Презентація "Модна математика "Інтегрований урок з математики та дизайн і технології для 2 класу.

Про матеріал

Інтегрований урок з математики та дизайну і технологій для 2 класу у вигляді презентації.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модна математика 2 клас. Вчитель : Садурська В. Л

Номер слайду 2

Усний рахунок-Порахуйте, скільки діток мають шарфи?капелюшки?краватки?-На скільки краваток більше в хлопчиків, ніж у дівчаток капелюшків?- Які ще ви можете поставити запитання ?

Номер слайду 3

А що таке мода у вашому розумінні?М – мінлива. О – оригінальна. Д – дорога. А - актуальна. Мода – це бути оригінальним та неповторним і виражати своє «я» по – різному.

Номер слайду 4

Звідки прийшла до нас мода?Отримавши літеру на кубику , складіть слово!Ф 2дес.4 од .= Р 3 с. 4 дес. 8 од. = Н 74 дес. = А 2 м 3 см = ?см Ц 1 м 7 дм = ? См І 5 м 4 дм = ? См. Я 8 дм 2 см = ? См Ф Р А Н Ц І Я

Номер слайду 5

А хто шиє одяг?З чого виготовляють одяг?Тканин є багато видів. ЇЇ використовують для пошиття різного одягу. Перше зорове враження від одягу – це форма! Умовно силуети порівнюють з геометричними фігурами:

Номер слайду 6

Що таке силует?Силует – це французьке слово, яким називають зовнішні обриси будь-якого предмета, його»тінь». Щоб пошити одяг, спочатку роблять викрійку на папері. Що таке викрійка?Викрійка – це зразок вирізаний з паперу , за яким викроюють одяг.

Номер слайду 7

Розглянемо викрійку звичайної шапки, яка складається з двох елементів:1 куполоподібного і 1 прямокутника.

Номер слайду 8

Що таке периметр?Знайдіть периметр викрійки шапки!Який периметр прямокутника?Який периметр куполоподібного елемента?Які у вас виникли труднощі?Звісно,ви не змогли застосувати лінійку, бо другий елемент має криву лінію. Як її виміряти? Подумайте, які предмети ви можете використати для виміру кривої лінії?Можна виміряти за допомогою нитки, а потім знайти її довжину лінійкою. А можна ще виміряти за допомогою такого приладу , який застосовують туристи – курвіметр. Це прилад для вимірювання довжин кривих ліній та розмірних одиниць на картах чи планах. Виміряймо за допомогою курвіметра периметр кордону Франції. Виразіть довжину в метрах, дециметрах.

Номер слайду 9

А хто придумує,створює новий дизайн, нові форми одягу?Модельєр-дизайнер – робота полягає в тому, щоб придумати, створити новий образ. Знаменитий кутюр”є народився і виріс у бідній французькій родині. Він був шостою дитиною в сім»ї. Батько Кардена служив найманим солдатом, потім працював виноробом. П»єр міг піти його слідами. Однак з дитинства мріяв створити власну імперію красивого одягу. Вже в ранньому віці його почали залучати в театр(з-за широкого розмаїття костюмів)і ляльки (яким можна шити різні наряди). У 1926 році батьки переїжджають до Франції. У віці 14 років Карден влаштувався працювати помічником кравця.

Номер слайду 10

Коко Шанель, Габріель, так її звали насправді, народилася в сім»ї звичайних ринкових торговців. Коли Габріель виповнилося 5 років, її мати померла. Батько не бажав брат на себе тягар відповідальності у вихованні дітей, відвіз їх в найближчий притулок і більше діти його не бачили. Маленькі чорні сукні, що видаються дівчаткам в цьому притулку, в наслідок стали прообразом знаменитого чорного плаття від Коко Шанель. Вийшовши з притулку, Габріель не мала ні професії, ні підтримки з боку близьких людей!Не дивлячись, на той факт, що у неї не було фактично ні гроша за душею, її плани були грандіозні!

Номер слайду 11

Крістіан Діор -французький модельєр!Батьки Крістіана були забезпеченими людьми, тому, незважаючи на те, що був другим з п»яти дітей у сім2ї, він ні в чому не потребував. Його батько зробив статки на торгівлі хімічними добривами, а мати перетворювала гроші в задоволення. Початкову освіту він здобув удома. І спочатку, за наполяганням батьків, готувався до дипломатичної кар2єри. Крістіан вступив у Вільну школу політичних наук, але на цьому його політична діяльність і закінчилася. Замість занять з міжнародного права та географії, майбутній кутюр2є проводив час у музеях. Учився музичній композиції й живопису.

Номер слайду 12

Андре́ Тан — український модельєр і дизайнер одягу. Андрій Тищенко –народився у Харківській області. В Андре є молодша сестра Марина, і якщо до 9 років він просто малював моделіодягу для її ляльок, то в 10 років уже вирішив, що пора свої плани втілювати в реальність. Перебравши всі речі в будинку, Андре зупинив свій вибір на татовій сорочці. Йому сподобалася тканина в квіточку. Недовго думаючи, хлопчик зняв її з вішалки. Розкроїв і зшив сукню для ляльки. Пізніше була мамина шуба. У 11 років Андре почав відвідувати курси крою і шиття. Після закінчення курсів Андре поступив в Харківський текстильний технікум. Наполегливість і тверде проходження до мети відрізняли його вже в цьому віці.

Номер слайду 13

Оксана Караванська - український дизайнер. Не даремно кажуть – талановита людина – талановита в усьому. Ну хто би міг подумати, що у львівській родині математиків Караванських зростає майбутній всесвітньо відомий модельєр! 10 років Оксана старанно вивчала математику й раптом у випускному класі заявила батькам, що хоче бути …дизайнером одягу. Схильність до математики дуже допомагає їй в професії. У справжнього математика має бути креативне мислення, « відкритий» мозок, лише за таких умов можна придумати щось нове.

Номер слайду 14

Французький дизайнер одягу – Ісагус Тош давно займається виготовленням еко- одягу. Митці закликають носити вироби з екологічних матеріалів. Модно перетворювати старі речі на нові….

Номер слайду 15

Які риси характеру об’єднують цих митців?Потрібно наполегливо,старанно працювати, щоб досягти результатів у житті!!

Номер слайду 16

Виготовлення краватки- метелика та квітки – брошки з фетру з різних геометричних фігур. Краватка –метелик – це універсальний тип одягу, як чоловічого. Так і жіночого. У Франції, коли на престол зійшов король Людовик 14, було створено при дворі галстучну майстерню, яка шила для короля і його наближених вишукані прикраси для шиї, зав’язані у формі метеликів. Прийнято вважати, що назву краватці дали французи. Краватку – метелика одягають зі смокінгом, фраком або класичним костюмом. Приміряйте свої вироби!!Де можна продемонструвати одяг?Розгадаймо математичний кросворд і дізнаємося!

Номер слайду 17

1)В Олекси 95 копійок. А в Марійки – на 15 копійок менше. Скільки копійок у Марійки?2)Лялька коштує 85 гривень, а машина – на 2 гривні дешевше. Скільки коштує машина?3)У парку гралося 6 дівчаток і 7 хлопчиків. П’ятеро дітей пішли додому . Скільки дітей залишилося гратися в парку?4)У одному літньому таборі відпочиває 600 дітей, а в іншому – 300 дітей. Скільки всього дітей відпочиває в обох таборах?5)Після того, як від сувою тканини відрізали 5м , у ньому залишилося 16 м. Скільки метрів тканини було у сувої спочатку?6)Висота берези 12м , а горобини – 8м. На скільки метрів береза вища, ніж горобина?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1)париж2)одяг3)дизайн4)моделі5)фігура6)мода

Номер слайду 18

Яке вийшло ключове слово?А що таке подіум?Подіум – це піднесення у вигляді доріжки від 50м до 100м завдовжки, для показу моди. А хто ходить по подіумі?Ви – моделі, продемонструйте на подіумі свої вироби!Будьте оригінальними, розумними, креативними, сучасними.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 червня 2023
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку