На мою думку непоганий конспект для вчителів-початківців, котрі перебувають у пошуку себе та свого стилю, яким не цікаві одноманітні уроки. На практиці учні дуже гарно сприйняли даний матеріал.
Date: ___________ Lesson № __ Form 6
Тема:Урок географії
Мета: активізувати лексичний та граматичний матеріал теми; презентувати нові лексичні одиниці;
розвивати: навички говоріння та культуру писемного мовлення, формувати граматичні та комунікативні вміння;
виховувати: повагу до оточуючих та інтерес до вивчення англійської мови та культури та звичаїв англомовних країн.
Обладнання: зошит, підручник, карта, індивідуальні картки, презентація, ноутбук, проектор.
Тип уроку – інтегрований.
Хід уроку
І. Початок.
1) Привітання: Good morning, pupils. I’m glad to see you too. How are you today? What can you tell about today’s day? What weather is it like today? What is a colour of spring?
2) Перевірка наявності та правильності виконання домашнього завдання та корекція допущених помилок.
3) Тема і мета уроку: Today we’ll speak about interesting lesson Geography. We’ll know new words and facts about our planet.
Слово вчителя географії Світ географії великий та неосяжний, цікавий та захоплюючий, зрозумілий та складний водночас. З географією ви будете йти пліч-о-пліч все своє подальше життя. Навіть на уроці англійської мови ви теж маєте змогу перетнутись з цім цікавим світом. Сьогодні на уроці ми ближче познайомимо вас з цим надзвичайним шкільним предметом, ГЕОГРАФІЄЮ.
ІІ. Основна частина.
1) Актуалізація опорних знань:
2) Учитель роздає картки зі словами та їх перекладами та пропонує учням утворити пари.
a sea |
континент |
a river |
прапор |
an ocean |
вулкан |
mountains |
річка |
a forest |
карта |
a farmland |
місто |
a volcano |
озеро |
a continent |
море |
a country |
острів |
a city |
фермерське угіддя |
a map |
гори |
a flag |
океан |
the Earth |
ліс |
a lake |
Земля |
an island |
країна |
3) Вчитель географії пропонує учням ознайомитися з новими словами детальніше.
Робота в парах. На розрізаних картках окремо написана назва географічного поняття а на іншій частині – його пояснення.
Учні повинні утворити пари.
1. Гора – це опукла форма рельєфу з добре вираженою вершиною, підніжжям та схилами, що височіє над навколишньою місцевістю на висоту більше 200 м.
3. Мо́ре — частина океану, яка відокремлена від нього суходолом, підвищеннями підводного рельєфу або островами і має своєрідний гідрометеорологічний режим, відрізняється властивостями та складом води (солоністю, прозорістю, температурою та біологічним складом).
4. Рі́чка — природний водний потік, який витікає з джерел чи з озера, болота (рідше), має сформоване ним річище і тече під дією сили тяжіння; живиться поверхневими й підземними водами, з атмосферних опадів свого басейну.
5. О́стрів — частина суходолу, оточена з усіх сторін водою. Від материків відрізняються порівняно невеликими розмірами.
6. Материки або континенти — найбільші масиви суші Землі та великі ділянки суходолу, більша частина поверхні яких виступає над рівнем моря, а периферійна частина лежить під водою.
7. Вулка́н — геологічне утворення (геотектонічне явище), яке виникає над каналами та тріщинами у земній корі, якими на поверхню викидаються лава, попіл, гарячі гази, водяна пара й уламки гірських порід.
8. Земля́ — третя від Сонця планета Сонячної системи, єдина планета, на якій відоме життя, домівка людства.
9. Ліс — це сукупність землі, рослинності, в якій домінують дерева та чагарники, тварини, мікроорганізми та інші природні компоненти, що в своєму розвитку біологічно взаємопов'язані, впливають один на одного і на навколишнє середовище.
10. Краї́на — це територія з визначеними кордонами й населенням, що являє собою єдине ціле з погляду історії, культури, нації та в політико-географічному відношенні може бути незалежною або залежною.
11. Пра́пор — графічне зображення незалежної країни та її вільних громадян; полотнище правильної геометричної (найчастіше, прямокутної) форми, підвішене на жердині, або щоглі, що зображує певну комбінацію кольорів і символів та зазвичай використовується для ідентифікації (держав, регіонів, міст, організацій, військових з'єднань) та сигналювання.
12. Доли́на — від'ємна, лінійно витягнута форма рельєфу з одноманітним падінням.
4) Робота з картою. Назвати частину карти світу згідно опрацьованої таблиці. Учні виконують дану вправу методом жеребкування. Учитель пропонує дітям витягнути з мішечка назву певної точки на географічній карті на англійській мові, а учні виходять до дошки знаходять та озвучують свою точку для всіх інших учнів у класі. Акцентуємо увагу на географічних об’єктах України. The Black Sea, The Sea of Azov, The Dnieper River, The Carpathian Mountains, The Crimean Mountains, Kyiv, Ukraine.
a sea a lake a river mountains an ocean a volcano a continent a city a forest a country a map an island a mountain
5) Письмо. Робота з підручником. Впра.2 ст. 168
Записати речення, вибираючи правильний варіант слова.
Keys: 1. farmland 2. hill 3. valley 4. lake 5. river 6. forest 7. sea 8. landmarks
6) Перекласти речення з новими словами.
1. Говерла – найвища гора України. Hoverla is the highest mountain in Ukraine.
2. Велика Британія острівна країна. Great Britain is an island country.
3. Річка Інгулець дуже гарна. River Inhulets is very nice.
4. Земля – моя планета. The Earth is my planet.
5. У мене є географічна карта. I have a geographical map.
6. Снігурівка це маленьке місто. Snihurivka is a small city.
7) Слово вчителя географії.
Географічні загадки.
1.Іди, іди,
А кінці не знайдеш.(Земна куля)
2. Взяли аркуш, розграфили,
Позначками весь покрили.
Різні всі там кольори.
Рамку також провели. (Географічна карта)
3. Стародавні греки знали
Й цю науку, описали:
Її назва з двох частин
Є земля і опис з тим. (Географія)
4. Знає всякий: старий і молодий,
Що на карті точка - ...(Місто.)
5. Маленький шматочок суші, -
Але буває іноді
Він великим, і навіть дуже,
А навколо завжди вода. (Острів.)
6. Ці суперводоемы
Все на глобусі знайдемо ми,
Тому що в цілому світі
Їх небагато - лише чотири!(Океани.)
7 .Читаю на карті назви різні:
Чорне, Біле, Жовте, Червоне...
А з вигляду - зелене, сіре, синє,
Коли поглянеш - воно дуже гарне. (Море)
8. Давай-ка слово назвемо:
Великий природний водойму,
Що замкнений міцно берегами.
Відповідь ми точно знаємо з вами. (Озеро.)
9. Ця стрічка блакитна,
Така неспокійна,
Між лісами в'ється
І об берег б'ється.
Манить стрічка рибака.
Що за стрічка? .... (Річка.)
10. Ну, звичайно, це диво! -
Ось вже котрий вік
Навіть самим жарким літом
На її вершині сніг! (Гора.)
11. У тій немаленькою гори
Характер тихий до пори.
Але може так статися -
Вибухне, задимиться! (Вулкан.)
12. Я найбільшу площу маю,
З річок, пустель й морів складаюсь,
Тут об’єктів через край
З префіксом у слові - «най». (Материк)
8) Вікторина на англійській мові. (презентація)
1. How many continents are there on Earth?
a) 6 b) 7 c) 5
2. How many oceans are there on Earth?
a) 4 b) 3 c) 5
3. What is the highest mountain on the Earth?
a) Everest b) Ben Nevis c) Hoverla
4. What is the biggest city in the world?
a) Tokyo b) Kyiv c) London
5. What is the longest river in the world?
a) the Thames b) the Amazon c) the Nile
6. In which school subject do children learn where countries are and what natural resources they have?
a) Music b) English c) Geography
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
1) Підведення підсумків уроку
T: was our lesson interesting?
What new words have you learned?
2) Оцінення роботи учнів на уроці. Виставлення оцінок.
3) Пояснення домашнього завдання.