Діагностична робота з читання . Аудіювання

Про матеріал
Діагностична робота з читання . Аудіювання . Презентація підготовлена для дистанційного навчання . 2 клас І семестр
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Аудіювання 2 клас« Задирака»

Номер слайду 2

Задирака. Взимку, коли нахурделило багато снігу і запекли тріскучі морози, Сашко прилаштував на балконі годівничку для птахів. І почали при­літати до корму горобці, синички, снігурі. Хлопчик підсипав їм зерна чи крупи, а для синичок мама інколи давала шматочок несолоного сала. Та якось Сашко помітив, що до годівнички занадився рудий крикливий горобець. Ото зненацька, ніби з неба, впаде до корму, і давай усіх відганяти, наче якийсь не­нажера.І чого він такий задиркуватий? — питає у мами Сашко. Бо невихований, — сказала мама, дивлячись на розбишаку. А той все кричить, стрибає, тріпоче крильцями.— Господарює, наче то його власна годівничка, — дивується Саш­ко. — Аж мені за нього соромно. Порозганяв розбишака пташок від годівнички, а тоді сам захо­дився біля смачненького пшонця. І так жадібно дзьобав, що забув про все на світі. А тим часом із сусіднього балкона вже тихенько підкрадався по бильцях здоровенний рябий кіт. Він на мить зачаївся, а тоді як стрибне! І хап задираку за хвоста, аж пір'я з нього полетіло. Та розбишаці вдалося випурхнути з котових лап на високе дере­во. Сидить і озирається від переляку, стріпує пір'ячком. От лише замість хвоста у нього лишилося тільки три пір'їнки стирчати. Ото не задавайся!.. Андрій Бондарчук

Номер слайду 3

1. Хто прилаштував на балконі годівничку?а) Сашко;б) Іванко.

Номер слайду 4

2. Кого названо розбишакою?а) Снігура;б) рудого горобця.

Номер слайду 5

3. Хто підкрався із сусіднього балкона?а) Голуб;б) кіт.

Номер слайду 6

4. Кого автор називає задиракою?а) Горобця;б) кота.

Номер слайду 7

5. Що насипав Сашко у годівничку?а) Зерно, крупи;б) крихти хліба, картоплю.

Номер слайду 8

6 . Встав у речення пропущене слово. Та розбишаці вдалося випурхнути з котових лап на високе______________ . 

Номер слайду 9

7. Що залишилось у розбишаки замість хвоста?________________________________________________________________________________  8. Запиши головних героїв?________________________________________________________________________________

Номер слайду 10

Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…Рефлексія «Загадкові листи від Горобчика»Щасливчик! Звільнення від домашнього завдання. На уроці я запам’ятав /ла…

pptx
Пов’язані теми
Літературне читання, Презентації
НУШ
Додано
11 листопада
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку