Інтегрований урок з математики та природознавства "Порівняння двох числових виразів. Ознаки осені, осінні місяці."

Про матеріал
Даний інтегрований урок з математики та природознавства допоможе вчителеві змістовно та в цікавій формі подати матеріал та закріпити набуті навички учнів. На уроці присутня робота в парах та групах. Протягом уроку йде самооцінювання учнів.
Перегляд файлу

Математика, природознавство.

Тема Порівняння двох числових виразів.

Ознаки осені. Назви осінніх місяців.

Мета формування предметних компетентностей:

Математика: закріплення вмінь розв’язувати вирази, що містять дужки; удосконалювати вміння порівнювати два числових вирази, розв’язувати задачі за коротко умовою, знаходити периметр прямокутника.

Природознавство:закріпити ознаки осені, назви осінніх місяців, осінні явища в живій і неживій природі. Виховувати любов до природи.

Формування ключових компетентностей:

Уміння вчитися:здатність переключатися з одного виду роботи на інший.

Загальнокультурний:учити дотримуватися норм культурної поведінки.

Соціальний: удосконалювати вміння продуктивно працювати у групах та парах.

Тип уроку: інтегрований.

Обладнання: презентація, картки, короткий запис задачі.

Хід уроку

I Організація класу.

  1. Привітання

Холодно зараз в лісах і лугах,

Холодно зайчикам, лискам, птахам.

Тепло і затишно в класі у нас,

Друзі мої, я вітаю всіх вас!

 

  • Заплющить очі і повторюйте за мною:
  • Я уважний.
  • Я все можу.
  • Я все хочу знати.
  • У мене все вийде.

Розплющуйте очі, я вам бажаю успіху і очікую цікавої, плідної праці, щирого обміну думок. За правильні відповіді ви будете отримувати березовий листочок. Хто збере 6 листочків отримає 12 балів;

5 листочків 9б.

4листочки – 7б.

3 листочки – 5б.

II Повідомлення теми і мети уроку

Діти, на нашу електронну адресу надійшов лист «Любі діти, сьогодні на уроці ви будете закріплювати вміння обчислювати вирази, що містять дужки, порівнювати числові вирази, розв’язувати задачі за короткою умовою і знаходити периметр прямокутника. Пригадаєте осінні явища в природі, назви осінніх місяців.»                                                                                    (Слайд 1)

Робота в парах

  • А хто надіслав цей лист ви дізнаєтеся, коли обчислите приклади та розшифруєте слово.

9

12

14

10

11

ь

о

н

с

і

 

7+5=

13-3=

9+2=

7+7=

16-7=

Тож яка красуня завітала до нас на урок?                                    (Слайд 2)

III Актуалізація опорних знань

1.Бесіда.

- Яка зараз пора року?

- Пригадайте назви осінніх місяців.

- Які зміни в природі ви помітили з приходом осені?

- Скільки місяців має кожна пора року?

2. Хвилинка каліграфії

Пропишіть каліграфічно цифру 3.                                              (Слайд 3)

IV Узагальнення і систематизація знань

  1. Порівняння числових виразів.

Осінь не сама прийшла, а синів своїх в гості привела. Послухайте загадку і скажіть, про який місяці іде мова.

   В школах дзвоник продзвенів,

   Школярів дім знань зустрів.

   В лісі виросли грибочки,

   У опеньках всі пеньочки.      Вересень                                (Слайд 4, 5)

Місяць вересень передав нам свої завдання.

2+(8+2)      (18-8)-2

16-(4+4)     (13-4)+2

Взаємоперевірка

  1. Фізкультхвилинка під музичний супровід                              (Слайд 6)
  2. Робота над задачею

Послухайте наступну загадку

    Чарівник прийшов у ліс,

    Фарби, пензлика приніс.

    У діброві та садочку

    Стали жовтими листочки.                         Жовтень               (Слайд 7,8)

  • Які роботи виконують люди в саду восени?
  • Місяць жовтень пропонує нам скласти умову задачі за короткою умовою.

Зібрали – 14ящ. яблук

Продали – 6ящ. і 3 ящ.

Залишилося -?ящ.

  • Скільки ящиків яблук зібрали?
  • Скільки продали спочатку? А потім ?
  • Як записати розв’язання задачі виразом? Діти записують та обчислюють задачу.
  • А ще місяць жовтень пропонує обчислити периметр ділянки саду, якщо одна сторона 4м, а друга – 6м                                        (Слайд 9)

Фронтальна робота

  1. Робота в групах

Каплі з неба, дахів, стріх,

Дощ холодний, перший сніг,

Почорнів без листя сад

Що за місяць?          Листопад                                                  (Слайд 10, 11)

 

  • Місяці листопад пропонує обчислити приклади та зібрати пазл.

9+2

6+6

14-5

10+3

8+6

16-6

Діти обчислюють приклади та складають малюнок.

  • З яких дерев прилетіли листочки до вас на парти?

V Підсумок уроку

  1. Рефлексія

Продовжте речення

Вересень називають так, тому що…

Жовтень називають так, тому що…

Листопад називають так, тому що…

  • Що найбільше вам сподобалося на уроці?
  • Що вам було складно? Легко?
  • Що корисного для себе взяли?

Підрахунок балів

 

VI Домашнє завдання

Індивідуальні завдання на картках

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу малюнок осіннього листя

Картинки по запросу малюнок кленового листя

9+2

6+6

14-5

10+3

8+6

16-6

Похожее изображение

docx
Додано
9 травня
Переглядів
1530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку