Матеріали до уроків під час карантину. (8 клас)
Тема: Квадратні рівняння. Теорема Вієта.
Контрольна робота.
Вчитель: Ласкіна Світлана Миколаївна.
Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів №45
Мета: Систематизувати знання з теми. Розвивати логічне мислення та уміння аналізувати, порівнювати, бачити аналогію задач. Розв’язати типові задачі. Пропонувати розв’язати контрольну роботу у реальному часі «На Урок»
4х-16х=0;
4х(х-4)=0;
х=0 або х=4;
Відповідь: 0;4
5х-45=0;
5 х=45;
х=9;
х=3; х=-3
Відповідь: -3;3
-79,5 х=0;
х=0;
х=0
Відповідь:0
х-9х-5=0;
За теоремою Вієта: х· х= -5
Відповідь: -5
5 х-10х-25=0;
5 х-10х-25=0 /:5 (ділимо на 5);
х-2х-5=0;
За теоремою Вієта: х+ х=2.
Відповідь: 2
5 х-3х-2=0;
Д= (-3)-4·5·(-2)=9+40=49;
х=1; х= - 0,4
Відповідь: -0,4; 1
(х-5)-3(х-2)-19=0;
х-10х+25-3х+6-19=0;
х-13х+12=0;
За теоремою Вієта: х=1; х=12;
Відповідь: 1;12
Знайти:
Розв’язання :
=-
За теоремою Вієта: х+ х=9, х· х= -2;
-=9-2·(-2)=85
Відповідь: 85
Розв’язання.
Нехай ширина прямокутника – х см. Тоді довжина прямокутника – (х+4) см. Оскільки S=60 см, то
1)х(х+4)=60;
х+4х-60=0;
х=6(см)-ширина
х=-10 <0
2) 6+4=10(см)-довжина.
3) Р=2(а+в)
Р=2(10+6)=32(см)
Відповідь: 32 см.
https://naurok.com.ua/test/tema-kvadratni-rivnyannya-teorema-vieta-57528.html