Інтегрований урок з я досліджую світ "Як знаходити ідеї та можливості? "

Про матеріал
Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут». Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем. Розвивати підприємливі якості та вміння.
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема тижня. Я підприємець

Тема дня. Як знаходити ідеї та можливості?

Мета уроку .Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.  Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.  Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут». Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем. Розвивати підприємливі якості та вміння.

 

Обладнання.

Зміст

Матеріал до уроку

І. Самовизначення до діяльності

Ранкова зустріч. «Моя мрія»

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації

Слухання казки про винахідливих героїв

(наприклад, українська народна казка «Розумниця»

 

Обговорення в колі.

1. Який герой вам найбільше сподобався?

2. Які риси підприємливої людини виявили герої?

3. Які ідеї допомогли героям у скрутній ситуації?

 

https://www.youtube.com/watch?v=4h6swuJogx0

ІІІ. Пошук рішення проблеми

Математичний лабіринт

Допоможіть песикові дістатися до будинку, йдучи лише по тих слідах, на яких записано вирази з результатом 5

Фізкультхвилинка

Лічилка:

- Раз-два. Ну й дива!

- Раз-два-три! Ти диви!

- Три-чотири! Говорили!

- Раз-два-три-чотири-п’ять!

 

Зранку вчуся рахувать.

Все полічено навкруг:

Квіточки, ріка і крук,

Що на дереві сидить

І кричить мені: «Ур-ра!

Рраз-два-три-чотири –

Кр-ра!»

ІV. Первинне закріплення у зовнішньому мовленні

Вправа «Що б ти зробив, щоб допомогти іншим»?

Ділимо клас на маленькі групи і пропонуємо дати відповіді на запитання:

 Запропонуйте дітям уявити, «ЩО було б якби ......?»

 Попросіть дітей запропонувати ідеї: «Що б ти зробив, щоб допомогти іншим, ЯКБИ... ?».

 

Діти сідають у коло і дають відповіді по черзі

Приклади питань:

 ти перетворився б на золоту рибку?

 ти навчився б читати чужі думки?

 ти став би невидимим?

 ти міг би ходити по воді?

 ти міг би літати?

 

 Перегляд мультфільму

«Казочка про добро / Те, що повертається» або слухання казки «Добро і Зло», оповідання В. Сухомлинського «Всі добрі люди – одна сім’я» тощо.

Перегляньте.

Обговоріть.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Vr4XiXf57Tc

V. Самостійна робота із самоперевіркою. 

Створення спільної подяки

(учні з учителем узгоджують текст подяки; учитель друкує текст або допомагає записати)

Картинки по запросу открітка сделатьПохожее изображение

 

Або танграм ФІГУРИ ЦИФР

Зошит с.39 (9зд)

 

Фізкультхвилинка

 

VІ. Включення в систему знань і повторення

Створення «Візуального словника»

 

Гра «Хто заощадливий»

зошит с.37 (4 зд.)

 

зошит с.37(6  зд)

VІІ. Рефлексія діяльності

 

Дидактична гра «Додай слово»

Наша рідна Батьківщина,

Мальовнича Україна,

В ній – ліси, степи і гори,

Ще й Азовське й Чорне море,

Українці – люди добрі,

Ще й відважні і хоробрі,

Вславили на всі віки,

Батьківщину козаки.

Наші діточки кмітливі,

Працьовиті й неліниві,

Україну поважай,

І люби свій рідний край.

-Якщо все зрозуміло підніміть ліву руку якщо потрібне пояснення праву.

 

 

 

docx
Додано
8 червня 2023
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку