Інтегрований урок з математики та природознавства для 3 класу "Розв’язування задач. Узагальнення знань з розділу «Повітря»"

Про матеріал

Урок розроблено для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Матеріал уроку містить корекційну складову: психогімнастику, нейро-психологічну вправу та ін.

Перегляд файлу

Інтегрований урок з математики і природознавства

3 клас

Тема: Розвязування  задач. Узагальнення знань з розділу «Повітря»

Мета навчальна: поглибити знання таблиць множення та ділення чисел 6.7,8,9; закріпити вміння розв’язувати задачі на спосіб зведення до одиниці; узагальнити та систематизувати знання дітей з розділу «Повітря»; продовжити вчити учнів доводити, пояснювати, відстоювати свою думку;

Корекційно-розвивальна мета: розвивати логічне мислення, зорову пам’ять, швидкість думки, увагу, кмітливість; закріпити навички моторної регуляції рухів тіла та мовлення, покращувати міжпівкульну взаємодію мозку під час виконання нейропсихологічних вправ;

Виховна мета: виховувати дружелюбність, старанність, колективізм, любов до математики та природознавства, бажання оберігати природу від забруднення.

Обладнання: презентація за темою, мультимедійна дошка, таблички, фішки- зірочки, заохочувальні призи, атрибути для нейрогімнастики.

 

ХІД урока:

І. Організаційний момент

1. Вступне слово вчителя

- Пролунав уже дзвінок

Нас покликав на урок! (Слайд №1)

- Сьогодні у нас незвичайний урок. Який саме, ми дізнаємося уважно розглянувши зображення ( Слайд №2)

-  Нас чекають багато цікавих занять, а почнемо ми урок з веселої вправи «Мавпочка»

2. Психогімнастика «В магазині дзеркал»

У магазині дзеркал маленька мавпочка побачила своє відображення і вирішила, що то інші мавпочки. І почала вона корчити їм гримаси, кривлятися, шкіритися, надувати щоки, піднімати брови, показувати язика. І вони у відповідь робили те ж саме. Вона посміхнулася – і всі посміхнулися.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Нас чекають незвичайні завдання і вправи, тож не будемо зволікати. Щоб дізнатися, про що ми будемо говорити  окрім таблички множення, обчисліть вирази. Відповіді розташуйте в порядку збільшення.

1. Обчислення виразів

9 + 7 · 8   6 · 7 + 8 · 6

6 · (22 – 18)   48 : 8 – 42 : 7

90 – 64 : 8   44 – (66 - 32)

60 – 63 : 7 

Розшифровка: 65   24   72   51    90   0   10

                           Т    В    Р     І      Я    П   О

2. Розвязування ребуса  ( Слайд №3)

 

ФІЗХВИЛИНКА «Вітер»

 

ІІІ. Основна частина

  1. Робота над задачею.  ( Слайд №4)
  • А зараз на вас чекає завдання для кмітливих та розумних. Давайте розвяжемо задачу про користь дерев для чистоти повітря. Після її розв’язання на нас чекає цікава інформація з енциклопедії.

За день 3 дерева виділяють  в повітря кисню для 12 людей.  Скільки людей забезпечать киснем 7 дерев?

1) 12 : 3 = 4 (люд) – забезпечує киснем 1 дерево.

2) 7 х 4 = 28 (люд.)

Відповідь: 28 людей забезпечать киснем 7 дерев.

  1. Перегляд відеоролику «Енергія вітру. Енциклопедія»  ( Слайд №5)
  2. Нейропсихологічна вправа з конструктором «Лего» ( Слайд №6)
  • Молодці, діти! Впоралися з цікавою задачею про користь дерев для чистоти повітря. А зараз пропоную активно відпочити.

Діти шикуються в коло, тримаючи у руках 1 частину з конструктора. По команді вчителя діти підкидають конструктор, плеснувши в долоні перед тим, як його зловити. Перекладають конструктор в праву руку і передають сусідові з права. Гра пришвидшується і продовжується до 3-х правильних виконань без загублених частинок конструктора.

ІV. Узагальнення та систематизація

  1. Бліц-турнір для знавців природи
  • Вам вже доволі добре знайома тема про повітря та вітер. Сьогодні ви зможете отримати винагороду за свої гарні знання. Кожна дитина, яка розповість мені правильні відомості про повітря та вітер, отримає від мене зірочку, яку по закінченні уроку зможе обміняти на приз за її номером.
  1. Веселі задачі та приклади ( Слайд №7)

 

 

 

 

  1. У молодого бегемота язик, легені і серце важать 20 кг. Язик – 5 кг , легені – 8 кг. Скільки кілограмів важить серце?(7 кг)
  2. У місті було 20 вулиць. З них  15 другорядних, а інші – головні. Скільки було головних вулиць?               (5 вулиць)
  3. Дві білочки зібрали 28 шишок і горіхів. Всі плоди розклали на 4 купки Скільки плодів було в одній купці?   (7 плодів)

V. Рефлексія

Гра «Додай назву знакам»  ( Слайд №8)

  • Ви добре попрацювали на уроці і зрозуміли важливість чистого повітря для життя. Давайте разом створимо застережливі знаки для усіх людей, які хочуть зберегти повітря.

VІ. Підсумок уроку

  • Чи сподобався вас урок?
  • Що ви запамятали?
  • Чи зміниться ваше ставлення до природи в кращій бік? Ви готові допомагати природі?
  • Що було найважчим?
  • Ке завдання виявилося найцікавішим?
  • Дякую всім вам!

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
9 березня 2020
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку