Інтегрований урок з природознавства,математики та музичного мистецтва.

Про матеріал

Інтегрований (відкритий) урок з природознавства,математики та музичного мистецтва.На уроці були проведені такі види робіт:індивідуальні,парні та групові.Були використані методи навчання:словесні,наочні,практичні,репродуктивні,дослідницькі.

Перегляд файлу

І. Організаційний момент            (1 хв)                             (Слайд 1)

- Діти, сьогодні у нас на уроці гості,  привітайтеся, будь ласка, з ними.


- Вже пролунав для нас дзвінок,                                          
який покликав на урок.
Ми щиро раді вас вітати,
здоров’я й щастя побажати.
І працювати будем гарно,
щоб наш урок пройшов не марно.
Почути хочемо в кінці.
що всі ми просто молодці!

  1.                    Девіз роботи на уроці:                                

    З природознавства кілька уроків -
    у світ незвичайний ще кілька кроків.
    Світ природи пізнати маємо,
    Багато цікавого ми вже знаємо.
    А рідний край такий багатий,
    що мусим ми його пізнати.
    І ті річки, поля та гори,
    всі неосяжнії простори.
    Вчимо ми все це залюбки.
    Бо тут живемо я і ти .

2 . Хвилинка фенологічних спостережень         (2хв)     

Повідомлення гідрометеоцентру

- Так як кожен урок "Природознавства ” ми починаємо з повідомлення гідрометеоцентру, я прошу відповідальних за спостереження за погодою повідомити прогноз погоди на сьогоднішній день.

1-ша учениця:

  • За даними гідрометеоцентру на сьогоднішній день
    в  Мостівському НВК, а зокрема в 3-А класі очікується такий прогноз погоди, а саме: безхмарне небо на уроці, сильний вітер від піднятих рук та глибоких знань, температура плюс 10 – 12 балів, опади у вигляді великої кількості  емоцій та високих балів.

Нашій вчительці і присутнім вчителям синоптична лабораторія бажає: нехай проблеми та незгоди не роблять вам в житті погоди.

Але це, звичайно, жартівливий прогноз.

2-га учениця

-А насправді сьогодні на території Миколаївської області  спостерігається така погода (температура, вітер, опади).

Температура повітря -

Вітер -

Опади –

Давайте порівняємо температуру повітря сьогодні і температуру повітря паприклад(           ).Поспостерігаємо,як вона змінилася і наскільки?

Ящо температура (-)то про що це говорить?Якщо(+)?

I. Актуалізація знань і повідомлення теми уроку .

-Відгадайте загадку


Тільки вийдеш з хати,
То зустрінеш нас.
Ми – це сад зелений,
Ми – гаї й діброви,
Ми – це трави й квіти.
Хто такі ми, діти ? ( Рослини )

 

- Сьогодні ми подорожуємо в Царство Рослин.
ТЕМА:Інтегрований урок з математики+природознавства+музики.

(на дошку чіпляю )

Закріпимо знання про різноманітність рослин,про умови які необхідні для життя,про значення рослин у природі.Будемо вдосконалювати навички розв,язувати задачі та навички гарно співати.

-Дітки для чого ми вивчаємо природознавство?А математику?А музику?

-Скільки всього рослин налічується  на планеті?(500тис.).

-А в Україні?(16тис.).

-На скільки менше рослин в Україні,ніж на планеті?(484тис.)

Світ рослин дуже різноманітний.Одні великі,інші-маленькі.

Між собою їх поділяють на групи.

-На які групи поділяють рослини?(на дошку)

                             РОСЛИНИ

        ДЕРЕВА      КУЩІ           ТРАВИ

-Наведіть приклади?

-До якої природи ми відносимо рослин?(Живої).

- Пригадайте з попередніх уроків, чому ми відносимо рослини до живої природи ? ( Асоціативний кущ на дошку)

Рослини – живі організми
Живляться         Відмирають   Рухаються

Дихають      Ростуть      Розмножуються

- Яку користь приносять рослини ? ( Виділяють кисень у повітря, вони їжа для людей і тварин, ліки, прикрашають наше життя. )

-Як називається наука,що вивчає живу природу?(Біологія).

Як називається наука,що вивчає рослинний світ?(Ботаніка).

Дітки, ми сьогодні з вами будемо ученими-ботаніками.

-А наш клас перетвориться на

                           ЛАБОРАТОРІЮ  3-А(запис прикріплюю)

  Скажіть,яких рослин найбільше?(Квіткових).

-Отже ми спробуємо виростити квітку казкову квітку в нашому класі.(вдягніть емблеми,які лежать у вас на парті,щоб було видно ,що ви учені).

-Давайте пригадаємо.

-Які умови необхідні рослинам для життя?

СВІТЛО   ТЕПЛО       ПОВІТРЯ     ВОДА                                ПОЖИВНІ     РЕЧОВИНИ(на дошку вивішую картки)

-В нашій лабораторії світло Є?

-Тепло Є?

-Повітря Є?

-Поживні речовини?

А поживними речовинами будуть ваші правильні відповіді на запитання та активність на уроці.

-Пригадайте що таке середовище існування, або навколишнє середовище?(Це те,що оточує рослину і впливає на її життя).

                     ЦІКАВИЙ ФАКТ(читаю)

-А зараз вашій увазі ВІДЕОРОЛИК  про квітку яка розкривається під музику відомого композитора……

-Давайте пригадаємо будову квітки?(КОРІНЬ,СТЕБЛО,ЛИСТКИ,КВІТКА ,ПЛІД З НАСІННЯМ)

-Зупинимося на корені,Для чого служить корінь? (за його допомогою рослинка живиться поживними речовинами, водою)

-Щоб квітка почала з,являтися потрібно виконати завдання

                   ЗАВДАННЯ №1

-Пригадайте одиниці вимірювання місткості?(літр).

В оному відрі вміщується 8 л води.Скільки потрібно відер ,щоб вмістилося 64 літри води?Так молодці і в нас з,являється корінь.

Послухайте наступне завдання.

                   ЗАВДАННЯ№2

Пригадайте одиниці вимірювання довжини?(мм см дм м км).Запишіть в порядку зростання…(в зошиті число класна робота,спинки рівні зошити навскоси)

Задача.Обхват стовбура баобаба сягає 40м,а стовбура секвої-34м.На скільки метрів обхват стовбура баобаба більший,ніж секвої?(на 6м).

-Молодці в нас вже з,явилося стебло.

-Для чого служить стебло?( На ньому листки, квіти, плоди. По стеблу поживні речовини рухаються до листків, квітів, плодів. Ці речовини підтримують життя рослин.)

                    ЗАВДАННЯ№3

                   РОБОТА В ГРУПАХ
-Що це таке?

-Що таке гербарій?

-Для вас завдання виміряти листки рослин за допомогою лінійки і порівняти їх.Назвати ці рослини.

-Молодці, в нашої квіточки виросли листки.

                      ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА(з використанням музичних інструментів)

Які музичні інструменти звучали у фізкультхвилинки?

-Для чого служать листки?( вдень на світлі в листках утворюється кисень, який виділяє рослина в повітря).

                     ЗАВДАННЯ№4

СЛАЙД

Задача.Діаметр квітки рафлезії 90см,а соняшника однорічного 30см.У скільки разів діаметр квітки рафлезії більший?

-Молодці в нас з.явилася квітка.

 

- Квіти – різні за кольором, формою, величиною. За допомогою кольору квіти приваблюють комах до себе, які запліднюють їх і квітка перетворюється на плід.
 

І на нашу квітку злетілися комахи.І принесли вам завдання

                    РОБОТА В ПАРАХ(на комашках прикріплені завдання).

Молодці,всі виконали завдання!

Цікавинка від юного природолюба. ( Мікрофон ).
- Світ рослин дуже різноманітний. Найвищі у світі дерева – австралійські евкаліпти. Їх висота сягає до 162 м. Найдовше листя в
пальми, що росте в Америці. Його довжина досягає 30 м. Найтовстіше дерево – баобаб в Африці. Потрібно 50 чоловік, щоб охопити його стовбур. Найбільшу квітку має рафлезія, її маса – 6 кг, а розмір – 1м

Ащоб рослини і надалі дивували нас своєю красою що потрібно робити?(оберігати).

Давайте пригадаємо пісню,яку вивчили на уроці музичного мистецтва.

                     Пісня 

Нам дерева і рослини

Віддають свої плоди.

Їх плоди смачні, красиві

Смакував напевно ти...

А чи ти, мій друже, знаєш

Про прекрасні ті плоди,

Що в своєму серці маєш

Там ростуть вони завжди:

 

       Радість і мир, добро і віра,

       І любов до інших щира

       Милосердя і терпіння -

       Ці плоди благословіння.

 

Ти поглянь навколо себе,

На красу, що дав нам Бог

Він показує для тебе

В цій красі Свою любов.

Якщо Господа полюбиш

І відкриєш серце ти,

Дарувати щедро будеш

 

 

 

docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку