Інтегрований урок з природознавства,малювання, літератури

Про матеріал

Вчити виділяти характерні ознаки осені , підбирати влучні фразеологізми, епітети, порівняння до предметів живої природи,на галявині; порівняти їх забарвлення; густоту листя на деревах і навколо них;

Вчити переносити побачене і почуте на аркуш паперу або музичний твір.

Встановити зв'язок людини з природою, робити висновки зі спостережень;

Розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву, спостережливість;

Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї, естетичний смак до прекрасного.

Перегляд файлу

МЕТА:    Вчити виділяти характерні ознаки осені , підбирати влучні фразеологізми, епітети, порівняння до предметів живої природи,на  галявині; порівняти їх забарвлення; густоту листя на деревах           і навколо   них; 

     Вчити переносити побачене і почуте на аркуш паперу або музичний твір.

    Встановити зв’язок людини з природою, робити висновки зі спостережень; 

     Розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву, спостережливість;

 Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї, естетичний смак до прекрасного.

Попередня робота:

- підготувати коротку розповідь про дерева;

- згадати літературні твори про природу восени;

-  музичні твори про осінь 

     Правила поведінки на природі

- не ламати гілля дерев, кущів;

-  не ходити по газонам;

- не бігати і не штовхатися під час спостережень;

F:\Downloads\фото Света\3 - А\DSCF4196.JPG

 

Завдання до спостереження:

-  уважно прослухати коротку розповідь свого товариша про дерева;

(їх особливості, користь та цілющі властивості).

- скласти порівняльну характеристику на основі почутого і побаченого;

- підібрати епітети, порівняння та фразеологізми до дерев та кущів,

- порівняти підготовку до зими дерев та людей.

http://goldenfish.at.ua/Osin/PB040457.jpg      http://goldenfish.at.ua/Osin/PB040455.jpg

Спостерігай за рослинами восени.

1. Чому восени  змінюється колір листя?

2. Чи  залежить  яскравість осінніх листків від погоди?

3. У яких дерев листки опадають зеленими? Чому? (вільха, бук, горіх).

4. Яка послідовність листопаду різних дерев?

Дидактична гра « Розвідники»
- визначити чим відрізняється осіннє дерево від літнього;
- закріплювали знання дітей про будову дерева: корінь, стовбур; віти,    листочки – крону;
-розвивали знання дітей про важливість кожної частинки дерева для її життя;
-досліджували листочки, які стоять у воді та без води
та робили висновки про важливість води для росту рослини. 

F:\Downloads\фото Света\3 - А\DSCF4256.JPG F:\Downloads\фото Света\3 - А\DSCF4266.JPG

Перевірка сприймання:
- згадайте художні та літературні твори про природу
- які картини видатних митців ви знаєте?
- що нового ви дізнались? 
- які кольори використала осінь на момент спостереження?
- які художні засоби ви згадали?
- передайте своє враження на аркуш паперу зо допомогою фарб і олівців.
- як саме ваша родина готується до зими?
- збирання листя для гербарію;

Висновки: Навчились виділяти характерні ознаки осені, підбирати влучні фразеологізми, епітети,

порівняння до предметів живої природи, саме на березовій галявині; порівняти їх забарвлення; густоту листя на деревах і навколо них;

Вчити переносити побачене і почуте на аркуш паперу або музичний твір. Встановити зв’язок людини з природою, робити висновки зі спостережень;

Розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву, спостережливість;

Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї, естетичний смак до прекрасного.

F:\Downloads\фото Света\3 - А\DSCF4200.JPG

 

F:\Downloads\фото Света\3 - А\DSCF4184.JPG

docx
Додано
21 квітня 2018
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку