Конспект інтегрованого уроку з основ здоров'я з використанням STREAM-технології, що сприяє формуванню в учнів цілісної картини світу. |
1
Комунальна організація ( установа, заклад)
“ Шосткинська спеціалізована школа І ступеня №13
Шосткинської міської ради Сумської області”
Конспект уроку з основ здоров’я у 1 класі
«Харчування і здоров’я. Я і яблуко »
STEM-ART проект "Яблуко"
Балицька Валентина Андріївна , вчитель початкових класів
вчитель вищої категорії, старший учитель
Шостка - 2018
Очікувані результати
S
T
R
E
A
M
Інновації: STREAM- технологія.
Обладнання: мультимедійна презентація, моделі карти “ Мій яблучний стіл”, олівці, клей, ножиці;
Регламент уроку: 1. Вступна частина ( до 5 хв )
2. Основна частина ( до 23 хв )
3. Заключна частина ( до 7 хв )
Хід уроку
І. Вступна частина.
1. Прийом «Обговорення у загальному колі проблемного питання».
- Що я знаю про яблуко? ( Слайд 2)
( Учитель вислуховує припущення учнів )
2. Повідомлення теми уроку.
«Харчування і здоров’я. Я і яблуко » ( Слайд 1)
3. Очікувані результати (називають діти, вчитель узагальнює) .
- вивчити поняття: яблуко - фрукт, яблуко - плід;
- навчитися розрізняти назви : яблуко - яблуня;
- дослідити чи потрібно вживати яблука і страви з яблук;
- створити власну карту “ Мій яблучний стіл”;
- читати назви страв із яблук;
- вивчити значення слів : узвар, оцет, шарлотка, штрудель;
- створити власний колаж, фото, що ілюструє улюблену страву із яблука;
- розфарбувати яблуко, відповідно обравши колір улюблених яблук;
- використати часову величину (місяць, рік) для позначення особистого віку під час першого “знайомства” .
ІІ. Основна частина. Побудова знань.
4. Робота з моделлю карти « Мій яблучний стіл» ( Слайд 6).
4.1 « Читання» карти.
( Учні самостійно з'єднують слова і малюнки до них)
Хвилинка відпочинку:
4.2 Індивідуальна практична робота. Робота з позначками +/-
( Діти ставлять + над стравами, які вже куштували, а - над тими, яких ще не пробували)
4.3 Проблемне питання « Який знак поставити над словам оцет?»
( Вислуховуємо думки дітей. Вчитель пояснює, що яблучний оцет – це кислота. Ця речовина може бути небезпечною, тому дітям з нею треба бути обережними. Увага! Не сплутай оцет і сік. Читай підпис на упаковці!!!. Діти самостійно придумують знак «Небезпека» і позначають нею оцет.)
4.4 Поетична хвилинка. Слухаємо вірші про яблуко. (Слайд 8)
- Для чого треба вживати яблука?( Яблука містять багато вітамін).
4.5 Нанесення позначки на страву із яблука, яку попробували вперше і у якому віці.( Діти заздалегідь у батьків дізналися цю інформацію)
5. Самостійна робота учнів. Створення колажу « Моя улюблена страва із яблук». ( Слайд 9)
ІІІ. Рефлексія.
Я дізнався на уроці, що….
Продовж ланцюжок назв страв із яблук…
Я люблю вживати яблуко, бо….