Інтегрований урок з навчання грамоти та Я досліджую світ

Про матеріал
Інтегрований урок з навчання грамоти(читання), Я досліджую світ 1 клас Тема: Моя країна-Україна, а я-її дитина. Урок навчання грамоти (читання): Звук [B], позначення його буквою «в». Читання складів,слів,речень.Мовно-логічні вправи. Урок « Я досліджую світ»: Моя країна-Україна
Перегляд файлу

Інтегрований урок з навчання грамоти(читання),                     

Я досліджую світ 1 клас

Тема: Моя країна-Україна, а я-її дитина.

Урок навчання грамоти (читання): Звук [B], позначення його буквою «в». Читання складів,слів,речень.Мовно-логічні вправи.

Урок « Я досліджую світ»: Моя країна-Україна

Мета: Формування предметних компетентностей:

ознайомити учнів з артикуляцією звука [B], закріпити вміння впізнавати і розрізняти букви, відпрацювати навички правильного читання; ознайомити учнів з картою України, назвою столиці, найбільшої річки;розвивати зв’язне мовлення, уміння працювати в парі; виховувати відповідальність за власні вчинки, патріотичні почуття, любов до України, виховувати повагу до старших членів сім`ї.

Формування ключових компетентностей:

  • уміння вчитися: формувати вміння планувати роботу на уроці, аналізувати, робити висновки, мати власну думку з приводу обговорюваних питань, обґрунтовувати її, вдосконалювати вміння оцінювати свою діяльність на уроці;
  • комунікативної: формувати вміння будувати власні висловлювання,  здоров’язбережувальної: вчити відповідати за наслідки своїх вчинків, вибирати здоров’язбережувальну діяльність;
  • соціальної: формувати навички роботи в парі, колективі, набуття досвіду взаємного навчання;
  • загальнокультурної: вчити висловлювати емоційно-оцінні судження, формувати особистісне ставлення до навколишнього середовища.

Основні терміни і поняття: карта України

Обладнання: презентація до уроку, карта України, демонстраційний матеріал

Форма проведення уроку: урок – подорож

Тип уроку: комбінований урок

Хід уроку:

І. Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності.

Встаньте, діти, поверніться,

Гостям нашим усміхніться,

Привітайтеся чемненько.

І сідайте всі рівненько.

Інтегрований урок  ми розпочинаєм,

Дізнатися нового всі бажаєм.

ІІ. Оголошення теми та мети уроку.

Постановка проблеми: - Що незвичайного ви помітили в підготовці до уроку? (діти святково вбрані у вишиванки, класна кімната прикрашена).

-А чого ви очікуєте від уроку?

- Як називається країна, у якій ми живемо?

- Яке місто є  столицею України?

- Як називаються люди, які живуть в Україні?

Тема уроку: Моя країна-Україна.

  • Сьогодні, діти, ми будемо говорити про нашу Батьківщину, адже ми – українці, живемо в мальовничому і квітучому краї, що зветься – Україною.
  • А, на вашу думку, яка наша Україна? Які слова ви б підібрали? 

(Гарна, чарівна, радісна, весела, квітуча, миролюбна, сонячна, привітна, вільна, незалежна, суверенна)

Пояснення вчителя:

Україна – найбільша країна Європи.(Демонстрація на карті) І побувати в різних її куточках на одному уроці неможливо. Щоб пересуватися швидко, пропоную обрати транспорт для подорожі.

  • Яку букву вчили на минулому уроці? Чим вона цікава?(Вв)
  • Маємо три види транспорту. Виберемо транспорт у назві якого є буква «В».( Поїзд, автомобіль, літак)
  • ІІІ. Робота над темою:
  • Давайте поміркуємо,що ми візьмемо із собою у дорогу?                        (Карту України, навігатор ) .Наш автомобіль  буде рухатися спочатку на Захід країни, потім на Схід, на Північ і на Південь.
  • А щоб в дорозі ми не сумували, а проводили час з користю, будемо виконувати завдання з навчання грамоти.
  1. завдання. Мовленнєва розминка.

Робота над чистомовкою:

Ва-ва-ва-ми вчимо слова.

Ву-ву-ву-пісню знаємо нову.

Ав-ав-ав-не лови ти гав.

Ву-ву-ву-випємо каву смачну.

Ув-ув-ув-нову я почув.

Ві-ві-ві-здивуваись паві.

Ів-ів-ів-гарно кльон зацвів.

Во-во-во-намальоване кіно.

Ов-ов-ов-накололи дров.

Ив-ив-ив-квіточки полив.

Ви-ви-ви-чорні в мене брови.

Робота над скоромовкою:

Варка варила вареника,

Василь взяв вареника.

Варка Василя варехою.

Василь Варку вареником.

  • Поки ми виконували мовленнєву розминку, наше авто наблизилося до  Заходу країни. Тут розташовані великі  міста Львів, Івано-Франківськ, Луцьк, Чернівці, Рівне, Тернопіль.
  • Назвіть слова в яких є літера, яку ми вивчаємо.

2  завдання.  Звуко-буквений аналіз слів.

Робота з роздатковим матеріалом (індивідуально + коментовано)

Рівне –                       Львів–

Робота в парах.

З’єднай слово і схему:

Чернівці                  1)  -  о - = 0- = о

Луцьк                      2) - ó = -

Наше авто зупиняється на Сході країни. Великі  міста Сходу  – Харків, Луганськ, Донецьк. На більшій частині цієї території зараз неспокійно. Іде боротьба за волю і свободу України. Давайте думками підтримуємо українських воїнів. Нехай в них все буде добре.

  • Які міста Сходу України ми відвідали?

(учні називають міста)

Фізкультхвилинка.

  1. завдання. Конкурс на кращого читця.
  • На минулому уроці ми працювали над віршем Григорія Фальковича

Читання вірша (учнями, які вже вміють читати. Бажаючі розповідають вірш напамять)

  • Хто йшов по лісу?
  • Де сховався лис?
  • В яку гру з дитинства грає лис? Рухаємось далі.
  • Наш автомобіль зупинився на Півночі країни. Тут розташована столиця України – місто Київ, найбільша річка України – Дніпро,  обласні центри  Суми, Чернігів, Житомир.

-  Які міста Півночі України запам’ятали?

  • Як називається найбільша річка України?
  1. завдання. Робота з підручником.Читання складів в таблицях.
  1. Читання слів у колонах с.45 Букваря.
  2. Гра «Склади слова»

Во   ва   ни   на  но

  1. Робота з ілюстрацією перед текстом.
  2. Читання тексту.

- Як звати дітей?

- У кого вони гостюють?

- Що вони подарували бабусі? Рухаємось далі

- Наше авто зупиняється на станції – Південна Україна. Тут  ми влітку з вами,зазвичай, відпочиваємо. Найбільші міста півдня України -  Миколаїв, Одеса, Сімферополь, Херсон. Розташовані моря – Чорне і Азовське.

Демонстрація картинок на мультімідійній дошці)

ІV. Підсумок уроку.

Наш автомобіль повертається у Дніпропетровську область, місто Кривий Ріг.

     - Пропоную пригадати, в яких містах України ми з вами побували?

Вчитель допомогає учням назвати міста.

Оцінка роботи на уроці:

- Хто вважає, що працював недостатньо старанно, - підніміть руку;                 - Хто вважає, що працював добре,- торкніться руками плечей;                          - Хто вважає, що працював чудово,- поаплодуйте собі.                                      - Ось і закінчився урок, всього вам найкращого!

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
977
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку