Інтегрований урок з природознавства" Рух Планети Земля"

Про матеріал
На уроці показано інтеграцію з предметами як української мови , так і читання
Перегляд файлу

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН УРОКУ

Привітання до друзів

  1. Ранкове коло 2 хв
  2. Робота у групах 7 хв
  3. Підсумок

 

І. Ранкове коло 2 хв.

1. Зворотний зв’язок із минулим заняттям.  Гра налаштування «Парад планет» діти отримують «корони-планети»,  під час читання віршу займають відповідні місця.

Починається парад!

Раз – Меркурій-мандрівник,

Два – Венера, ясний лик.

Три – Земля вітає нас,

А чотири – красень Марс.

П’ять – Юпітер,

шість – Сатурн,

Сім – Уран, за ним – Нептун.

Вісім сонячних планет

Поспішають на бенкет.

Був Плутон завжди  дев’ятим,

Не беруть його на свято!

Він найменшим уродився

І до карликів прибився. 

(Діти сідають на місця по групах)                                      

 

2. Вправа на знайомство. Роздайте дітям зірочки. Попросіть учнів написати на них свої імена.

 

Запитання для дітей:

Ві вже знаєте з уроків природознавства , що таке Всесвіт, сонце , зірки  .Подивіться  яка у нас в класі чудова галактика , ви вже сказали . які планети там є .

Слово вчителя: «Настав час створити нам свою галактику. Вийдіть по черзі до дошки, назвіть своє ім'я та наклейте, куди вам подобається (зачекайте, поки всі наклеять зірочки).

  • Подивіться уважно на нашу галактику.
  • На що вона схожа? (Відповіді учнів.)
  • Давайте дамо їй ім'я (напишіть назву на дошці)».

 

3. Щоденні новини

Добрий день. Сьогодні – 25 квітня, четвер, пора року - весна,  а погода за вікном … Ми жителі планети Земля.

 

 

Земля! Планета Земля! Чи є щось прекрасніше за нашу Землю?!

Земля – наша мати, наш дім, а ми її діти. І відлітаючи, люди завжди повертаються до свого дому, до своєї матері.

Земля, зірки.Сонце, небо.

Нічне зоряне небо. Дивимось ми на нього, дивились на нього і наші пращури, і древні люди. Небо заміняло їм компас, годинник, календар. За зірками знаходили напрямок подорожуючі. В зірок дізнавались коли буде ранок. Зірки підказували коли прийде весна. Небо було потрібне людині завжди, в усіх починаннях. Люди дивились на нього довго, дивувались, милувались і роздумували.

-Чому сонце сходить з одного боку, а заходить  зовсім з  іншого?

Але спостережливість, бажання дізнатись незвідане допомагали людям здогадуватись,передбачати, фантазувати. Так створювались казки, легенди, про небо …Письменники –фантасти розповідали про життя на інших планетах, про польоти на Місяць, про незнані світи.

 

Слово вчителя

Відповідно до того , де ви сидите , ми з вами попрацюємо. У нас вже є три групи . Кожна група отримала своє завдання , і відповідно працює , згідно нього .

1 група – «Вчені». – Вони працюватимуть на уроці української мови  

2 група « Дослідники» Ця група працює на уроці природознавства  Вони за допомогою досліду покажуть ,  чому день змінює ніч, як обертається земля .

3 група « Умілі руки»  Ця група працюватиме на уроці праці. І вони підготували заготовки для виготовлення «леп буку на тему «Земля» , після роботи вони нам представлять свою роботу.

1група

 Гра-експеримент із землею. Пояснити дітям, що ґрунт – це верхній шар планети Земля. Запропонувати набрати трохи землі в паперові пакетики, роздивитися її зблизька. Яка земля на дотик? Якого кольору? Як би ви описали запах землі? Хто помітив щось цікаве у землі?

  Дидактична гра «Подивись і розкажи» - вчити добирати слова-прикметники, що характеризують якості та властивості різних грунтів. Наприклад: чорнозем який? (чорний, вологий, родючий, лісовий).

 

2група

Практична робота. 5 хв Запропонуйте дітям виконати дослід, щоб побачити, як відбувається зміна дня і ночі за створеною моделлю.

  • Давайте спробуємо створити власну модель Землі. Розгорніть підручник на місці закладки. Подивіться на малюнок. Візьміть апельсин, який лежить у вас на парті.  Проткніть його шпажкою. Але пам’ятайте про правила техніки безпеки. Тепер приклейте чоловічка на боці апельсину. Готово?
  • Діти, що символізує апельсин? (Землю)
  • А що означає шпажка? (вісь навколо якої обертається Земля)

Верхня його частина – це Північний полюс, нижня – Південний.

Отже, давайте спробуємо випробуємо нашу модель. (проведення практичної роботи)

 

Дослід: налити трохи води в миску із землею. Розмішати землю у воді ложкою. Чи змінила земля свій вигляд? Чи здається вона іншою на дотик? Чи змінився її запах? Що ми зробили? Для чого потрібна землі волога?

 Прислів’я: « Про землю піклуйся – золотим зерном милуйся»

 Прочитати вірш Н.Красоткіної «Люби цей світ»

Мовленнєва гра «Закінчи думку» - вчити добирати слова-варіанти для завершення речень. Наприклад: на ґрунті ростуть… (трави, дерева, квіти, кущі).

 

(Група дітей готувала подарунки для жителів іншої планети )

Презентація подарунків :

-Зерна пшениці , щоб там колосився хліб , як у нас .

-Насіння квітів, щоб у них планета була квітуча, як у нас.

-Голуб миру,щоб ті незнайомці знали, що ми миролюбиві.

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 травня 2019
Переглядів
1261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку