Математика, природознавство.
Тема Порівняння двох числових виразів.
Ознаки осені. Назви осінніх місяців.
Мета формування предметних компетентностей:
Математика: закріплення вмінь розв’язувати вирази, що містять дужки; удосконалювати вміння порівнювати два числових вирази, розв’язувати задачі за коротко умовою, знаходити периметр прямокутника.
Природознавство:закріпити ознаки осені, назви осінніх місяців, осінні явища в живій і неживій природі. Виховувати любов до природи.
Формування ключових компетентностей:
Уміння вчитися:здатність переключатися з одного виду роботи на інший.
Загальнокультурний:учити дотримуватися норм культурної поведінки.
Соціальний: удосконалювати вміння продуктивно працювати у групах та парах.
Тип уроку: інтегрований.
Обладнання: презентація, картки, короткий запис задачі.
Хід уроку
I Організація класу.
Холодно зараз в лісах і лугах,
Холодно зайчикам, лискам, птахам.
Тепло і затишно в класі у нас,
Друзі мої, я вітаю всіх вас!
Розплющуйте очі, я вам бажаю успіху і очікую цікавої, плідної праці, щирого обміну думок. За правильні відповіді ви будете отримувати березовий листочок. Хто збере 6 листочків отримає 12 балів;
5 листочків 9б.
4листочки – 7б.
3 листочки – 5б.
II Повідомлення теми і мети уроку
Діти, на нашу електронну адресу надійшов лист «Любі діти, сьогодні на уроці ви будете закріплювати вміння обчислювати вирази, що містять дужки, порівнювати числові вирази, розв’язувати задачі за короткою умовою і знаходити периметр прямокутника. Пригадаєте осінні явища в природі, назви осінніх місяців.» (Слайд 1)
Робота в парах
9 |
12 |
14 |
10 |
11 |
ь |
о |
н |
с |
і |
7+5=
13-3=
9+2=
7+7=
16-7=
Тож яка красуня завітала до нас на урок? (Слайд 2)
III Актуалізація опорних знань
1.Бесіда.
- Яка зараз пора року?
- Пригадайте назви осінніх місяців.
- Які зміни в природі ви помітили з приходом осені?
- Скільки місяців має кожна пора року?
2. Хвилинка каліграфії
Пропишіть каліграфічно цифру 3. (Слайд 3)
IV Узагальнення і систематизація знань
Осінь не сама прийшла, а синів своїх в гості привела. Послухайте загадку і скажіть, про який місяці іде мова.
В школах дзвоник продзвенів,
Школярів дім знань зустрів.
В лісі виросли грибочки,
У опеньках всі пеньочки. Вересень (Слайд 4, 5)
Місяць вересень передав нам свої завдання.
2+(8+2) (18-8)-2
16-(4+4) (13-4)+2
Взаємоперевірка
Послухайте наступну загадку
Чарівник прийшов у ліс,
Фарби, пензлика приніс.
У діброві та садочку
Стали жовтими листочки. Жовтень (Слайд 7,8)
Зібрали – 14ящ. яблук
Продали – 6ящ. і 3 ящ.
Залишилося -?ящ.
Фронтальна робота
Каплі з неба, дахів, стріх,
Дощ холодний, перший сніг,
Почорнів без листя сад
Що за місяць? Листопад (Слайд 10, 11)
9+2 |
6+6 |
14-5 |
10+3 |
8+6 |
16-6 |
Діти обчислюють приклади та складають малюнок.
V Підсумок уроку
Продовжте речення
Вересень називають так, тому що…
Жовтень називають так, тому що…
Листопад називають так, тому що…
Підрахунок балів
VI Домашнє завдання
Індивідуальні завдання на картках
9+2 |
6+6 |
14-5 |
10+3 |
8+6 |
16-6 |