Інтегрований урок англійської мови та основ здоров'я
Тема уроку: «Здоровий спосіб життя –Healthy Lifestyle»
Мета: узагальнення уявлення учнів про здоровий спосіб життя, корисні та шкідливі звички, формування коммунікативні компетенції по темі “Healthy Lifestyle", навчання аудіюванню;
2) розвиваюча: розвиток лексичних, граматичних навичок говоріння по темі, розвиток пізнавального інтересу, пам'яті, уваги, мислення;
3) виховна: виховування культури спілкування, почуття відповідальності за своє здоров'я.
Тип уроку: урок-конференція
Методи та прийоми: словесні, наочні, практичні.
Форма роботи: колективна, групова.
Обладнання: плакати, малюнки, відео, презентація, роздатковий матеріал.
Енергодарський навчально-виховний комплекс
«Загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступенів – міжшкільний навчально-виробничий комбінат»
Інтегрований урок
англійської мови та основ здоров’я в 9-А класі
на тему:
«Здоровий спосіб життя – Healthy Lifestyle»
Підготували: вчитель основ здоров’я Бовтута А.С. вчитель англійської мови Абакумова Л.П.
|
м. Енергодар
2018
Інтегрований урок англійської мови та основ здоров’я
Тема уроку: «Здоровий спосіб життя –Healthy Lifestyle»
Дата проведення: 13.02.2018
Мета: узагальнення уявлення учнів про здоровий спосіб життя, корисні та шкідливі звички, формування коммунікативні компетенції по темі “Healthy Lifestyle”, навчання аудіюванню;
2) розвиваюча: розвиток лексичних, граматичних навичок говоріння по темі, розвиток пізнавального інтересу, пам’яті, уваги, мислення;
3) виховна: виховування культури спілкування, почуття відповідальності за своє здоров’я.
Тип уроку: урок-конференція
Методи та прийоми: словесні, наочні, практичні.
Форма роботи: колективна, групова.
Обладнання: плакати, малюнки, відео, презентація, роздатковий матеріал.
План уроку
1. Організація класу – 2 хв.
2. Мотивація навчальної діяльності, оголошення теми та мети уроку – 5 хв.
3. Розминка – 5 хв.
4. Відтворення добутих знань, навчання говоріння:
5. Актуалізація знань. Вправа «Поясни вислови» (резерв уроку) – 6 хв.
6. Підведення підсумків уроку – 5 хв.
7. Оцінювання, домашнє завдання – 3 хв.
Хід уроку
І. Початок уроку. Організація класу
Мета: налаштувати учнів на роботу в іншомовному середовищі
Прийом: бесіда з учнями
Уч. англ. мови: Good day, children and our dear guests! How are you today? I hope you are fine.
Уч. осн. здоров’я: Добрий день дорогі учні та шановні гості! Ми раді вітати вас на нашому уроці.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми уроку
Мета: ознайомити учнів зі змістом роботи на уроці, мотивація.
Прийом: демонстрація відео, слово вчителя
Уч. осн. здоров’я: Погляньте на представлені плакати. Що ви бачите? Зараз пропонуємо Вам також переглянути відео «Healthy living».
Уч. англ. мови: How do you think what the theme of our lesson? (Відповіді учнів) You are right. The theme of our lesson is Healthy Lifestyle.
Епіграф нашого уроку: «Той, хто має здоров’я – має надію, а той, хто має надію – має все. He who has health has hope, and who has hope has everything». Lets repeat after me…
Уч. англ. мови: As you see today we have an unusual lesson. At our lesson we’re going to visit the conference devoted to the problem of healthy lifestyle and the ways to follow it! We’ll visit the conference on this topic and, of course, we’ll take part in it!
Уч. осн. здоров’я: Здоров’я – найважливіша складова людського життя. І немає різниці українець ти чи британець. Здоров’я було, є і завжди буде актуальною темою для кожного. Тому сьогодні ми завітаємо на конференцію, присвячену здоровому способу життя. На уроці перед нами буде виступати дві делегації: з України та Великої Британії. Отже, давайте розпочинати!
ІІІ. Розминка
Мета: активізувати знання учнів по темі уроку
Прийом: вправа «Цінності»
Уч. осн. здоров’я: Що для вас найцінніше та найдорожче в житті? (Діти на 3-х листочках пишуть по одній цінності, після чого по колу називають їх)
Пронумеруйте цінності в міру важливості (1, 2, 3)
Уявіть, що за певних обставин ви загубили цінність 1 (діти викидають папірець). Втратили цінність 2. Нарешті ви втратили й цінність 3
Проблемне питання: Що відбувається з людьми, коли вони втрачають усі життєві цінності? Але раптом з’явилась можливість повернути якусь одну цінність. Виберіть будь ласка, з трьох найважливішу, найдорожчу для вас цінність. Що ви вибрали? (Діти називають і пояснюють чому)
Уч. осн. здоров’я: Отже, можна сказати, що головне для кожного з нас – здоров’я, сім’я, життя. Це те, без чого людина не зможе жити повноцінним життям.
ІV. Відтворення здобутих знань, навчання говоріння
Мета: узагальнення отриманих знань з теми, розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення учнів
Прийом: презентації та виступи учнів
Уч. англ. мови: Today healthy lifestyle is becoming more and more popular both with the old and the young. They say that the greatest wealth is health. And it’s so true.
A healthy diet is an essential part of staying healthy.
Keeping fit and going in for sports is also important for our health. Lack of exercise in our life is a serious problem. In big cities people spend hours sitting in front of computers, TV-sets and other gadgets. We walk less because we mainly use cars and public transport.
We must understand the harm of bad habits for our health. Smoking, drinking or taking drugs mean serious illnesses and even death.
Dear pupils, what can you add for my words. I offer you to present your information on the topic we discuss today. And we’ll start with the presentation entitled “Useful and Healthy Habits”
Pupil 1: The first secret concerns healthy eating! Eating a healthy diet is a part of the healthy lifestyle. Not only can a clean diet help with weight management, it can also improve your health and quality of life as you get older. The most important rules of this secret are: drink more water and eat more fruits and vegetables. Let’s see why it is so! (presentation using the tables)
Pupil 2: The second secret can be called “A healthy mind in a healthy body”. It means that we should exercise regularly and not only physically, but mentally as well. Let’s find out what it means!
Pupil 3: The third secret we can entitle in the following way: “Smile and the world will smile back to you”. You should always be positive! Happiness is the key to life. You should always keep in mind that every smile adds 5 minutes to your life! So let’s smile! (Smiles with the help of a big smile)
Уч. англ. мови: The secrets of healthy lifestyle are very simple as we can see. So, let’s not be lazy! Let’s be healthy!
Уч. осн. здоров’я: А зараз учні з України розкажуть нам про шкідливі звички, такі як алкоголь, куріння та наркотики.
Учень1: Куріння – це дуже небезпечна звичка, яка може нанести велику шкоду здоров'ю людини. Все починається, начебто, нешкідливо — людина просто починає іноді курити, щоб зняти стрес, розслабитися. Вона вважає свою звичку на сто відсотків невинною, вона упевнена, що може кинути в будь-який момент. Але, на жаль, вона дуже сильно помиляється. Виникає залежність, яку побороти досить складно. Тож дуже часто куріння призводить до онкологічних захворювань через високий вміст в тютюні канцерогенних речовин. Курці також гинуть через ускладнення, пов'язані із станом їх серця і судин. І це не рахуючи того простого факту, що у них проблеми зі шкірою, неприємний запах і безліч інших проблем, які відштовхують від них будь-яку сторонню людину.
Учень 2: Алкоголізм - це не просто проблема, це справжня біда, яка завдає воістину руйнівної шкоди сучасному суспільству. Статистика свідчить, що саме через алкоголізм в світі гине кожна третя людина. Шкідлива звичка випивати формується у людини з юних років і з часом її просто стає неможливо зупинити. У людини починаються численні проблеми. Наприклад, дуже сильно страждає печінка людини. Порушується функціонування його серцево-судинної системи. У неї змінюється поведінка, вона стає більш агресивною. З кожним днем відчуває себе все гірше і гірше — але нічого не може з цим вдіяти. Тому людина продовжує пити все більше і більше. Це призводить до серйозних хвороб і летальних наслідків.
Учень 3: Наркоманія. Навіть не варто сильно пояснювати, наскільки небезпечна для будь-якої людини ця шкідлива звичка. Це неконтрольований потяг до речовин, які впливають на центральну нервову систему, викликаючи стан штучного психологічного та фізичного благополуччя, сп'яніння аж до наркотичного сну. Розвиваються три основні клінічні феномена вживання наркотиків:
1) психічна залежність;
2) фізична залежність;
3) зростання витривалості (толерантності) до приймання наркотику.
Уч. осн. здоров’я: Отже, кожен може піддатися впливу шкідливих звичок. Але ми повинні завжди пам’ятати про їх негативні наслідки і намагатися дотримуватися здорового способу життя. Це має бути Наш вибір!
Уч. англ. мови: There are many proverbs about health and wealth. We offer you to do the next task. On your desks you can see the parts of proverb. Your task to unite them.
Вправа «Знайди відповідність»
Correct the proverbs and give their eqivalents
1. Good health - in a sound body.
2. An apple a day – than sorry
3. Early to bed and early to rise –after supper walk a mile.
4. A sound mind- is above wealth.
5. He who has health has hope, - keeps a doctor away.
6.Вetter safe - and who has hope has everything.
7.After dinner sit a while,-makes a man healthy, wealthy and wise.
V. Систематизація знань. Вправа «Поясни вислови».
Мета: систематизація знань з теми, навчання критичного мислення
Прийом: вправа «Поясни вислови»
Уч. осн. здоров’я: А зараз давайте з вами звернемось до народної мудрості. Ви отримаєте по 4 картки. На них будуть написані вислови українською мовою, що стосується здоров’я. Ваше завдання їх прокоментувати.
VI. Підведення підсумків уроку
Мета: проаналізувати виконану на уроці роботу
Прийом: робота з таблицями
Уч. осн. здоров’я: Сьогодні на уроці ми з вами обговорювали дуже цікаву та важливу тему «Здоровий спосіб життя». Ми можемо сказати що здоров’я осяює життя кожної людини неначе сонце, і таке сонце осяює сьогодні і наш урок. Давайте його зробимо ще яскравішими додавши до нього промінчики, на яких ми напишемо корисні звички які можуть допомогти людині покращити своє здоров’я! (Діти по черзі пишуть на промінчиках корисні звички, виходять до дошки та кріплять їх біля сонця)
Уч. англ. мови: Healthy way of life concerns our body, mind and soul. Healthy people live longer, they are more successful and they enjoy their life. I believe that it’s not difficult at all to follow these simple rules, and they are worth it.
VIII. Оцінювання, домашнє завдання
Мета: оцінити роботу учнів на уроці, дати домашнє завдання
Прийом: слово вчителя
Уч. осн. здоров’я: Наш урок добігає кінця
Уч. англ. мови: You are all get good marks, because you are all were active and attentive. So thank you for your participation.
Уч. осн. здоров’я: Домашнє завдання на наступний урок – намалюти постер або підготувати ессе «Корисні та шкідливі звички в моєму житті».
Дякую за плідну роботу. До зустрічі. Good bye.
Вміння слухати
Розуміти підтекст Володіти засобами
невербальної комунікації
Уміння управляти емоціями Вміння у спілкуванні
формулю- вати
вати
запитання
Надавати емоційну Співпрацювати, розв’язувати
підтримку конфліктні ситуації
Тактовно висловлювати
претензії та невдоволення
Вміння слухати
Розуміти підтекст Володіти засобами
невербальної комунікації
Уміння управляти емоціями Вміння у спілкуванні
формулю- вати
вати
запитання
Надавати емоційну Співпрацювати, розв’язувати
підтримку конфліктні ситуації
Тактовно висловлювати
претензії та невдоволення