інтегрований урок з всесвітньої історії та інформатики в

Про матеріал

Четвертий урок з циклу інтегрованих уроків всесвітньої історії та інформатики для учнів 10 класу за темами «Провідні країни світу у 20-30 роки ХХ століття», «Комп'ютерні презентації».
Розробка містить конспект уроку. На уроці використовивались різні методи.

Перегляд файлу

Тема.

Всесвітня історія.Прихід до влади фашистів в Італії.

Інформатика.Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайдів. Анімаційні ефекти змінення слайдів.

Мета: 

Всесвітня історія:

  • визначити та порівняти наслідки  Першої світової війни для  Італії, з’ясувати причини підтримки диктаторського шляху розвитку країни  серед населення;
  • дати характеристику історичній особі - Б. Муссоліні, презентуючи основні  віхи  його біографії;
  • прослідкувати етапи приходу фашистів до влади ,  риси фашизму , як суспільно – політичного явища; описати прояви фашизації країни;
  • визначити на карті результати територіальних домагань Італії;
  • аналізувати  шляхи подолання проявів світової економічної кризи в Італії у 30-х рр. ХХ ст.;
  • визначити  можливі варіанти державного регулювання соціально-економічних процесів, ідейних засад  і соціальну базу італійського фашизму ;
  • розвивати загальні та предметні компетенції учнів;
  • познайомити учнів  з новими поняттями та термінами;
  • виховувати розуміння цінності основних природних прав людини та повагу до них; формувати в учнів розуміння небезпеки фашизму.

Інформатика:

  • сформувати поняття: анімація; ефект зміни слайдів; 
  • розглянути типи анімаційних ефектів; методи додавання анімаційних ефектів; рух об'єктів заданими траєкторіями; 
  • навчити створювати презентації з використанням анімаційних ефектів; 
  • розвивати вміннязастосовувати набуті знання на практиці; додавати анімаційні ефекти до об'єктів;  встановлювати ефекти зміни слайдів; виховувати інтерес до вивчення предмету;
  • виховувати інформаційну культуру.

Тип уроку: вивчення нових знань, формування вмінь та навичок.

Основні поняття:

Всесвітня історія:альтернатива, диктатура, дуче, корпорації, лібералізм, мілітаризм, соціалізм, узурпація, фасції.

Інформатика: анімація, кнопки дій, гіперпосилання.

 

Основні дати та події:

1922 р. ­ прихід фашистів до влади в Італії,

1929 р. ­ Лютеранський пакт, утворення держави Ватикан,

1934р. – офіційне проголошення  курсу на створення «корпоративної держави»  

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Учитель історії

  1. Визначте спільні  риси економічної кризи у Франції та Іспанії.
  2. Чи були закладені передумови  розпаду Народного фронту  Франції та Іспанії за часів його створення?
  3. Чому Франції вдалося подолати «Велику депресію», зберігши демократичний режим, а Іспанія вийшла з кризи шляхом утвердження диктаторського режиму.

Учитель інформатики.

Метод – «Прочитай термін».

Учні  отримують картки із написаними на них реченнями (по три речення на картці). Учні повинні прочитати речення і знайти термін, що стосується теми «Комп’ютерні презентації». Початок терміну міститься в кінці одного із слів речення, а його завершення – на початку наступного слова. Термін потрібно пояснити.

Наприклад, у реченні «Цей старовинний комодЕмма отримала у спадок» міститься термін «модем».

Речення, що пропонуються учням:

Перша картка

1. Процес виготовлення кріслайде за графіком. (слайд)

2. Табір Артекстав місцем зустрічі дітей з усієї країни. (текст)

3. Олена нарвала самакетяги калини. (макет)

Друга картка

1. Зійшовши з пагорба, туристи побачили морежимолості. (режим)

2. РодовідЕОМ розпочався з електронно-обчислювальної машини ENIAC. (відео)

3. Це не блеф, ектоморф дійсно важко набирає вагу. (ефект)

ІІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь.Бесіда за запитаннями:

Учитель історії

  1. Якими були форма правління і державний устрій Італії?
  2. Коли Італія вступила в І світову війн?
  3. На боці якого воєнно-політичного блоку воювала Італія у Першій світовій війні?
  4. Наведіть факти, що характеризують участь Італії у Першій світовій війні.

Учитель інформатики

  1. Як вставити текстовий об’єкт на слайд презентації?
  2. Опишіть призначення кнопок вставлення об’єктів.
  3. Поясніть, чим відрізняється вставлення текстових об’єктів у MSWord 2010 та в MSPowerPoint 2010.
  4. Опишіть послідовність додавання таблиці на слайд презентації з використанням елементів керування вкладки Вставлення та кнопки Додати таблицю.
  5. Що спільного і що відмінного в роботі з таблицями у MSWord 2010 та в MS PowerPoint 2010?
  6. Чим відрізняються списки об’єктів кнопки Фігури у MSWord 2010 та в MS PowerPoint 2010?
  7. Як вставити фігуру на слайд презентації?
  8. Чим відрізняються операції додавання рисунків із файлів і графічних об’єктів з колекції кліпів у MSWord 2010 та в MSPowerPoint 2010?
  9. Поясніть особливості опрацювання об’єктівWordArt у MSPowerPoint 2010.

Учитель історії

Розгляньте слайд презентації

Орієнтуємось в історичному просторі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання :

Визначте, якими цифрами на карті позначені

  • Території, що відійшли до Італії  від Австрії за Сен-Жерменською угодою. Назвіть та підпишіть  їх. (південна частина Тіроля – 1)
  • Території, які попри сподівання, Італія так і не отримала після закінчення Першої світової війни. Назвіть та підпишіть їх. (Триєст, Істрія-2, Далмація-4)

І V.Мотивація навчальної діяльностіМетод «Асоціативний кущ».

Учитель інформатики. Створіть схему асоціативного куща засобами обєктівSmartArt.

 Багато вважають, що фашизм - це щось на зразок радикального націоналізму і расизму. Багато вважають, що фашизм придумав Гітлер. Багато вважають, що фашизм, концтабори і гестапо - синоніми. Багато вважають, що фашизм мертвий. Всі вони сильно помиляються. Ви люди нового покоління, яким будувати нашу державу, долати труднощі сьогодення і обирати шляхи розвитку. Сьогоднішній наш урок відкриє шлях розвитку однієї з країни, можливо, допоможе вам визначитись в майбутньому, уникнути помилок. Говорять, що історія, відкриваючи завісу минулого – вчить. Тож нехай цей урок шкільний і історичний вас сьогодні  навчить у цінити життя, мир і свободи.

V. Повідомлення теми, мети уроку, мотивація навчальної діяльності.

VІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Метод «Мозковий штурм».Назвіть  наслідки війни для Італії.
  1. людські втрати;
  2. Італія втратила третину національного багатства;
  3. Сільське господарство було підірване мобілізацією до армії працюючої  частини селянства;
  4.  Мілітаризація економіки зумовила значне зростання ролі важкої промисловості.
  5.  Італія з аграрної країни перетворилася на аграрно-індустріальну (набули розвитку металургійна, машинобудівна та хімічна галузі промисловості;
  6. Італія опинилася у військово-політичній та фінансовій залежності від своїх союзників;
  7.  Вона не отримала від своїх союзників обіцяних територій Далмації та Фіуне;
  8. Зовнішній борг країни становив 19,2 млрд лір.

Учитель інформатикидемонструє презентацію з анімаційними ефектами.

Проблемні  запитання:

  1. Чим відрізняються раніше створені вами презентації від тієї, фрагмент якої ви побачили зараз?
  2. Чи можна вважати Італію «Переможеною в таборі переможців?»

 Італія, перебуваючи у стані переможців, почувалася переможеною. Прагнення реваншу та почуття приниження національної гідності стали важливими чинниками для розвитку політичного життя в країні.

Вчитель:  Відразу після закінчення війниІталія зіткнулася з відсутністю  достатньо місткого внутрішнього  ринку внаслідок порушення традиційних зовнішньо-торгівельних зв’язків.Внутрішній державний борг Італії з 1915 по 1919 pp. зріс із 15,3 млрд лір до 49,9млрд лір.Італія опинилася в скрутному становищі. Почалося різке падіння виробництва,  що спричинило економічну кризу 1920р.:

  • до війни Італія була експортером продовольства, то після війни вона мала купувати продовольство за кордоном;
  • у країні нe вистачало предметів першої необхідності, палива, продовольства;
  • вартість національної грошової одиниці —ліри — упала у 5разів;
  • значно зросли ціни на продукти харчування й товари першої  необхідності;
  • у 1919-1920 pp. в Італії відбувалися антиурядові виступи pобітників.

 

 

Строкатий калейдоскоп лівих сил, їхні різноманітні форми й засоби боротьби за інтереси трудящих, відсутність конструктивної єдності зробили неможливим прихід до влади робітничих партій. Проте підприємницькі кола, численні землевласники, у тому числі й селяни, були вкрай стурбовані розвитком лівого руху, що  вважав  за необхідним перегляд закону про власність. Уряди Італії не змогли знайти ефективні засоби для захисту інтересів приватних власників, тому останні свої погляди та надії звертали  на фашистський рух, що почав зароджуватися у 1919 р.

Учитель інформатики. Відкрийте заготовку до уроку – презентація учителя із термінами. Учні під час пояснення вчителя додають анімацію, вставляють кнопки дій, тощо.

1. Анімація

  • Анімація — це спеціальний відео-або аудіоефект, доданий до тексту або об'єкта.

Наприклад, ви можете створити елементи текстового списку, що «вилітатимуть» на слайд по одному слову, або додати звук оплесків, які лунатимуть під час відкриття рисунка.

Анімація тексту, графіки, діаграм та інших об'єктів на слайдах здійснюється з метою підкреслити ті чи інші аспекти змісту, уріз­номанітнити спосіб подання матеріалу, зробити презентацію більш цікавою й видовищною. Створюючи анімаційні ефекти для своєї презентації, ви можете використовувати готові схеми анімації програми PowerPoint.

 2. Схема анімації

  • Схема анімації — це гото­вий відеоефект, який додасться до об'єкта ті слайдах.

 У кожній схемі, як правило, передбача­ється ефект для заголовка слай­да й ефект для всього тексту слайда. Схеми анімації можна застосувати до всіх слайдів, до певних або до окремих елемен­тів слайда.

3. Типи анімаційних ефектів та їх використання

 До розташованих на слайді об'єктів можна застосувати чотири основні типи анімаційних ефектів. Якщо ефект не заданий, об'єкт з'являється втій області, де він розташований на слайді.

  • Вхід. Цей ефект визначає спосіб появи об'єкта на слайді.
  • Виділення. Ефект, що дає можливість зосередити увагу на пев­ному об'єкті, виділяючи його серед решти розташованих на слайді об'єктів.
  • Вихід. Ефект визначає, яким чином об'єкт буде зникати зі слайда. Для більшості об'єктів ефект такого типу не знадобиться, але у разі необхідності можна скористатися одним із 52 ефектів, що пропонуються програмою.
  • Шляхи переміщення. Найцікавіший тип анімації об'єктів. Він дає можливість створити шлях, уздовж якого буде руха­тись об'єкт. Якщо шлях анімації починається за межами слай­да та закінчується на слайді» такий ефект діє як ефект входу; якщо шлях починається на слайді, а закінчується за його ме­жами, то цей ефект буде подібний до ефекту виходу. І нарешті, якщо маршрут починається і закінчується поза межами слай­да, об'єкт з'явиться на слайді, «пройде» якийсь шлях, а потім зникне за його межами.

Для одного об'єкта можна створити кілька анімаційних ефек­тів. Наприклад, ефект входу, виділення й ефект виходу. Крім того, для всіх ефектів можна встановити швидкість відтворення.

В області завдань Настройка анімації можна також визначити, в якому місці і в який само момент елемент має з'явитися на слайді під час показу презентації. Ефекти анімації застосовуються в ре­жимі сортувальника слайдів або у звичайному режимі. Якщо ефект анімації задається в режимі сортувальника, програма PowerPoint застосовує його до кожного об'єкта на слайді, за винятком об'єктів Заголовок  і Фон. Проте якщо ефект анімації задасться у звичайно­му режимі, ви повинні вказати, які об'єкти на поточному слайді по­трібно анімувати, і лише після цього застосувати ефект. Додавання анімації до будь-якого об'єкта здійснюється за однією схемою незалежно від типу об'єкта. Для застосування ефекту зміни слайдів (зникнення поперед­нього, поява наступного) необхідно виконати команди Показ слайдів Зміна слайдів... В області завдань Зміна слайдів можна ви­брати ефект зміни, встановити параметри та переглянути резуль­тат. (Автоперегляд)

 

4. Гіперпосилання

Гіперпосилання призначене для зв'язку одного слайда з іншими, із веб-сторінкою або певним файлом. Гіперпосилання може бути прив'язане до будь-якого об'єкта, що є на слайді, і стає активним тільки після запуску презентації. У результаті наведення вказів­ники миші на нього, він набуває вигляду долоні з витягнутим пальцем. Під час натискання лівої клавіші миші на об'єкті з гіперпосиланням здійснюється перехід за вказаною адресою.

Для створення гіперпосилання необ­хідно виконати дії:

Крок 1. Команда Вставка  Гіперпосилання…, «бо відповідна кнопка на панелі інструментів Стандартна.

Крок 2. Вибір об'єкта гіперпосилання та встановлення його па­раметрів (розміщення, підказка).

  1. Кнопки дій

Кнопки дій дозволяють здійснювати керування презентацією, приєднувати файли та виконувати інші дії. Для створення кнопок дій необхідно виконати команди: Показ слайдів  Кнопки дій  вибрати необхідну кнопку.

А зараз Людмила Олексіївна продовжить свою розповідь. А ви, будь ласка, відкрийте презентацію «Словник», і спробуйте додати анімаційні ефекти до тверджень.

Учитель історії

  1. Прихід до влади фашистів в Італії.

Словникова робота:

  • Фашизм - від слова fasces (Фасції - зв'язка прутів, яку несли лектори перед римськими магістратами і яка була символом державної влади). Беніто Муссоліні, ведений ідеєю відновлення Римської імперії, обрав після Першої світової війни фасції символом своєї партії, звідки і з'явилася її назва - фашистська.
  • Тоталітаризм — одна з форм правління, що характеризується жорстким контролем над усіма сферами життя суспільства, фактичною ліквідацією конституційних прав і свобод репресіями щодо опозиції.

? Пригадайте: з курсу правознавства ми вже вивчили характерні риси авторитарного режиму? Назвіть їх. Це риси фашизму (однопартійність, культ особи, знищення опозиції, тотальна система контролю, мілітаризація суспільства, нетерпимість до інших націй).

ПИТАННЯ: Як ви вважаєте, чи несе в собі фашизм загрозу для прав і свобод людини?

Робота в парах. Робота з документами. Документи розміщуються на слайдах вчительської презентації «Словник» із використанням кнопок керування. Кожна пара переходить на свій документ та опрацьовує його.

Учні опрацьовують тексти документів і дають відповіді на запитання.

Документ 1

Відмітною ознакою фашизму була його антиінтелігентність. Інтелігенція на початку ХХ ст. сприймалася як невід’ємний атрибут буржуазного суспільства. Люди розумової праці, на думку Муссоліні (лідер фашистів Італії), зазвичай народжували одну–дві дитини, у той час як сильній нації були потрібні багатодітні родини. Згодом режим Муссоліні створював спеціальні штучні села (наприклад,Саббатію під Римом) і сповідував культ села. Сам Муссоліні пишався титулом «дуче-селянин». Натхненник італійського фашизму, поеті художник Марінетті висунув гасло «Смерть інтелігенції!», маючи на увазі ліквідацію цього суспільного прошарку. Окремо зазначимо, що в ті часи чимало видатних мислителів опинилися у лавах фашистського руху.

Документ 2

Фашисти знали почуття і настрої фронтовиків. Багато з них вважали силу універсальним засобом для розв’язання суперечностей,а людське життя на шкалі моральних цінностей майже нічого не було варте. Ця маса розлючених на весь світ людей була сповнена невдоволенням, яке могло спалахнути від першої іскри.

Документ 3

Фашизм намагався привернути на свій бік насамперед молодь,що повернулася з фронту і серед якої спостерігалося різке політичне розмежування…Пишні фрази, ефектні жести, абсолютна політична безпринципність фашистів — усе це привернуло ту частину молоді, яка ладна була зробити будь-що, аби лише не потерпати від злиднів. Тяжку матеріальну й моральну кризу переживали середні верстви населення, дрібні власники…

Документ 4

Після 1918 р. фашисти формували свою ідеологію, спираючись на патріотичні та реваншистські почуття, використовуючи загальну образу і невдоволення, економічну кризу та інші негативні суспільні моменти. Водночас окреслились намагання фашистів використовувати у своїй ідеології два чинники, які згодом стали визначальними, — історичну традицію (загострену настільки, що вона частоперетворювалася на псевдоісторичну традицію або історичну псевдотрадицію) та фактор релігії.

Документ 5. Програма фашистського руху Італії 1919 р.

Вимоги:

• боротьба проти «будь-якого імперіалізму»;

• ліквідація сенату, поліції, привілеїв і титулів;

• загальне виборче право;

• гарантії громадянських свобод;

• скликання Установчих зборів;

• заборона таємної дипломатії;

• загальне роззброєння;

• запровадження 8-годинного робочого дня;

• участь робітників у технічному керівництві підприємством;

• націоналізація воєнної промисловості;

• передання землі селянам;

• загальна освіта;

• безкоштовні бібліотеки.

Із праці  « Доктрина фашизму »  Б. Муссоліні

1.   «Демократія – це уряд , який дає або намагається дати народу ілюзію того, що він - народ  є господарем…»

2.  «Маса , юрба - подібна отарі  овець , доки вона не організована…. Фашизм перетворить її на знаряддя побудови суспільства всезагального благополуччя…маса повинна любити і в той же час боятися диктатора. Маса любить сильних чоловіків. Маса це жінка…»

3.  «Більше населення – більше солдат – більше могутності»

4.  «Фашизм – це не лише система управління, це також і  перш за все система  думок…»    

Запитання

1. Які верстви населення ставали на бік фашистів і чому?

2. Чому фашисти упереджено ставилися до інтелігенції?

3. На яких почуттях німецького народу спекулював фашизм?

4. Які чинники і чому саме вони стали визначальними у фашистській ідеології?

 

Учитель інформатики

Практична робота. Додайте до вчительської презентації «Словник» слайд, на якому створіть план у вигляді списку. До кожного пункту плану вставте кнопку керування, яка приведе до перегляду слайду зі схемою. На слайді зі схемою додайте кнопку керування, котра поверне вас до плану, що дасть можливість перейти на іншу схему. Схеми мають такі назви:

  • Провідні ідеї італійського фашизму.
  • Причини та етапи приходу до влади фашистів.
  • Етапи фашизації Італії.

Висновок оформіть у вигляді тез із застосуванням анімації.

Провідні ідеї італійського фашизму – очікувані результати роботи учнів.

  • Італійці повинні пишатися своєю країною.
  • Усі політичні партії, крім фашистської, забороняються.
  • Місце італійської жінки - вдома.
  • Італійки повинні мати багато дітей - майбутніх вояків.
  • Демократія не потрібна.
  • Італія потребує сильного лідера, який дасть народу те, чого він хоче.
  • Комунізм і соціалізм - вороги фашизму.
  • Війна є благом для країни.
  • Італійська молодь повинна бути готовою до боротьби.
  • Італія повинна утвердитись як імперія в Африці.
  • Потрібно збити пиху самовпевненості з великих держав.

 Етапи приходу до влади–очікувані результати роботи учнів.

1919р. Засновано«Союз боротьби»

1921 р. –  вибори до парламенту. Фашисти здобувають 35 місць

Курс на захоплення влади. Створення сквадрів.“Або нас добровільно допустять до управління, або ми захопимо владу….”

1921р. – утворення Національної фашистської партії.

30 жовтня 1922 р. Муссоліні на чолі загонів чорносорочечників вступив до Рима та очолив уряд ("похід на Рим").

Чим пояснити швидке просування фашистів до влади? (популярність серед молоді, підтримка з боку буржуазії, привабливі ідеї фашистів, щодо відродження Великої Римської імперії,відсутність протидії  з боку влади. Методи: тиск, залякування, терор)

 

Із заяви Муссоліні після призначення його головою уряду Італії: "Те, чого до цього часу не було, є — уряд. Це я. І всі, слухайте мене добре, всі італійці повинні  будуть коритися. Італійці до цього часу нікому не корилися. Жоден уряд не мав в Італії реальної влади. Італійці повинні бути керовані… завжди, в усіх сферах життя".

  1. Як ви оцінюєте заяву Муссоліні?
  2. Чим було зумовлено такий зухвалий виступ дуче? На які сили він спирався?

Фашизація країни– очікувані результати роботи учнів.

Етапи фашизації Італії

  • Грудень 1922р. – створення «Великої фашистської ради».
  • Січень 1923р. – королівський декрет про створення фашистської міліції.
  • 1924р. – однопартійний фашистський уряд.
  • 1925р. – курс на фашизацію Італії.
  • 3 квітня 1926р. – закон про контроль уряду над профспілками.
  • 5 листопада 1926р. – закон про розпуск усіх «антинаціональних» партій.
  • Звільнення глави уряду від відповідальності перед парламентом.
  • 1926р. – виборчий закон, який монопольно закріпляв владу за фашистською партією.
  • Державне регулювання економікою в інтересах підготовки країни до війни.
  • Запроваджено заслання без суду і слідства, відновлено смертну кару щодо ворогів держави.
  • Підростаюче покоління охоплювалося дитячими і юнацькими фашистськими організаціями.
  • Студентська молодь була організована в університетські фашистські групи, а викладачі навчальних закладів повинні були присягати на вірність фашистському режиму. Вищий орган влади      Велика фашистська  рада.
  • Всі закони та рішення  приймаються на мітингах     фашистів.
  • Два державних  гімни – короля і фашистів.

Учитель історії

Створення корпоративної системи.

Найбільш помітним у фашизмі був корпоративізм як гармонічний принцип організації суспільства.

Муссоліні казав: «Фашистська держав може бути тільки корпоративною, або вона не буде фашистською». В 1934р проголошено курс на створення  корпоративної держави

Робота з підручником. Опрацювати відповідний матеріал підручника. Метод «Подвійних нотаток»

 

Заповніть схему

 

 

 

 

 

 

Метод «Займи позицію». Доцільність створення  корпоративної держави.

Доведіть, що заходи, здійснювані урядом Муссоліні, були спрямовані на встановлення

тоталітаризму.

 

  1. Закріплення  нових знань і вмінь учнів.
  1. Представлення роботи груп. Захист роботи.
  2. Вирішення проблемного питання:
  • «Чи була альтернатива встановленню фашистської диктатури в Італії
  • «Плюси і мінуси анімаційних ефектів та кнопок керування»

Метод «ПРЕС».

Я вважаю, що... 
(висловіть свою думку, поясніть, у чому полягає ваша точка зору)

тому, що...
(наведіть причину появи цієї думки, тобто на чому ґрунтуються докази на підтримку вашої позиції)

наприклад...
(наведіть факти, які демонструють ваші докази, вони зміцнять вашу позицію) 

тому...
(узагальніть свою думку, зробіть висновок про те, що необхідно робити; тобто, це заклик прийняти вашу позицію). 

 

  1. Підсумки уроку. 

Після Першої світової війни Італія опинилась у важкій економічній ситуації, що призвело до зростання невдоволеного населення різким падінням рівня життя.  Слабкість держави в здійсненні внутрішньої та зовнішньої політики, наслідки «скаліченої перемоги», руйнація ідеалів довоєнного часу створили конкретно-історичні умови для виникнення фашизму.

Фашизм в Італії набув характеру тоталітарної диктатури: придушення опозиції, насильницький корпоративізм, культ шовінізму, насилля і війни. Фашистські профспілки залишились єдиними в Італії профспілковими організаціями.

Готуючись до світової війни, італійський фашизм накинувся з посиленими репресіями на своїх політичних ворогів. 

Зв'язок із сучасністю. Нажаль, фашизм не помер. Він продовжує свою ходу на планеті. Неофашистські організації, що об'єднані у Всесвітній союз нацистів (резиденція — у США), діють у 80 країнах світу (найбільше їх в Європі, Америці та країнах Азії). У сучасних умовах всі демократичні цивілізовані держави ведуть безкомпромісну боротьбу з рецидивами фашистської ідеології, домагаються повного викорінення. Друга світова війна показала величезне значення усунення фашистської погрози для забезпечення міцного миру на землі. Вона згуртувала народи в ім'я розгрому, викорінювання й запобігання відродженню фашизму. На жаль, на зміну розгромленому фашизму прийшов новий фашизм. Його лице змінилося, але загроза  миру, що йде від нього, зберігається. Неофашизм став лиховісною реальністю сучасності, що постійно нагадує про себе у всіляких проявах. Усе більше з’являється тенденція до глобалізації неофашистської небезпеки. Тому заходи  щодо боротьби з нею повинні бути загальносвітового масштабу.

 

Рефлексія

Скласти сенкан до терміну  «Фашизм», «Анімація».

  1. Оцінювання навчальної діяльності учнів. Домашнє завдання

1.Опрацювати матеріал підручника.

2.Твір-мініатюра за темою на вибір  «Місце Муссоліні в історії», «Чому Італія стала першою з країн Європи, в якій фашистській партії вдалося прийти до влади?»,  «Особливості італійського фашизму», «Неофашизм  сьогодення».

3. Підготуватися до практичної роботи за даною темою.

 

 

 

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку