Тема уроку:Розв'язування задач. Складання і розв'язування виразів.
Урок застосування ЗУН.
Урок математики
Тема: Розв’язування задач. Складання і розв’язування виразів.
Мета:
Навчальна: учити учнів складати і розв’язувати прості задачі на знаходження суми, Вправляти у складанні та розв’язуванні виразів на додавання та віднімання в межах 10, вставляти пропущені знаки математичних дій.
Розвивальна: уяву, швидке сприймання математичного матеріалу, вміння швидко виконувати математичні вправи.
Корекційна: корегувати звуковимову учнів, під час вимови математичних термінів та понять.
Виховна: виховувати вміння самостійно працювати; старанність та охайність.
Засоби навчання: кубики Lego, демонстраційні таблички , роздаткові картки з малюнками, відеоролик, стікери-смайли для оцінювання, хмарки з записами виразів з «віконечками».
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Перебіг уроку
2.Виконувати(ли) арифметичні дії.
3.Грати(ли) дружно.
4.Робити(ли) руханку.
5.Складати(ли) і розв’язувати(ли) задачу.
6.Рахувати(ли) самостійно.
- Тимофій, що ми будемо робити?
Правила гри: на парті у кожного учня лежить по дві цеглинки lego. На кожній є знак + бо -. На дошці вчитель вивішує хмаринки з виразами з «віконечками». В кожне віконечко треба вставити знак арифметичної дії. Зелена цеглинка – мінус, жовта – плюс.
Задача
Було –
Прилетіло-
Стало- ?
Розвязання
___________(гор.)
Відповідь: ____горобців.
Вербальне оцінювання учнів. Приклеювання зароблених смайликів в особисті щоденники.
1. Називати (ли) сусідів числа.
2.Виконувати(ли) арифметичні дії.
3.Грати(ли) дружно.
4.Робити(ли) руханку.
Сусіди числа … - це … і …
Гра називається «Плюс чи мінус» Цеглинки лего Горобці 4 3
Скільки всього горобців?
5.Складати(ли) і розв’язувати(ли) задачу.
6.Рахувати(ли) самостійно.
Якщо треба знайти скільки всього, виконуємо
додавання.
Задача на знаходження суми.
В годівниці
сиділо __ горобців.
Прилетіло ще __. Скільки горобців стало всього?