Конкурс
«Найрозумніший»
Мета заходу:
виявити й підтримати талановитих учнів; учити дітей брати участь у змаганні на звання «Найрозумніший», упевнено демонструвати свої знання з різних розділів програми;
розвивати творчу уяву, логічне мислення, пізнавальний інтерес, пам’ять, потяг до знань, швидку реакцію, вміння орієнтуватися в довкіллі, навички виразного та інтонаційного мовлення;
виховувати інтерес до навчання, повагу до оточуючих, почуття
товариськості.
Завдання конкурсу:
– стимулювати творче самовдосконалення дітей молодшого шкільного віку;
– підвищити інтелектуальний рівень школярів;
– створити умови до реалізації й розвитку обдарованих учнів початкових класів в інтерактивних умовах інтелектуальної гри.
Форма проведення: інтелектуальна гра.
Вікова категорія: 4 клас.
Обладнання: екран, проєктор, презентація, планшетки, картки учасників, сигнальні картки, смайлики, дипломи, музичний супровід, подарунки.
Хід гри
І. Організаційний етап.
Хто не любить сумувати,
Хто не любить нудьгувати,
Пропоную гру пограти.
Гра цікава, інтересна,
Пізнавальна, а ще чесна.
То ж запрошуємо вас розум показати,
Ім’я найрозумнішого дістати.
Отож, час розпочинати!
Посміхніться один до одного. Учасники побажайте перемоги один одному.
Девіз гри
Знання — це скарб, а вміння вчитись — ключ до нього.
III. Повідомлення правил гри та проведення гри
Ведучий пояснює правила гри.
У відбірковому турі беруть участь 15 учасників.
Вам будуть поставлені 15 обов’язкових питань. До кожного є 4 відповіді. Записуєте тільки букву правильної відповіді. За кожну правильну відповідь отримуєте по 1 балу, за неправильну -1, без варіанту 0.
У другий тур проходять 10 учнів, які набрали найбільшу кількість балів.
За перебігом гри стежитиме журі.
І тур. (для 15 учнів)
а) береза та осина; б) верба та калина; в) пальма та кипарис; г) дуб та верба
а) Анатолій Давидов; б) Сельма Лагерлеф; в) Джанні Радарі; г) Карло Колоді
а) рівнобедреним; б) прямокутним; в) різностороннім; г) рівностороннім
а) Монастирище; б) Київ; в)Черкаси; г) Умань
а) картоплю; б) гречку; в)кукурудзу; г)сою
а) термометр; б) термос; в) компас; г) барометр
а) 1814; б)1835; в)1861; г) 1848
а) 365 діб; б) 366 діб; в) 367 діб; г) 368 діб
а) байка; б) скоромовка; в) приказка; г) прислів’я
а) 6; б) 10; в) 33; г)12
а) 23 лютого; б) 9 травня; в) 24 серпня; г) 1 вересня
а) займенник; б) іменник; в) числівник; г) прикметник
а)Арсеній Яценюк; б) Юлія Тимошенко; в)Петро Порошенко г)Олег Ляшко
а) Марина; б) натюрморт; в) пейзаж; г) портрет
а) олівець; б) лінія; в) електрика; г) одинадцять
Додаткові питання
а) 24; б) 18; в) 36; г)12
а) ворон; б) гусак; в) дрофа; г)пінгвін
а) чисел; б) букв; в) цифр; г) нот
а) Яну Клочкову; б) Анну Бессонову
а) інспектор; б) археолог; в) архітектор; г) агроном
а) Карабас; б)П’єро; в) Мальвіна; г) Арлекін
а) антоніми; б) синоніми; в) омоніми; г) багатозначні
а) білка; б) кажан; в) заєць; г) кіт
а) 7; б) 9; в) 6; г) 12
а) восени; б) взимку; в) навесні; г) влітку
а) ліплення; б) аплікація; в) витинанка; г) орігамі
а) Володимир; б)Ярослав; в) Олег; г) Ігор
а) 1 раз на 10 років; б) 1 раз на 5 років; в) 1 раз на 4 роки; г) 1 раз на 3 роки
а) фокстрот; б) монітор; в) корвалол; г) фольклор
а) у Києві; б) у Каневі; в) в Моринцях; г) в Петербурзі
а) займенник; б) прикметник; в) прийменник; г) іменник
ІІ тур. Півфінал
(Учасники півфіналу –10 осіб)
Визначимо порядок відповідей учнів. Для цього проведемо гру “Дешифратор”.
1 |
2 |
3 |
АБВГ |
ҐДЕЄ |
ЖЗИІ |
4 |
5 |
6 |
ЇЙКЛ |
МНОП |
РСТУ |
7 |
8 |
9 |
ФХЦЧ |
ШЩ |
ЬЮЯ |
Назва птаха: 656541 (сорока)
На екраніі категорії
Кожен із вас має відповісти на 3 запитання будьяких категорій, які оберете. Питання мають свою вартість. Вам треба заробити якомога більше балів. Отже, починаємо!
Математика
Читання
Музика
Спорт
Визначимо порядок відповідей учнів. Для цього проведемо гру “Дешифратор”.
Гра «Дешифратор»
1 |
2 |
3 |
АБВГ |
ҐДЕЄ |
ЖЗИІ |
4 |
5 |
6 |
ЇЙКЛ |
МНОП |
РСТУ |
7 |
8 |
9 |
ФХЦЧ |
ШЩ |
ЬЮЯ |
Назва квітки: 6551841 (ромашка)
ІІІ тур.
Умови 3 раунду. Півфіналісти за три хвилини повинні написати, які історико-культурні та архітектурні пам'якти України зображенні на фотографіях .
Додатковий тур «Вірю – не вірю»
На кожне запитання відповідають «вірю» або «не вірю»
ПРИРОДА:
МОВА
ПРОФЕСІЇ
( не вірю)
МИСТЕЦТВО
1.Фарба – це речовина для забарвлення предметів у той чи інший колір.(вірю)
2. Коли змішати синію і жовту фарби, то отримаємо червону. ( не вірю)
3. Ескіз – це малюнок виготовлений із клаптиків паперу. (не вірю)
4. Посуд виготовлений із глини називають керамічним. (вірю)
МАТЕМАТИКА
1.Прилад для креслення кола це лінійка. ( не вірю)
2. У дворі ходили гуси. У всіх гусей було 12 лап. Чи віриш ти, що ходило
у дворі 4 гуски. (не вірю)
3.Щоб викласти прямокутник , потрібно чотири палички. (вірю)
4. Дія множення перевіряється дією ділення. (вірю)
СЕКРЕТ( КОСМОС)
Журі підводить підсумки і нагороджує переможців.
Нагородження переможців.
1