Інтегрований урок з навчання грамоти(читання),
Я досліджую світ 1 клас
Тема: Моя країна-Україна, а я-її дитина.
Урок навчання грамоти (читання): Звук [B], позначення його буквою «в». Читання складів,слів,речень.Мовно-логічні вправи.
Урок « Я досліджую світ»: Моя країна-Україна
Мета: Формування предметних компетентностей:
ознайомити учнів з артикуляцією звука [B], закріпити вміння впізнавати і розрізняти букви, відпрацювати навички правильного читання; ознайомити учнів з картою України, назвою столиці, найбільшої річки;розвивати зв’язне мовлення, уміння працювати в парі; виховувати відповідальність за власні вчинки, патріотичні почуття, любов до України, виховувати повагу до старших членів сім`ї.
Формування ключових компетентностей:
Основні терміни і поняття: карта України
Обладнання: презентація до уроку, карта України, демонстраційний матеріал
Форма проведення уроку: урок – подорож
Тип уроку: комбінований урок
Хід уроку:
І. Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності.
Встаньте, діти, поверніться,
Гостям нашим усміхніться,
Привітайтеся чемненько.
І сідайте всі рівненько.
Інтегрований урок ми розпочинаєм,
Дізнатися нового всі бажаєм.
ІІ. Оголошення теми та мети уроку.
Постановка проблеми: - Що незвичайного ви помітили в підготовці до уроку? (діти святково вбрані у вишиванки, класна кімната прикрашена).
-А чого ви очікуєте від уроку?
- Як називається країна, у якій ми живемо?
- Яке місто є столицею України?
- Як називаються люди, які живуть в Україні?
Тема уроку: Моя країна-Україна.
(Гарна, чарівна, радісна, весела, квітуча, миролюбна, сонячна, привітна, вільна, незалежна, суверенна)
Пояснення вчителя:
Україна – найбільша країна Європи.(Демонстрація на карті) І побувати в різних її куточках на одному уроці неможливо. Щоб пересуватися швидко, пропоную обрати транспорт для подорожі.
Робота над чистомовкою:
Ва-ва-ва-ми вчимо слова.
Ву-ву-ву-пісню знаємо нову.
Ав-ав-ав-не лови ти гав.
Ву-ву-ву-випємо каву смачну.
Ув-ув-ув-нову я почув.
Ві-ві-ві-здивуваись паві.
Ів-ів-ів-гарно кльон зацвів.
Во-во-во-намальоване кіно.
Ов-ов-ов-накололи дров.
Ив-ив-ив-квіточки полив.
Ви-ви-ви-чорні в мене брови.
Робота над скоромовкою:
Варка варила вареника,
Василь взяв вареника.
Варка Василя варехою.
Василь Варку вареником.
2 завдання. Звуко-буквений аналіз слів.
Робота з роздатковим матеріалом (індивідуально + коментовано)
Рівне – Львів–
Робота в парах.
З’єднай слово і схему:
Чернівці 1) - о - = 0- = о
Луцьк 2) - ó = -
Наше авто зупиняється на Сході країни. Великі міста Сходу – Харків, Луганськ, Донецьк. На більшій частині цієї території зараз неспокійно. Іде боротьба за волю і свободу України. Давайте думками підтримуємо українських воїнів. Нехай в них все буде добре.
(учні називають міста)
Фізкультхвилинка.
Читання вірша (учнями, які вже вміють читати. Бажаючі розповідають вірш напамять)
- Які міста Півночі України запам’ятали?
Во ва ни на но
- Як звати дітей?
- У кого вони гостюють?
- Що вони подарували бабусі? Рухаємось далі
- Наше авто зупиняється на станції – Південна Україна. Тут ми влітку з вами,зазвичай, відпочиваємо. Найбільші міста півдня України - Миколаїв, Одеса, Сімферополь, Херсон. Розташовані моря – Чорне і Азовське.
Демонстрація картинок на мультімідійній дошці)
ІV. Підсумок уроку.
Наш автомобіль повертається у Дніпропетровську область, місто Кривий Ріг.
- Пропоную пригадати, в яких містах України ми з вами побували?
Вчитель допомогає учням назвати міста.
Оцінка роботи на уроці:
- Хто вважає, що працював недостатньо старанно, - підніміть руку; - Хто вважає, що працював добре,- торкніться руками плечей; - Хто вважає, що працював чудово,- поаплодуйте собі. - Ось і закінчився урок, всього вам найкращого!