Урок математики, для учнів 2 класу НУШ, з порушеннями слуху

Про матеріал

Тема уроку:Розв'язування задач. Складання і розв'язування виразів.

Урок застосування ЗУН.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Урок математики

Тема: Розв’язування задач. Складання і розв’язування виразів.

Мета:

Навчальна: учити  учнів складати і розв’язувати прості задачі на знаходження суми, Вправляти у складанні та розв’язуванні виразів на додавання та віднімання в межах 10, вставляти пропущені знаки математичних дій.

Розвивальна: уяву, швидке сприймання математичного матеріалу, вміння швидко виконувати математичні вправи.

Корекційна:  корегувати звуковимову учнів, під час вимови математичних термінів та понять.

Виховна: виховувати вміння самостійно працювати; старанність та охайність.

Засоби навчання: кубики Lego, демонстраційні таблички ,  роздаткові картки з малюнками, відеоролик,  стікери-смайли для оцінювання, хмарки з записами виразів з «віконечками».

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

Перебіг уроку

  1. Організаційний момент
    1.        Привітання
  • Добрий день.  (Добрий день).
    1.        Повідомлення плану уроку
  • РСС  (Слухайте уважно) – Зараз урок математики.  (Повтори)
  • Ганна який зараз урок?  (Зараз урок математики)
  • Сьогодні на уроці ми будемо :   1. Називати (ли) сусідів числа.

                                                             2.Виконувати(ли) арифметичні дії.

                                                             3.Грати(ли) дружно.

                                  4.Робити(ли) руханку.

                                        5.Складати(ли) і розв’язувати(ли) задачу.

                                           6.Рахувати(ли) самостійно.

- Тимофій, що ми будемо робити?

  1. Повторення і закріплення вивченого матеріалу
    1.        Вправа 1. «Назви сусідів числа…»
  • Зараз ми будемо називати сусідів числа.
  • Микита, що ми будемо робити? (Називати сусідів числа)
  • Назвіть сусідів числа 7, 4, 2, 6, 3, 8, 5, 9.
  • Що ми робили? (Називали сусідів числа)
    1.        Вправа «Математичні стрілочки»

 

 

 

  • Перед вами на дошці є стрілочки, на кожній стрілочці є знак арифметичної дії та число. Треба знайти відповідь, виконавши відповідні дії.
  • Що ми будемо робити? (Виконувати арифметичні дії.)
  • Що ми робили? (Виконували арифметичні дії.)
    1.        Гра «Плюс чи мінус»

Правила гри: на парті у кожного учня лежить по дві цеглинки lego. На кожній є знак + бо -. На дошці вчитель вивішує хмаринки з виразами з «віконечками». В кожне віконечко треба вставити знак арифметичної дії. Зелена цеглинка – мінус, жовта – плюс.

  • Що ми будемо робити? (Грити(ли) дружно)
  • Як називається гра?  (Гра називається «Плюс чи мінус»).
  • Що нам треба для гри ? (Цеглинки лего)
  • Якщо треба знак «-» яку цеглинку піднімаємо? (Зелену)
  • Якщо треба знак «+» ? (Жовту)
  • Що ми робили? (Грали дружно)
    1.        Фіз-хвилинка (Вверх вниз)
  • Трішки засиділися за партами ми, час виконати руханку і відпочити.
  • Що ми будемо зараз робити? ( Робити(ли) руханку)
  • Що ми робили? ( Робили руханку )
    1.        – Зараз ми будемо розв’язувати задачу.
  • Що ми будемо робити?  (Складати і розв’язувати задачу.)
  • Подивіться уважно, хто зображений на малюнку? (Горобці)
  • Скільки горобців є в годівничці? ( _)
  • Скільки ще прилетіло? (_)
  • Що означає фігурна дужка? (Треба дізнатися скільки всього горобців.)
  • Якою дією ми можемо це дізнатися? (+)
  • Який тип задачі? (Задача на знаходження суми).
  • А тепер давайте повторимо задачу.

 

 

                           Задача

Було –

Прилетіло-

Стало- ?

                          Розвязання

___________(гор.)

Відповідь: ____горобців.

  • Що ми робили?  - Складати(ли) і розв’язувати(ли) задачу.
  • Молодці.
    1.        Самостійна робота на картках.
  • Зараз ми будемо з вами  рахувати самостійно. Що ми будемо робити?  (Рахувати самостійно)
  • Кожен учень отримує 1 картку , уважно рахуючи іграшки, пише відповідь.
  • Що ми робили?
  1. Підсумок уроку

Вербальне оцінювання учнів. Приклеювання зароблених смайликів в особисті щоденники.

Перегляд файлу



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу кубики легоКартинки по запросу кубики лего

 

Картинки по запросу кубики легоКартинки по запросу кубики легоПохожее изображение ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу кубики лего

Перегляд файлу

1. Називати (ли) сусідів числа.

2.Виконувати(ли) арифметичні дії.

 3.Грати(ли) дружно.

4.Робити(ли) руханку.

Сусіди числа … -  це … і …

 Гра називається «Плюс чи мінус»  Цеглинки лего Горобці  4  3

Скільки всього горобців?

5.Складати(ли) і розв’язувати(ли) задачу.

6.Рахувати(ли) самостійно.

Якщо треба знайти скільки всього, виконуємо

додавання.

Задача на знаходження суми.

 

 

В годівниці

сиділо __ горобців.

Прилетіло ще __. Скільки горобців стало всього?

zip
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
17 травня 2019
Переглядів
1294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку