.

Вчитель математики.

  •                   Ким був насправді Омар Хайям? Поетом? Астрономом? Математиком? Філософом? Лікарем? ( відповіді учнів)

Вчитель світової літератури.  

- А, можливо, і першим, і другим, і третім? Так, він був генієм, наділеним здібностями у всіх сферах людської діяльності. І все ж найголовніша його заслуга – він був Людиною. Тому ми звертаємося до його творів, як до джерела мудрості, яке напоює нас своїм життєвим досвідом, добром, любовю.

 

Вчитель математики.

Рівняння – це не просто рівність з однією змінною чи кількома.

Рівняння – це думок активність, це інтелекту боротьба.

Тож будьте творчими, активно розвивайтесь,

Долайте труднощі у своєму житті,

Але з рівняннями, прошу, не розлучайтесь.

Вони послужать вам ще в майбутті.

 

Вчитель світової літератури.

Отже, гуманіст О. Хайям, стверджуючи життя, оспівуючи красу і духовну велич людини, вірив у її високе призначення, прославляв її безсмертний розум.

Хіба у Всесвіті найкращий твір – не ми?

 В очах у розуму зіниця й зір – не ми?

 Це коло всесвіту скидається на перстень,

 А камінь, що горить ясніш од зір, - це ми.

 

Відео  « Омар Хайям» ( «Живіть, щоб жити…»)

  1. Оцінювання. Домашнє завдання

 

Лист самооцінювання

 

Самооцінювання

 

Оцінка вчителя

 

 

Перевірка д/з

 

Робота у групі

Активність на уроці

 

Робота над проектом

Загальна оцінка

Література

 

 

 

 

 

 

Алгебра

 

 

 

 

 

 

 

III р. скласти сенкан «Омар Хайям»

III–написати твір –роздум «Сучасність рубаї Омара Хайяма»,

IVр. зробити переклад рубаї з російської мови, записати короткий аналіз за змістом у зошити із світової літератури.

Скласти раціональні рівняння, що мають 1 корінь, 2 корені, безліч коренів, не мають коренів.

Додатково

Чтение стихотворения Р.Гамзатова, посвященного Омару Хайяму.

- Омар Хайям,

Зачем ронял свой стих

Ты на поля

Научных книг своих?

Наука — вдох,

Стихи же - выдох мой.

Наука - пояс

Вкруг красы земной.

Поэзия -

На поясе кинжал, которому

никто

Не угрожал...

Я   алгебру,   как   с   пищею

поднос,

От сердца

человечеству поднес. Стихи ж на нем -

как чаша по краям с густым вином, -

ответствовал Хайям.

- Наука - поле, что пашу я,

Узнай... Стихи    же зеленый

пашни    тойкрай,

Где я горой мечтаю и пою,

Где обнимаю милую мою.

Наука — мысль моя и бытиё,

Наука - все наследие моё.

Стихи же — обещание мое,

Надгробье, завещание мое...

Они - как травы,

Что у нас растут,

Что жены в суп

Для запаха кладут.

Они — как факел

У меня в руке,

Как родинка

милой         на         щеке.

 

 

ДОДАТКИ

 

  Лист    самооцінювання(Прізвище)

 

Самооцінювання

 

Оцінка вчителя

 

 

Перевірка д/з

 

Робота у групі

 

Активність на уроці

Робота над проектом

Загальна оцінка

Літера-тура

 

 

 

 

 

 

Алгебра

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 3. Квадратні рівняння
Додано
26 березня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку