Мета: дати учням уявлення про те, що таке інфекційні хвороби; пояснити правила поведінки з інфекційними хворими; вчити запобігати хворобам; виховувати обережність, бажання бути охайним
Доповніть речення Твої н..... підтримують тіло і дозволяють ходити, бігати й стрибати. С... і л... захищені всередині твоїх грудей. Твої р... дозволяють тобі брати і тримати різні предмети. У твоїй г... є мозок – контрольний центр організму. У твоєму ж... містяться органи, які перетравлюють їжу для отримання енергії.
Інфекційні хвороби Захворювання, збудниками яких є хвороботворні бактерії, віруси, а також мікроскопічні гриби, що проникають в організм і розмножуються в ньому. Чума, холера, вітряна віспа, СНІД, сказ, тиф, туберкульоз, лептоспіроз, ящур, ВІЛ – інфекції, дифтерія, скарлатина, краснуха, кір, вірусні гепатити.
Тестові завдання 1.Що є основою здоров'я? 4. Як ти піклуєшся про своє здоров'я? а) Заняття спортом; а) дотримуюся режиму дня; б) дотримання режиму дня; б) переїдаю; в) перегляд кінофільмів жахів. в) гарний настрій. 2. Перші ознаки захворювання – 5. Якщо ти захворів, потрібно.. а) головний біль; а) поміряти температуру; б) висока температура; б) викликати лікаря; в) гарний настрій. в) плакати. 3. Інфекційні захворювання – це... 6. Ліки необхідно приймати... а) грип; а) за призначенням лікаря; б) вітряна віспа; б) коли бажаєш; в) перелом кістки. в) коли кажуть батьки. 1. б; 2.а; 3.б; 4. а; 5. б;6. а.