Інтегрований урок з математики. 2 клас.Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2 і ділення на 2.Вправи та задачі на дії різного ступеня.Периметр многокутників

Про матеріал
Методична розробка інтегрованого уроку метою якої є актуалізувати знання учнів з теми «Таблиця множення числа 2 і ділення на 2»; навчати застосовувати дію множення і ділення під час розв’язування задач і виразів; розвивати критичне мислення,математичне мовлення; вміння виділяти головне, доводити власну думку, працювати в парах, групах, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату.
Перегляд файлу

Математика 2 клас

Тема . Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2 і ділення на 2.Вправи та задачі на дії різного ступеня.Периметр многокутників.

Мета:

 формування предметних компетентностей: актуалізувати знання учнів з теми «Таблиця множення числа 2 і ділення на 2»;навчати застосовувати дію множення і ділення під час розв’язування задач і виразів; розвивати критичне мислення; вміння виділяти головне;

 формування ключових компетентностей: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, вміння працювати в парах, групах, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату.

Основні терміни і поняття: множення, ділення, периметр.

Тип уроку: урок застосування умінь і навичок.

Міжпредметні зв’язки: літературне читання, музичне мистецтво, природознавство.

Обладнання. Екран, презентація, картки із завданнями, картки «Рахуємо до 100», малюнки Буратіно, ключика, гаманця, монеток.

І. Вступна частина

1. Організація класу

     1) Емоційне налаштування. (Звучить спокійна музика.)

Доторкніться один до одного долоньками.

Подаруйте почуття впевненості в тому, що сьогодні у нас все вдасться. Підтримайте та посміхніться один одному.

Опустіть долоньки. Подивіться ліворуч,праворуч.

Посміхніться гостям

І своїм учителям!

Сідайте, будь ласка, дівчатка,

А за ними і хлоп’ятка.

2) Епіграф уроку

Урок я хочу розпочати словами великого філософа Жан-Жака Руссо:

«Ви-талановиті діти! Коли-небудь ви самі приємно здивуєтесь,які ви розумні,як багато вмієте, якщо будете постійно працювати над собою,ставити перед собою мету і   намагатися її  досягти».

 Я бажаю вже сьогодні впевнитись в цих словах, прикласти зусилля для подолання труднощів.             

2. Мотивація навчальної діяльності учнів

1)А тепер девіз згадаймо і урок наш починаймо.(Слайд 1)

Діятити – активно!

Думати – оперативно!

Сперечатись – доказово!

Творчо мислити – обов’язково!

2) Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ» (Слайд 2)

- Які асоціації виникають у вас зі словом «математика»?

Складання асоціативного куща до слова «Математика»

3) Проблемне запитання

- Для чого ми вивчаємо математику? Для чого потрібна ця наука?

(щоб вміти рахувати, знаходити шляхи розв’язування поставлених задач, при вивченні космосу, при визначенні погоди, у медицині, швидко міркувати і приймати рішення).

4) Гра «Шифрувальник» (Слайд 3)

-Сьогодні до нас на урок завітає ще один гість, незвичайний, а казковий. Хто він, ви дізнаєтесь, виконавши вправу – гру «Шифрувальник».

- 1.Потрібно обчислити вирази і результати обчислень  поставити в порядку спадання (використовується правило «Піднятої руки»):

4х2=16,

19+5= 24,

10:2= 5,

100-7= 93,

4х2=8,

68+6=74,

77-45=32, 

43+12=55.

2.Результати обчислень  записати в порядку спадання і прочитати слово.

Робота в парах.

16- І,  24 – Т,  5 – О, 93 – Б,  8 – Н,  74 – У,  32 – А,  55 – Р.

БУРАТІНО

(Слайд 4)

- З якої казки завітав до нас цей гість? (З казки Олексія Толстого «Пригоди  Буратіно» або «Золотий ключик»).

Всі види роботи  ми спробуємо виконати, здолати всі труднощі і разом придбати у Буратіно ключик, яким зможемо відкрити двері до Замку Математики. (Слайд 5)

За кожне правильно виконане завдання ми будемо отримувати монетку і складати у наш в гаманець. Якщо у нас назбирається достатня кількість монеток, тільки тоді ми зможемо отримати ключик.

3. Повідомлення теми і завдань уроку

Тема нашого урок. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2 і ділення на 2.  Вправи та задачі на дії різного ступеня. Периметр квадрата.

(Слайд 6)

Завдання:

1.Засвоїти табличні випадки множення числа 2 і ділення на 2.

2.Знаходити значення виразів використовуючи  таблицю множення числа 2 і       ділення на 2.

3.Порівнювати вирази.

4.Розв’язувати  задачі  пов’язані з дією множення.

5.Знаходити периметр многокутників.

ІV. Актуалізація  і систематизація знань

1. Інтерактивна вправа «Вилучи зайве». Робота в групах

47 , 34 , 52 , 2 , 95

 50 , 40 , 2 , 10 , 60

 7 , 9 , 15 , 2 , 13

(Слайд 7)

- Це число 2.

- Що ви можете сказати за число 2.

- Чого в житті зустрічається тільки по 2?

(Слайд 8)

- І наш гаманець поповнився однією монеткою5к.

Каліграфічна хвилинка ( Слайд 9)

  - Розгорніть зошити і запишіть сьогоднішнє число.

-  Напишіть каліграфічно рядок цифри 2.

- Щоб отримати ще одну монетку, ми виконаємо наступне завдання.

3.Математичний диктант.Цікаві задачі.

Запишіть тільки результат (індивідуальна робота з подальшою взаємоперевіркою)

(Два  учні працюють біля дошки).

 Йшло 4 віслючки,

          Кожен ніс по 2 мішки.

          Скільки всіх було мішків

          В чотирьох цих віслючків?

 Скільки ріжок у п’яти корів?

 Скільки крил у двох граків?

 А очей у семи вовків?

 Ніжок у восьми курчат?

 Вушок у дев’яти зайчат?

 Крил у двох слонів?

(8, 10, 4, 14, 16, 18, 0)

Перевірте математичний диктант.

(Відповіді на екрані) ( Слайд 10)

 Із цим завданням ми впоралися і наш гаманець поповнився ще на одну монетку 15 к.

4. Музична пауза. Таблиця множення на 2.  ( Слайд 11)

V.Розвиток математични хзнань. Робота з підручником.

Про підручник ви забули,

Ще його не розгорнули.

Швидко книжку розкривай,

Працювати починай.

1. Визначити порядок дій у виразах. Обчислити,С.104, №603

Самостійна робота (по рядах )

Самостійно поміркуєм,

Самостійно попрацюєм.

Раз, два, три, працювати почали!

10+2х7=24                15+10:2=20              56+16:2=64

4:2+18=20                 18:2-3=6                   14:2-7=0

Проводимо взаємоперевірку. Результати на екрані. (Слайд 12)

Отож і з цим завданням ми впорались і наш гаманець поповнюється ще однією монеткою 10 к.

2. Гра «Ти мені – а я тобі»

Хай радіє дітвора:

На уроці буде гра.

Називаємо будь-який приклад ділення на число 2 і кидаємо м’яч сусіду.

3. Порівняти вирази

Щоб отримати ще одну монетку, потрібно порівняти вирази.

 Підручник,  с.105, №604, (1 учень працює біля дошки).

8:2<2x5              16:2>2x3            2x7>12:2

Отож і з цим завданням ми впорались і наш гаманець поповнюється ще однією монеткою50 к.. У нашому гаманцю 4 монетки.

4. Фізкультхвилинка   ( Слайд 13)

Час настав для відпочинку

Проведем фізкультхвилинку

5.Розв’язування складеної задачі, с.105, №607 (Колективна робота)

Щоб отримати ще одну монетку, потрібно буде розв’язати задачу.

Попрацюєм колективно,

 і уважно, і активно!

Умова задачі.

На свято купили 8 цукерок по 2 грн кожна і печива на 30 грн.

Знайди вартість покупки.

Отож і з цим завданням ми впорались і наш гаманець поповнюється ще однією монеткою10 к.. У нашому гаманцю 5 монеток .

6. Знаходження периметра многокутників.  Робота у групах

1 група. Знайти периметр рівностороннього трикутника, сторона якого 2 см.

2 група. Знайти периметр прямокутника, довжина якого 3 см, а ширина 2 см.

1 група. Знайти периметр квадрата, сторона якого 2 см.

Отож і з цим завданням ми впорались і наш гаманець поповнюється ще однією монеткою10 к.. У нашому гаманцю 6 монеток.

VI. Заключна частина. Підсумок роботи

Ви зібрали достатню кількість монеток.

- Скільки Їх? Яка їх вартість? Якої монетки не існує?

Отож Буратіно нам із задоволення передає ключ від Замку Математики.

XIV. Підсумок уроку

1. Домашнє завдання

С.106, № 617;618.

(Слайд 14)

2. Зараз буде вже двінок.

Закінчиться наш урок.

За роботу по заслузі

Щиро дякую вам, друзі.

docx
Додано
9 січня 2020
Переглядів
1026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку