Задирака. Взимку, коли нахурделило багато снігу і запекли тріскучі морози, Сашко прилаштував на балконі годівничку для птахів. І почали прилітати до корму горобці, синички, снігурі. Хлопчик підсипав їм зерна чи крупи, а для синичок мама інколи давала шматочок несолоного сала. Та якось Сашко помітив, що до годівнички занадився рудий крикливий горобець. Ото зненацька, ніби з неба, впаде до корму, і давай усіх відганяти, наче якийсь ненажера.І чого він такий задиркуватий? — питає у мами Сашко. Бо невихований, — сказала мама, дивлячись на розбишаку. А той все кричить, стрибає, тріпоче крильцями.— Господарює, наче то його власна годівничка, — дивується Сашко. — Аж мені за нього соромно. Порозганяв розбишака пташок від годівнички, а тоді сам заходився біля смачненького пшонця. І так жадібно дзьобав, що забув про все на світі. А тим часом із сусіднього балкона вже тихенько підкрадався по бильцях здоровенний рябий кіт. Він на мить зачаївся, а тоді як стрибне! І хап задираку за хвоста, аж пір'я з нього полетіло. Та розбишаці вдалося випурхнути з котових лап на високе дерево. Сидить і озирається від переляку, стріпує пір'ячком. От лише замість хвоста у нього лишилося тільки три пір'їнки стирчати. Ото не задавайся!.. Андрій Бондарчук
Номер слайду 3
1. Хто прилаштував на балконі годівничку?а) Сашко;б) Іванко.
Номер слайду 4
2. Кого названо розбишакою?а) Снігура;б) рудого горобця.
Номер слайду 5
3. Хто підкрався із сусіднього балкона?а) Голуб;б) кіт.
Номер слайду 6
4. Кого автор називає задиракою?а) Горобця;б) кота.
Номер слайду 7
5. Що насипав Сашко у годівничку?а) Зерно, крупи;б) крихти хліба, картоплю.
Номер слайду 8
6 . Встав у речення пропущене слово. Та розбишаці вдалося випурхнути з котових лап на високе______________ .
Номер слайду 9
7. Що залишилось у розбишаки замість хвоста?________________________________________________________________________________ 8. Запиши головних героїв?________________________________________________________________________________
Номер слайду 10
Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…Рефлексія «Загадкові листи від Горобчика»Щасливчик! Звільнення від домашнього завдання. На уроці я запам’ятав /ла…