10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Інтегрований урок з предмету "Я досліджую світ". Тема "Таємниці космосу" 1-2 клас

Про матеріал
Інтегрований урок з предмету "Я досліджую світ". Матеріали до тематичного тижня "Таємниці космосу" 1-2 клас. Мета: закріпити знання учнів про планети Сонячної системи; формувати поняття про космічні тіла, розширювати знання про Всесвіт; формувати науковий світогляд; сприяти розвитку творчих здібностей, вчити відповідальному ставленню до своєї планети.
Перегляд файлу

Уманський навчально-виховний комплекс                                                            «Загальноосвітня школа                                                                                                                    І-ІІІ ступенів № 7 - колегіум»                                                                                           Уманської міської ради                                                                                                         Черкаської області

                                                                           Розробила вчитель початкових класів

                                                                            спеціаліст І кваліфікаційної категорії

                                                                                            Олійник Наталія Василівна

 

 

 Інтегрований урок з предмету «Я пізнаю світ» 1-2 клас

ТЕМА. ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ

Мета: закріпити знання учнів про планети Сонячної системи; формувати поняття про космічні тіла, розширювати знання про Всесвіт; формувати науковий світогляд; сприяти розвитку творчих здібностей, вчити відповідальному ставленню до своєї планети.

                                                               Хід уроку

Ранкове коло                                                                                                                                Колом сонечко іде,                                                                                                                                               За собою день веде,                                                                                                                                    Станьмо разом, станьмо в колі−                                                                                                                    Станем Сонечком у школі!  (М.Чумарна)                                            

    Діти передають сонечко і називають себе, наприклад: «Я − сонце Олена», «Я – комета Дмитро» (Я-планета, я – галактика, тощо), і беруться за руки. Усі разом промовляють:

− Доброго ранку усім нам у космосі!   (З яким настроєм я сьогодні прийшов до школи)(Діти відмічають на екрані настрою)

 

-Для того щоб дізнатися, над якою темою ми сьогодні будемо працювати, я пропоную вам прочитати цікавий вірш, у якому кожна перша літера у рядку буде вам підказкою! (акровірш – літературний прийом)(можна ребус)

Комети, планети чи метеори

Орбіту свою зможуть легко знайти.

Сузір’я чудові, мов сни кольорові,

Могутні галактики − цілі світи.

Оселю живого і неживого                                                                                               Словом одним ти скоріше назви.

 

-Отже, сьогодні ми продовжуємо вивчати «Таємниці космосу»

-Дітки, які асоціації виникають у вас коли ви чуєте слово КОСМОС?

Вправа «Асоціативний кущ»

  • Давайте пригадаємо всі планети Сонячної системи. А зробимо це за допомогою лічилочки про ПАРАД ПЛАНЕТ

 Лічилка (демонструвати на макеті Сонячної системи)

ПАРАД ПЛАНЕТ

Всі планети стали в ряд, 
Починається парад! 
Раз – Меркурій-мандрівник,
Два – Венера, ясний лик.
Три – Земля вітає нас,
А чотири – красень Марс.
П’ять – Юпітер, шість – Сатурн,
Сім – Уран, за ним – Нептун. 
Вісім сонячних планет
Поспішають на бенкет.
Був Плутон завжди дев’ятим,
Не беруть його на свято!
Він найменшим уродився
І до карликів прибився.

Давайте послухаємо пісеньку про планети Planet Song.

( Звучить пісенька про планети) https://www.youtube.com/watch?v=wg6jh2aY27Q

Пісенька про планети (музичне мистецтво, іноземна мова)

  • Діти, а хто з вас хотів би відправитись у космічну подорож? На яку планету?  У яку галактику? Чому? (увімкнути космічний релакс, щоб уявити свою мандрівку у космос)

Перегляд відео «Видатні відкриття космосу – наші». https://www.youtube.com/watch?v=ReY2SA7UFT8

¬ Діти, а зараз я пропоную вам уважно переглянути відео і сказати, яке космічне відкриття зробили українці.

¬ Так, це ракета.

  • А на якому транспорті можна дістатися аж до зірок? (Відповіді дітей зореліт, космоліт, ракета, тощо)
  • Пропоную вам сконструювати власний транспорт із використанням конструктора Lego (діти виконують завдання у парах або групах) (технічна галузь)

C:\Users\7я\Desktop\І ЕТАП ВЧИТЕЛЬ РОКУ\ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ\Таємниці космосу\Зореліт із лего.jpg

  • C:\Users\7я\Desktop\І ЕТАП ВЧИТЕЛЬ РОКУ\ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ\Таємниці космосу\Зореліт із лего (2).jpgЯкі ж чудові у вас вийшли зорельоти! Тепер можна вирушати у космічну подорож! Тож всі сідаєм за кермо і на Місяць летимо!

РУХАНКА

МИ НА МІСЯЦЬ ЛЕТИМО!   (За Грицьком Бойком)

Всі сідаєм за кермо:

Ми на Місяць летимо!

Все за вікнами незвичне:

Простір стелиться космічний,

Оглядаєм крізь шибки

Небо, сонце і зірки.

Вже земля така маленька —

Голубенька-голубенька,

Аж не віриться мені:

Ніби м’ячик вдалині!

Ми на Місяць прилетіли,

На зручній площадці сіли,

І скафандри одягли,

І у подорож пішли,

Всюди кратери та гори,

Кам’яне, безмовне море.

Як незвично нам ходити:

Так і хочеться злетіти!..

Тут, на Місяці, в шість раз

Легше бігати, ніж у нас.

Ми по Місяцю ходили

І багато див зустріли!

Та дуже скучили за своєю

українською землею! —

Всі беремось за кермо:                                                                                                                                               — Ми на Землю летимо!                                                                                                                           Приземлились! Приземлились!..

Полетіти ще й на Марс

Ми запрошуємо вас!

 

  • Дітки, ми щойно повернулися із космічної подорожі де побачили і дізналися багато цікавого. Спробуйте придумати історію про «Таємниці космосу» чи «Моя зустріч із прибульцем» ( Робота в альбомах історій (вирізають, приклеюють планети, малюють сонце, підписують, ракети, метеорити, складають декілька речень) (технічна, мовно-літературна галузь) ( космічний релакс)

 

  • Також можна запропонувати тему «Як я уявляю інші планети?» Виготовити макет планети або створити малюнок  (пластелін, картон, тощо) (мистецька)
  • Які ж ви молодці, тепер ви вже багато знаєте про космос і впевнена, що з легкістю дасте відповіді на запитання вікторини.

Вікторина  (можна як закріплення або актуалізація вивченого матеріалу )

  • Що таке Сонячна система? (Сонце, планети і небесні тіла)
  • Що можна побачити у космосі?
  • Що таке глобус? (Зменшена модель Землі)
  • Як називається супутник Землі? (Місяць)
  • Що таке Сонце? (Розпечена куля)
  • Скільки планет існує в Сонячній системі?
  • Яку форму мають планети? (Форму кулі)
  • Чи однакового розміру вони? (Різного)
  • Яка планета найбільша за розміром? (Юпітер)
  • Яка найменша? (Меркурій)
  • Яку планету називають червоною? (Марс)
  • Чому нашу Землю називають «блакитною»? (Більшість території займає вода, з космосу виглядає як кольорова куля переважно блакитного кольору)
  • Яка найгарячіша планета? (Венера)
  • На якій найнижча температура?  (Уран)
  • Скільки галактик існує у Всесвіті? (безліч)
  • Яку назву має наша зоряна система? (Чумацький шлях)
  • Із якої зоряної системи до нас прилетів Центаврик? (Альфа Центавра А)
  • Ви молодці, гарно попрацювали!
  • Чого нового ви дізналися сьогодні на уроці?
  • Найбільшим відкриттям для мене було
  • Про що ви розкажете вдома батькам?

Також можна провести:

  • Математичний космодром для 2 класу (інформатика + математика)
  • Екскурсія до планетарію (ЯПС)
  • День вільної форми «Космічні гості»

1

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку