Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема тижня. Я підприємець
Тема дня. Як знаходити ідеї та можливості?
Мета уроку .Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут». Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем. Розвивати підприємливі якості та вміння.
Обладнання.
Зміст |
Матеріал до уроку |
|
І. Самовизначення до діяльності |
||
Ранкова зустріч. «Моя мрія» Доброго ранку – сонце привітне! Доброго ранку – небо блакитне! Доброго ранку – в небі пташки! Доброго ранку – зелені дубки! Доброго ранку – люди привітні! Я всім бажаю, щоб посмішки квітли! Доброго ранку! Доброго дня! Хай плещуть долоньки, Хай тупають ніжки. Працюють голівки, І сяють усмішки. Доброго ранку! Доброго дня! Бажаєте ви. Бажаю вам я! |
|
|
ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації |
||
Слухання казки про винахідливих героїв (наприклад, українська народна казка «Розумниця»
Обговорення в колі. 1. Який герой вам найбільше сподобався? 2. Які риси підприємливої людини виявили герої? 3. Які ідеї допомогли героям у скрутній ситуації?
|
https://www.youtube.com/watch?v=4h6swuJogx0 |
|
ІІІ. Пошук рішення проблеми |
||
Математичний лабіринт Допоможіть песикові дістатися до будинку, йдучи лише по тих слідах, на яких записано вирази з результатом 5 |
|
|
Фізкультхвилинка |
Лічилка: - Раз-два. Ну й дива! - Раз-два-три! Ти диви! - Три-чотири! Говорили! - Раз-два-три-чотири-п’ять!
Зранку вчуся рахувать. Все полічено навкруг: Квіточки, ріка і крук, Що на дереві сидить І кричить мені: «Ур-ра! Рраз-два-три-чотири – Кр-ра!» |
|
ІV. Первинне закріплення у зовнішньому мовленні |
||
Вправа «Що б ти зробив, щоб допомогти іншим»? Ділимо клас на маленькі групи і пропонуємо дати відповіді на запитання: Запропонуйте дітям уявити, «ЩО було б якби ......?» Попросіть дітей запропонувати ідеї: «Що б ти зробив, щоб допомогти іншим, ЯКБИ... ?».
Діти сідають у коло і дають відповіді по черзі Приклади питань: ти перетворився б на золоту рибку? ти навчився б читати чужі думки? ти став би невидимим? ти міг би ходити по воді? ти міг би літати?
Перегляд мультфільму «Казочка про добро / Те, що повертається» або слухання казки «Добро і Зло», оповідання В. Сухомлинського «Всі добрі люди – одна сім’я» тощо. Перегляньте. Обговоріть.
|
https://www.youtube.com/watch?v=Vr4XiXf57Tc |
|
V. Самостійна робота із самоперевіркою. |
||
Створення спільної подяки (учні з учителем узгоджують текст подяки; учитель друкує текст або допомагає записати) |
Або танграм ФІГУРИ ЦИФР Зошит с.39 (9зд)
|
|
Фізкультхвилинка |
|
|
VІ. Включення в систему знань і повторення |
||
Створення «Візуального словника»
Гра «Хто заощадливий» |
зошит с.37 (4 зд.)
зошит с.37(6 зд) |
|
VІІ. Рефлексія діяльності |
|
|
Дидактична гра «Додай слово» Наша рідна Батьківщина, Мальовнича Україна, В ній – ліси, степи і гори, Ще й Азовське й Чорне море, Українці – люди добрі, Ще й відважні і хоробрі, Вславили на всі віки, Батьківщину козаки. Наші діточки кмітливі, Працьовиті й неліниві, Україну поважай, І люби свій рідний край. -Якщо все зрозуміло підніміть ліву руку якщо потрібне пояснення праву.
|
|
|