Інтегрований урок з літературного читання і дизайну й технологій.

Про матеріал
Інтегрований урок з літературного читання і дизайну й технологій. Тема. Вступ до розділу. Вадим Скомаровський «З чого починається весна». Виготовлення аплікації « Весна прийшла у рідний край»»
Перегляд файлу

Дата: 12.03.2024   Клас: 4-А  Вчитель: Романюк Л.В.

 

 

Інтегрований урок  з літературного читання і дизайну й технологій.

 

Тема. Вступ до розділу. Вадим Скомаровський «З чого починається весна».

Виготовлення аплікації « Весна прийшла у рідний край»»

Мета: формування ключових компетентностей зокрема:

вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, доводити роботу до кінця;

загальнокультурну: вміння будувати взаємні стосунки на толерантній основі, оволодівати формулами мовленнєвого етикету;

предметних компетентностей : :продовжувати знайомити учнів з поезією українських поетів; досліджувати та аналізувати прочитане; удосконалювати навички правильного виразного читання; розвивати зв’язне мовлення, уяву, фантазію учнів, збагачувати словниковий запас, розширювати світогляд учнів; виховувати любов до рідного слова.

Обладнання: 

Цеглинки Lego,сигнальні картки « Долоньки», картки для розчитування ,аркуш для сенкану, « Стіна слів»,  аплікація « Весна прийшла у наш край».

Для оцінювання: навчальних досягнень - цеглинки лего,

Емоційного стану – сигнальні картки «Долоньки»

 

Типу уроку: урок вивчення нових знань.

 

Освітні галузі: мовно-літературна, історична, технологічна, природнича.

 

Структура уроку

І. Вступна частина.

1.Організаційний етап.

Хвилинка ввічливості. Привітання.

Вже пролунав для нас дзвінок,

який покликав на урок.

Я  щиро рада вас вітати,

здоров’я й щастя побажати.

І працювати будем гарно,

щоб наш урок пройшов не марно.

Почути хочемо в кінці.

що всі ми просто молодці!

 

2.Емоційний стан учнів. Вправа «Долонька». Якщо на початку уроку у вас гарний настрій, покажіть зелену долоньку,(сигнальні картки) , якщо сумний – червону.

 

3.Гра « Криголам»

За першими літерами слова «урок» сказати ,якими ви будете на уроці.

 

Перевірка навчального приладдя. Дії під час сигналу повітряної тривоги.

ІІ.  Мовленнєва розминка.

А) Римовані рядки (Доповнюємо рядки)

Ма-ма-ма – ой минула вже … (зима).

Оз-оз-оз – утіка від нас … (мороз).

На-на-на – надійшла … (весна).

Ки-ки-ки – дзюркотять … (струмки).

Ва-ва-ва – зеленіє … (трава).

Хи-хи-хи – прилетіли … (птахи).

Ла-ла-ла – квітка … (зацвіла).

Ло-ло-ло – сонце … (засвітило).

(Читають зі слайдів)

в) Читання пірамідки слів  (Прочитайте пірамідку слів, очі дивляться на крапочки).

Рис. Кравчун Ю.JPG

ІІІ.  Актуалізація опорних знань.

 

Відгадування загадки.

Тему, яка обєднає нашу сьогоднішню роботу з читання і дизайну,ми дізнаємося, відгадавши загадку:

Привітанням журавля

Я пробуджую поля

Небеса і ручаї

Та заквітчую гаї.

І усякий мене зна.

Відгадали? Я ______(весна!)

  •           Які асоціації виникають у вас з словом « Весна»?
  •           Закінчіть речення «Я чекаю Весну тому, що…
  •           Опишіть весну. А чи знаєте Ви , які зміни в природі відбуваються навесні?

 ІV. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.

- Ми сьогодні побуваємо на «Великому Святі Душі». зустрівшись з поезією. Розповідь вчителя про зустріч весни у давнину.

 

* Виконайте дії та прочитайте ім’я та прізвище автора, з творчістю якого ми сьогодні познайомимось.

Рис 3Кравчун Ю.jpg

  • Перегляд відео  «Творчість Вадима Скомаровського».

Що ви дізнались про творчість даного письменника?

  • Робота з словами, що зустрічаються у вірші.

 Стіна слів.

Осоння- незатінене місце, яке добре нагрівається сонцем.

Тепловій –теплий вітер.

Відлига-раптове потепління , яке викликає танення снігу.

Квилить – жалібно кричить( про птахів)

Пучки –кінчики пальців.

 -Прослухайте вірш Вадима Скомаровського « З чого починається Весна»

-Які ознаки весни автор описав у вірші?

  • Читання  мовчки вірша дітьми.
  • Читання вголос вірша дітьми.

-Який настрій виникає під час читання?(радісний, спокійний)

-Головна думка твору ? (Різкі зміни в природі).

V. Узагальнення та систематизація знань учнів.

  1. Гра « Знайди рими»
  2. Творче завдання.
  •           Якими фарбами могли намалювати ілюстрацію до вірша.

1 фарба –жовта( сонечко)

2- біла(сніг)

3 –блакитна( вода)

4- зелена-перші паростки

 5 чорна- прогалини після танення

  1. Складання  сенкану « Весна»( робота в групах)
  2. Практична робота за посібником “А. В. Бровченко. Альбом з трудового навчання. 4 клас” (с. 32)
  • Повторення правил безпечної поведінки з ножицями і клеєм.
  •        Пояснення послідовності виконання роботи за технологічною карткою, поданою в альбомі.
  •        Самостійна робота. Учні виконують роботу за інструктивною карткою альбому самостійно. Учитель за потреби надає допомогу.
  •        Демонстрування та аналіз  виробу.
  •        Прибирання робочого місця.

VІ. Підсумок уроку.

      *    Гра « Скринька знань»

-Які знання із сьогоднішньої теми з літературного читання ви покладете у « Скриньку знань?»

  •                  Оцінювання  дітьми  роботи  на уроці літературного читання.( цеглинками лего.)
  •                  Оцінювання дітьми роботи на уроці дизайну і технологій (цеглинками лего.)

 

 VІІ. Домашнє завдання. Виразно читати вірш, намалювати малюнки за змістом вірша.

Література

1. Відео. Олена Церковна « Вадим Скомаровський». Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=OhvEkGw_b-M

2. «З чого починається весна .Вадим скомаровський» Читайлик Со. Режим доступу:

  https://www.youtube.com/watch?v=5xpuhpZHI8w&t=12s

 

 

docx
Додано
5 листопада
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку