Урок «Харчування і здоров’я. Я і яблуко » STEM-ART проект "Яблуко"

Про матеріал

Конспект інтегрованого уроку з основ здоров'я з використанням STREAM-технології, що сприяє формуванню в учнів цілісної картини світу.

Перегляд файлу

1

 

Комунальна організація ( установа, заклад)

 “ Шосткинська спеціалізована школа І ступеня №13

Шосткинської міської ради Сумської області”

 

 

 

Конспект уроку з основ здоров’я у 1 класі

 

«Харчування і здоров’я. Я і яблуко »

STEM-ART проект "Яблуко"

 

 

                                                                          

 

 

 

                                                                              Балицька Валентина Андріївна ,                                                                              вчитель початкових класів

                                                                               вчитель вищої категорії, старший учитель

 

 

Шостка - 2018

 

 

 

Очікувані результати

 

 

 

   S

 T   

   R

   E

  A

  M

 

 

 

 

Тип уроку: інтегрований.

 

Інновації: STREAM- технологія.

 

Обладнання: мультимедійна презентація, моделі карти “ Мій яблучний стіл”, олівці, клей, ножиці;

 

Регламент  уроку: 1. Вступна частина ( до 5 хв )

                                  2. Основна частина ( до 23 хв )

                                  3. Заключна частина ( до 7 хв )

 

 

Хід уроку

 

І. Вступна частина.

1. Прийом «Обговорення  у загальному колі проблемного питання».

- Що я знаю про яблуко? ( Слайд 2)

                          ( Учитель вислуховує припущення учнів )

 

 

 

 

2. Повідомлення теми уроку.

 «Харчування і здоров’я. Я і яблуко » ( Слайд 1)

 

 

3. Очікувані результати (називають діти,  вчитель  узагальнює) .    

 - вивчити поняття: яблуко - фрукт,  яблуко - плід;

- навчитися розрізняти  назви :  яблуко - яблуня;

- дослідити чи потрібно  вживати яблука і страви з яблук; 

- створити власну карту “ Мій яблучний стіл”; 

- читати назви страв із яблук;

- вивчити значення слів : узвар, оцет, шарлотка, штрудель;

 - створити власний  колаж, фото,  що ілюструє  улюблену страву із яблука; 

- розфарбувати яблуко, відповідно обравши колір улюблених яблук;   

  - використати  часову величину (місяць, рік) для позначення особистого віку під  час першого “знайомства” . 

 

ІІ. Основна частина. Побудова знань.

  1. « Обговорення в загальному колі» ( Слайд 3)
  • Назвіть, що ви знаєте про яблуко, використовуючи опорні слова.
  • Що означає слово плід? (Думки учнів, пояснення вчителя) .Отже, яблуко- це плід фруктового дерева - яблуні.

 

  1. Робота в парах. (Слайд 4)
  •    «Прочитайте» ілюстрації і скажіть, в яких образах ми зустрічаємо яблуко в житті. ( Учні працюють у парах, вислуховуємо 3-4 відповіді пар).

 

 

  1. « Обговорення в загальному колі» (Слайд  5)              
  • Як ви розумієте вислів « Мій яблучний стіл»?
  •   Назвіть, які страви із яблук  ви їли? Чи знаєте?

 

 

 

 

4.  Робота з моделлю карти « Мій яблучний стіл» ( Слайд 6).

 

4.1 « Читання» карти.

  • Розгляньте карту.  Прочитайте слова, які зможете. Роздивіться малюнки.
  • Чи підходять малюнки до слів?
  • Як ви думаєте, що треба вам зробити?

                            ( Учні самостійно з'єднують слова і малюнки до  них)

  • Чи вдалося  утворити  всі пари слів і малюнків?  Чому? Які труднощі виникли?  ( Не всі слова прочитали, незнайомі слова, не розпізнали малюнки) 
  • Хто може допомогти? ( Інші учні класу, вчитель. Фронтальна робота над значенням слів: узвар, шарлотка, штрудель, оцет).

 Хвилинка відпочинку:

  1. Заплющіть очі, прослухайте і  впізнайте звуки. ( Слайд 7);
  2. Вправа « Імітація»( ми рвемо яблука; ми збираємо розсипані яблука; ми дотягуємося до яблучка, що виросло високо на гіллі).

 

4.2   Індивідуальна практична робота. Робота з позначками +/-

( Діти ставлять + над стравами, які вже куштували, а -  над тими, яких ще не пробували)

4.3  Проблемне питання « Який знак поставити над словам оцет?»

 ( Вислуховуємо думки дітей. Вчитель пояснює, що яблучний  оцет – це  кислота. Ця речовина може бути небезпечною, тому дітям з нею треба бути обережними.  Увага! Не сплутай оцет і сік. Читай підпис на упаковці!!!. Діти самостійно придумують знак «Небезпека» і позначають нею оцет.)

 

4.4  Поетична хвилинка. Слухаємо вірші про яблуко. (Слайд 8)

- Для чого треба вживати яблука?( Яблука містять багато вітамін).

4.5 Нанесення позначки на страву із яблука, яку попробували вперше і у якому віці.( Діти заздалегідь у батьків дізналися цю інформацію)

 

 

 

 5. Самостійна робота учнів. Створення колажу « Моя улюблена страва із яблук». ( Слайд 9)

 

ІІІ.  Рефлексія.

  1. Виставка-презентація карт «Мій яблучний стіл»
  2. Вправа «Незакінчене речення".

Я дізнався на уроці, що….

Продовж ланцюжок назв страв із яблук…

Я люблю вживати яблуко, бо….

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Головащенко Ліана Миколаївна
    Валентина Андреевна, очень интересный урок ,новые технологии))) Спасибо вам огромное. Творческого вдохновения , крепкого здоровья и креатива Вам.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Слободська Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Вірко Віра Анатоліївна
    чудовий, змістовний матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 квітня 2018
Переглядів
6817
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку