Інтегрований урок з інформатики та основ здоров"я для 4 класу
Тема уроку інформатики: Створення колажу із зображень.
Тема уроку основ здоров”я: Вплив реклами на свідомість та вчинки людей.
Мета уроку інформатики: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати фотоколажі;
розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, розвитку, підвищувати інформаційну культуру учнів; формувати ІКТ- компетентності учнів та ключові компетентності для реалізації творчого потенціалу дітей, навички самостійної роботи; розвивати пам'ять і логічне мислення; виховувати інтерес до предмета шляхом практичної спрямованості матеріалу, що вивчається.
Мета уроку основ здоров”я: . Ознайомити із рекламою та її видами; вчити розпізнавати вплив реклами на рішення і поведінку людей; розвивати критичне мислення і адекватне ставлення до рекламної продукці; виховувати інтерес до предмета шляхом практичної спрямованості матеріалу, що вивчається.
Тема уроку інформатики: Створення колажу із зображень.
Тема уроку основ здоров”я: Вплив реклами на свідомість та вчинки людей.
Мета уроку інформатики: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати фотоколажі;
розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, розвитку, підвищувати інформаційну культуру учнів; формувати ІКТ- компетентності учнів та ключові компетентності для реалізації творчого потенціалу дітей, навички самостійної роботи; розвивати пам’ять і логічне мислення; виховувати інтерес до предмета шляхом практичної спрямованості матеріалу, що вивчається.
Мета уроку основ здоров”я: . Ознайомити із рекламою та її видами; вчити розпізнавати вплив реклами на рішення і поведінку людей; розвивати критичне мислення і адекватне ставлення до рекламної продукці; виховувати інтерес до предмета шляхом практичної спрямованості матеріалу, що вивчається.
Обладнання:колаж, комп’ютери, підручники,презентація.
Програмне забезпечення: fotor.com/ru/collage.
Тип уроку: Інтегрований
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів з усіх інтегрованих предметів.
ІІІ. Повідомлення мети і теми уроку.
Гаджети, які людина використовує у повсякденному житті, – це…
Користь у використанні електронних приладів полягає у…
Тривалий перегляд телепрограм, робота за комп’ютером чи на телефоні негативно впливає на здоров’я людини, а саме: …
На дошку вчитель прикріплює колаж, де зображена різна реклама. У заголовку колажу написана тема уроку: “Вплив реклами на рішення і поведінку людей”.
- Сьогодні на уроді ви дізнаєтеся про вплив реклами на свідомість та вчинки людей.
- Та навчитеся створювати колаж із зображень.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
1) Розповідь вчителя з елементами бесіди.
Щодня ми бачимо рекламу по телевізору, одержуємо рекламні листівки у поштових скриньках, на вулиці.
– Чи слід вірити всьому, що говорять і пишуть у рекламі? Чому? Рекламодавці використовують образ старшої дитини як ідеал, до якого повинні прагнути молодші. Так, наприклад, у рекламі для дітей вашого віку беруть участь діти 11 або 12 років. Американські психологи з’ясували, що більшість дітей не можуть критично ставитися до побаченого у рекламному ролику, таким чином повністю довіряють їй.
Часто діти не розуміють, для чого їм та чи інша розрекламована річ, а коли вони її все ж отримують – цінують себе набагато більше. Тобто новинка із реклами підвищує самооцінку.
Реклама – ненадійний порадник. Вона заохочує купувати речі, які вам не потрібні, або продукти, шкідливі для здоров’я. Тому ви повинні розібратися і зрозуміти, що добре, а що – погано. І після...
цього самостійно прийняти правильне рішення.
– На рекламу яких речей, предметів ви звертаєте увагу найчастіше?
Чому?
2) Робота у підручнику.
– Розгляньте фото реклами на с. 79-81.
– Визначте, яка реклама корисна, а яка шкідлива. Чому?
Учні складають пам’ятку про шкоду реклами.
2) Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації:
Колаж із зображень - це довільне з'єднання, іноді навіть не взаємопов'язаних між собою, кількох стилів зображень в одній картинці або фотографії.
Ефект колажу досягається за допомогою накладення одного зображення на інше, поєднання декількох зображень в одному, іноді навіть з елементами графіки (мозаїка) або використання хаотичного набору різноманітних зображень (пазл).
В ході розвитку фотографії з'явилася можливість використання різних прийомів і методів створення колажів із застосуванням спеціальних ефектів.
Слід зауважити, що даний напрямок мистецтва стає більш доступним все більшому колу людей, які не володіють професійними навичками фотографії або комп'ютерної обробки фотознімків (наприклад, за допомогою Photoshop).
Дуже багато насамперед залежить від фантазії самого автора і його бажання зробити щось незвичайне. Колаж можливий в декількох жанрах, таких як:
Колаж із зображень можна створити в знайомому вам графічному редакторі Paint.
Для вставлення зображень необхідно виконати команду Вставити Вставити з
Один з найпопулярніших онлайн сервісів для створення колажу із зображень
fotor.com/ru/collage
Одним із потужних графічних редакторів є безкоштовна програма GIMP. Створена студентами в 1995 році, вона й зараз удосконалюється. Талісманом цієї програми є вовчик Вільбер.
Фізкультхвилинка.
V. Узагальнення й систематизація знань.
Повторення правил роботи за комп”ютером
Створи колаж із зображень за допомогою онлайн сервісу:
fotor.com/ru/collage.
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія.