Інтегрований урок-подорож з англійської мови та математики
для 3 класу
Тема: Моя улюблена їжа
Цілі: вчити учнів пояснювати різницю між здоровими та шкідливими продуктами харчування, створити комфортні умови вивчення англійської мови шляхом використання інтерактивної дошки, тренувати вживання лексики з теми, формувати уміння сприймання на слух, зорового сприймання, усної та письмової взаємодії, розвивати вміння працювати в команді; закріпити
Очікувані результати: на кінець уроку учні можуть правильно вживати лексичні одиниці з даної теми, вирізняти потрібну інформацію при зоровому сприйманні та сприйманні на слух з даної теми, розрізняти форми слів, чітко та обґрунтовано висловлювати свою думку, розуміти поняття шкідливої їжі та застосовувати набуті знання у повсякденному житті.
Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал, комп’ютер, мультимедійна дошка, презентація, інтерактивні платформа Learning Apps, Liveworksheets .
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
T: Good morning, children!
P: Good morning
T: I am glad to see you!
Sit down, please.
P: I am glad to see you too!
T: And now I invite your to our circle!
Учні (Р) та вчитель (Т) встають в коло та беруться за руки.
T: Сьогодні у нас з вами буде не зовсім традиційний урок, тему якого ви дізнаєтеся трошки згодом, а зараз я хочу надихнути вас на наше заняття, зарядити вас гарним настроєм, оптимізмом, активністю. Давайте передамо цей імпульс один одному по колу!
2.Вправа “Імпульс добра”
Розділення на групи.
Т: Зараз прошу кожного по черзі дістати із каструлі один малюнок, який буде символом команди, в якій ви будете сьогодні працювати!
Вчитель проходить по класу, учні по черзі дістають із каструльки по одному малюнку на якому зображений хот-дог чи хрестова булочка.
Основна частина.
Т: Тепер знайдіть, будь ласка, стіл на якому зображений такий же малюнок, що і у вас!
Діти сідають за столи помічені відповідними, але збільшеними малюнками.
Т: This is going to be your team you are going to work with! You may help each other and do all tasks together! Each of you has got such piece of paper on your tables (демонструє роздаткові картки самооцінювання). Прошу зараз написати, що ви чекаєте від цього уроку або поділитися вашими досягненнями чи хвилюваннями.
Отож, ви вже мали декілька підказок, тож як ви вважаєте, яка буде тема сьогоднішнього уроку?
P: Food, vegetables, fruit…
T: Yes, you are almost right, it’s very close. So to know the theme of our lesson you have to solve a riddle. Each of team has got a paper with an equation. Do it. And then find the word with the number that is the answer of your equation. If you answer is 9, then find the word number 9.
Та спочатку пригадаємо порядок дій. Обчислюється один вираз разом як приклад (Презентація «Порядок дій у виразах»).
You have got 4 minutes to do the task. Start!
81:9-28:4+63:9 =9
14-(58+5):7=5
7.(32-27)-28=7
Учні вибирають із поданих на презентації слів ті, які йдуть під номером 9, 5 та 7.
Вчитель оголошує тему та мету уроку
Т: Сьогодні ми відправляємося в “Гастрономічну подорож світом” та дізнаємося, які страви полюбляють українці, англійці та американці.
Мовна зарядка
(Сайт 3 презентації)
Учні читають назви страв, далі продовжують речення, висловлюючи особисті вподобання:
-I like….
-I don’t like…
-My favourite food is…
Фонетична розминка “Memory game”
Т: (показуючи картку зі звуком транскрипції букви Аа) Яку букву позначає цей звук? Давайте повторимо його!
An apple a day keeps a doctor away.
Кожне слово відповідає одній картці. Поступово, починаючи з останньої, картки закриваються. Учні повторюють речення, спочатку читаючи, надалі пригадуючи заховані слова.
Т: Давайте пригадаємо, в яких випадках вживаємо артикль “а”, а в яких “an”!
Зараз я прошу кожну з команд правильно розставити артиклі із назвами страв.
А чи добре ви розбираєтесь в корисній та шкідливій їжі? Яку їжу ви важаєте корисною? А яку шкідливою?
Команди по черзі перетягають зображення малюнків до відповідних колонок.
Давайте перевіримо, наскільки здорову їжу вживаєте саме ви! Виконайте невеличкий тест та отримайте декілька порад щодо свого харчування!
Reading practice “Health Quiz”
Т:Як ви вважаєте, а українські страви можна вважати корисними чи ні?
Р:....
Т:Нагадую, що назви унікальних предметів, місць чи страв, які є лише в одного народу не перекладаються, а лише записуються англійськими буквами. Давайте переглянемо! (Презентація “Українська кухня)
А тепер вирушимо в іншу країну, позначену ось цим малюнком (хот-дог). На вашу думку, що це за країна?
Р: The USA
T:That’s right! And while we are moving, let’s do it good for our health! Давайте відволічемося, і зробимо кінезіологічну зарядку корисну не тільки для тіла, але й для мозку!
Фізкульхвилинка. Кінезіологічна руханка.
Т:And now the most popular American meals!
(Презентація “Американська кухня”)
What about this meals, are they healthy?
P:No!
Т: - Now let’s move to England! Do you know what food people like there?
Let’s listen to a dialogue and find out what they usually buy at the shop!
Аудіювання
Transcript
Mother William, could you go to the shop for me before it closes? We need some food for breakfast tomorrow.
William OK. What do you want?
Mother Well, we’ve got some orange juice … but we haven’t got any bread. Can you get some bread?
William OK.
Mother And we haven’t got any ham. Your dad likes ham for breakfast.
William Have we got any butter?
Mother Oh, no. We haven’t. We haven’t got any butter.
William So, bread, ham and butter. Anything else?
Mother Let’s see. We’ve got some milk, we’ve got some coffee. Do you want yoghurt?
William Yes. I love yoghurt. Have we got any?
Mother No, we haven’t got any yoghurt. You can get some yoghurt.
William Have you got any money?
Mother Yes. Here you are. See you soon.
William Bye.
Mother Oh, William. Wait a minute. We haven’t got any sugar.
ham ✗, butter ✗, milk ✓, coffee ✓, yoghurt ✗, sugar ✗
Кожна команда отримує продуктовий список та робить в ньому відмітки, прослуховуючи аудіозапис.
Т:- Now let’s take a look, what meals they cook in England.
(Перегляд презентації “Їжа в Англії”)
Нам час повертатися до нас в Україну, і я хотіла б, щоб ми підвели підсумки, кухню якої країни ми можемо назвати найкориснішою і, можливо, найсмачнішою. Кожна з команд має невеличкі малюнки тих страв та продуктів, що ми сьогодні бачили, я запрошую вас до ватману розмістити ці малюнки в дві колонки: здорова те не здорова їжа!
Заключна частина уроку.
1.Підведення підсумків. Створення стіннівки “Healthy and unhealthy meals in different countries” з малюнками, що відповідають традиційним стравам розглянутих країн.
2.Закінчення роботи з листом самооцінювання роботи в групі.
1