19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Конспект уроку математики "Таблиця множення числа 3"

Про матеріал
Цей конспект уроку допоможе молодому вчителю провести урок математики в цікавій ігровій формі, дасть змогу викликати в учнів бажання працювати на уроці в групах, в парах, допомагати один одному та швидко засвоїти таблицю множення числа 3.
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики у 2 класі за новими Державними стандартами

Тема: таблиця множення числа «3». Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразів. Розв’язування задач.

Мета: формування предметних компетентностей актуалізування знання учнів з теми «Множення та ділення», вчити складати таблицю множення на «3»; навчати дітей застосовувати дію множення і ділення під час розв’язування задач та математичних виразів; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; формування ключових компетентностей.

Уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес.

Комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням термінів;

Соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату.

Загальнокультурної: виховувати цікавість та любов до української народної символіки і українського народу. Його звичаїв, традицій та оберегів.

Тип уроку: засвоєння та застосування знань, умінь і навичок.

Міжпредметні зв’язки: літературне читання.

Обладнання: малюнок колобка, приклади на множення і ділення, квіти-приклади.

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Вступна частина. Вітання.

                                      Станьте діти всі рівненько

Посміхніться всі гарненько

 Привітайтесь! Добрий день!

Нехай успішним буде день.

Станьте колом «Один за всіх і всі за одного».

Привітайте один одного.

Добрий день скажи і просто усміхнись

Добрий день скажи і просто усміхнись

                            Добрий день скажу тобі, добрий день скажи мені    

                            Добрий день і сонце сяє у душі.

Діти висловлюють побажання один одному.

  • А тепер девіз згадаймо і урок розпочинаймо.

Щоб добре все знати ми будемо міркувати

А також задачі розв’язувати

Свій розум розвивати

  • Настрій на урок візьмемо

Й працювати розпочнемо.

  • А чи любите ви казки?

Відгадайте загадку і дізнайтесь, з яким казковим героєм ми будемо вирушати до математичної країни.

Невеличкий і кругленький, він моторний і швидкий

Втік від діда, втік від баби, відгадайте хто такий? (Колобок)

Вчитель виставляє малюнок

  • Я потрапив на урок? Так.
  • Хочу чути я від вас, у який прибув я клас? У 2
  • А який у вас урок? Математика
  • А чи вмієте ви рахувати? Так
  • Тоді допоможете мені порахувати гроші.

ІІ. Актуалізація знань.

  1. Гра «Продовж речення» «Мікрофон».
  • При додаванні числа називаються…
  • При відніманні ...
  • При множенні…
  • При діленні…
  • Збільшити «на» означає…
  • Збільшити «у» означає…
  • Зменшити «на» означає…
  • Зменшити «у» означає…

а) порахувати двійками;

б) порахувати трійками;

    2.  Давайте повторимо і перевіримо, як ви знаєте таблицю множення на 2.

 а) «Цифри загубилися» – групова робота.

б) Пограємо в гру «Знайди пару» і повернемо грибочки на лісову галявину.

(В одних учнів ніжка від грибочка з виразом, а в інших шапочка з відповіддю).

  1. Математичний диктант.
  • Дід з бабою так засумували без колобка, що почали задачі віршовані складати. Давайте рахувати та їх розв’язувати.

 

1.Троє вулицею йдуть

По два саджанці несуть

Скільки ямок треба, діти

Щоб саджанці посадити? (6- І)

 

2.Чотири індики

Пішли на музики

Танцювали, гупали

Скільки ніжок тупали?(8-Н)

 

3.Є шість кліток із кролями

Мені Петрик розповів

Скільки є кролів, дізнайтесь

Коли в клітці троє їх. (18-Ч)

 

4.Дві маленькі сестрички

Заплели по дві косички

Порахуйте любі малята

Скільки косичок мають дівчата?(4-В)

 

5.Дятел 5 годин літав

Короїдів поїдав

Щогодини троє їв

Скільки знищив шкідників?(15-О)

 

6.Мишка на зиму запаси робила

По три зернини в комірку носила

В поле сходила вона 7 раз

Скільки у неї зернят про запас?(21-О)

 

7.Десять робітників ідуть,

По три цеглини несуть.

Скільки всього цеглин

За один раз принесуть?(30-К)

Розмістіть числа в порядку зростання та розшифруйте слово.

4, 6, 8, 15,18, 21, 30.     Віночок.

Що означає слово «віночок»? Повідомлення довідкового бюро.

ІІІ. Основна частина

  1. Повідомлення теми та мети уроку.
  • До нас завітали хмаринки.

 

 

 

  • Які завдання вони нам підготували?
  • Так. Ми будемо вчитися складати таблицю множення числа «3».

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  • Чи потрібно нам вміти множити на 3?

«Коло ідей». Діти висловлюють свої думки.

  1. Асоціативний кущ.
  • Давайте охарактеризуємо число 3.

            Три щаслива цифра дуже

            Але трохи вона тужить

            Буква «Зе» на мене схожа

             Переплутати нас можуть.

  • Одноцифрове
  • Непарне
  • Стоїть перед числом 4
  • Має сусідів 2 і 4
  • Три ведмеді
  • Троє поросят
  • Тризуб
  • Трибуна
  • Трикутник.

4.Каліграфічна хвилинка. Письмо цифри 3.

5.Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

а) Робота за підручником № 168.

Що означає 3 х  2? Ось тут і допоможуть нам гривні.

(Роздаємо  двом дітям по три гривні. Далі трьом дітям по три гривні, чотирьом і т. д.)

б) № 629 ( з коментуванням)

в) № 630 С. р.

г)№ 631 Розв’язування задач (усно)

д) Перегляд відеоролика. Пісня-гра «Таблиця множення числа 3»

е) Гра «Відгадай число і підбери вираз». Письмо на спині. Учень-учень.

ІV Узагальнення та систематизація знань.

Що означає слово «віночок»? Повідомлення довідкового бюро.

Якщо ви виконаєте завдання на квітах то ми сплетемо віночок знань.

V. Підсумок уроку

Чого навчилися на уроці?

Що особливо сподобалося?

Чи виконали завдання уроку?

Чи досягли успіху?

Оцінювання діяльності учнів на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Толкачова Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 січня 2020
Переглядів
2906
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку