Інтелектуальна гра "Використання зернових, олійних та спеціалізованих польових культур"

Про матеріал
Інтелектуальна гра для курсу "Агросфера". Стимулювати у учнів інтерес до вивчення предмету «Агросфера», розширити знання учнів про аграрний сектор, вказати на роль сільського господарства для людства в умовах сьогодення.
Перегляд файлу

Курс « Агросфера»

Автор розробки: Дійнецька Наталія Василівна

Тема заняття: Використання зернових, олійних та  спеціалізованих польових культур

Вид заняття: інтелектуальна гра

Очікуваний результат: формування практичних вмінь,  використання теоретичних  знань  у навчальному процесі

Знаннєвий компонент: розширити  знання учнів про шляхи та механізм  вирощування сільськогосподарських культур в Україні, вказати на їх значення та використання

Діяльнісний компонент: активізувати пізнавальну діяльність учнів, систематизувати знання з предмету « Агросфера»

Оцінно-цїннісний компонент: стимулювати у учнів  інтерес до вивчення предмету «Агросфера», оцінка знань учнів

Ресурси до заняття: підручник « Агросфера», інтернет -джерела

 

І.Мотиваційний старт

Доброго дня. Сьогодні ми зібралися тут для того, щоб провести інтелекту-альну гру «Агросфера». Метою є поглиблення знань про с/г культури, що вирощують на території України. Давайте запросимо учасників гри. Хай усім вам щастить. Нехай у нас панує атмосфера взаємопідтримки та доброти.  Ви повинні показати себе знавцями з предмету «Агросфера», проявити еруди-цію. Для початку гри капітани команд  отримують прапорці різного кольору.

ІІ. Інформаційна сесія

Правила гри:

  1. У грі беруть участь дві команди
  2. Для оцінення гри обирається журі, члени якого  є знавцями своєї  справи
  3. Головним в команді є капітан
  4. Сигнал для відповіді піднятий прапорець
  5. Відповідати може будь-який член команди
  6. Максимальна кількість балів за правильну відповідь – 5 балів

ІІІ. Спільнодія

Робота в командах

І конкурс « Привітання» (кожна команда озвучує свою назву та девіз. Час     5 хв. За вірну відповідь 5 балів)

І команда « Знавці рослин»

«Щоб гарний урожай мати - небхідно все про рослини знати. Менше розмовляти, більше працювати»

ІІ команда «Юні агрономи»

«Ми все про рослини знаєм - тому гарний урожай збираєм. І в погоду, і в негоду ми працюєм для народу»

ІІ конкурс «Знайди зайву рослину»  ( поясни  чому вона є зайвою, за вірну відповідь 1 бал):

І команда: пшениця, гречка, ячмінь, овес, кукурудза

ІІ команда: фасоля, соя, горох, соняшник, люпин

ІІІ конкурс  «Аукціон  понять» ( я називаю рослину, а ваше завдання охарактеризувати її властивості, за вірну  відповідь 2 бали)

І команда:

Соя, кукурудза, цукровий буряк

ІІ команда:

Озима пшениця, ячмінь, соняшник

ІV конкурс  « Так чи Ні» (команда за  вірну відповідь отримує 1 бал)

І команда

1.гречка походить з Індії +

2. цукровий буряк цінна медоносна культура-

3. соняшник вирощують як олійну культуру+

4. зерно ячменю використовують для виготовлення пива+

5. з рисової соломи виготовляють високоякісний папір+

6. основна зернова культура в Україні гречка-

7. обробіток землі та вирощування рослин розпочався 5 тис. років тому-

ІІ команда

  1. страви з гречки поживні і їх використовують для дієтичного харчування+
  2. фахівецем з сільського господарства є агроном+
  3. гречку використовують у фармакології+
  4. з вівсяного борошна виготовляють харчові галети, печиво, сурогат кави+
  5. рис садять у посушливих регіонах-
  6. із кукурудзи виготовляють спирт та крохмаль+
  7. крапельне зрошення це інтенсивний полив щодня-

V конкурс  «Конкурс капітанів» ( необхідно на дотик з зав’язаними очима, за 10 секунд, з’ясувати, яка це культура. За кожну  вірну відповідь 1 бал)

1. гречка

2. кукурудза

3. горох

4. пшениця

5. ячмінь

6. соняшник

VІ конкурс «Темне лоша» (до кожної команди буде задано по два запитання, учасники повинні відгадати про що йдеться мова, за кожну вірну відповідь два бали)

І команда

  1. З чого і яку  готують страву, яку їдять на сніданок справжні англійці? (страва вівсянка, її готують з вівса)
  2. Які рослини за смаковими якостями можуть замінити м'ясо? (горох, соя, фасоля- бобові)

 ІІ команда

  1. З якої рослини роблять манну крупу? ( з пшениці)
  2. Якій рослині у стародавні часи поклонялися люди, вважаючи, що це саме Сонце спустилось на Землю? ( це соняшник)

VІІ конкурс «Фоторозминка»  (відповідає команда, яка першою підняла прапорець, за  вірну відповідь 1 бал)

1. Виберіть найдавніший прилад для обробітку грунту:

а)                                             б)

Картинки по запросу малюнки механізмів для обробітку грунтуКартинки по запросу малюнки механізмів для обробітку грунту

 

в)

7.1 Машини та знаряддя для обробітку грунту.

2. Знайдіть на малюнку баштанні культури:

№1                                                                       №2

Які рослини відносяться до баштанних культур і як їх вирощувати       помидор PNG , Фрукты и овощи, помидор PNG , овощи PNG рисунок для  бесплатной загрузки

 

 

 

№3                                                                    №4

Гібрид абрикоси, сливи та персика ідеально переносить заморозки та посуху -  AgroTimes                        Кращі сорти дині - опис, фото, відгуки та відео | Супермаркет Насіння

 

3.Серед даних малюнків знайдіть жито:

№1                                                                           №2

 Як визначають якість пшениці в лабораторних умовах - EkipagroЦукрового очерету завод — стокове фото

№3                                                                           №4

 

   Кукурудза Данііл купити за кращою ціною в Агро Піонер                Жито - опис, види, корисні властивості, сидерат, фото 

 

4.Знайдіть серед даних рослин цінну медоносну культуру:

 

№1                                                          №2

Рис обыкновенный - полезные свойства, противопоказания, пищевая ценность… |  Agricultura, Poblacion mundial, Alimentacion    Успешная ферма: гречка | Новые бизнес идеи, новые идеи бизнеса, идеи  бизнеса, идеи для бизнеса, бизнес-идеи, идеи малого бизнеса

                №3                                                          №4

Выращивание сахарной свеклы - технология и правила | Cельхозпортал    ВАШЕЙ СОЕ НУЖНЫ ПОЛИДОНЫ | Российский аграрный портал

5. Основна машина для збирання врожаю польових культур:

№1                                                                    №2

⬇ Скачать картинки Комбайн в поле, стоковые фото Комбайн в поле в хорошем  качестве | Depositphotos    Як намалювати Камаз олівцем поетапно

                                                                                                    

 

№3                                                                     №4

  Фотография на тему Синий трактор на белом фоне | PressFoto       Газонокосилка Gardena PowerMax 42E – купить в Киеве в интернет-магазине  Садочек

VІІІ  конкурс « Пофантазуй» (Є початок оповідання, продовжіть власну історію, час на виконання 10 хвилин,  за виконання даного завдання  команда отримає 5 балів)

І команда

Він – полум’яний вогонь, на який хочеться  дивитися вічно. Осінній лицар. Ватажок осінніх балів. Гарбуз – вітамінне джерело для кожного. Його ко-ристь безцінна. І він це знає, тому й такий пихатий. Отакий він – Отаман осінньої краси.

 

https://pereveslo.pl.ua/wp-content/uploads/2020/11/garbuz-malyunok-600x315.jpeg

 

         ІІ команда

 

 Цибуля на білому тлі. — стокове фото

 

Звичайно, про сонце знає кожен. А підземне бачили? Мабуть, ви в останню чергу сказали б так про цибулю. Але це вона – підземне сонечко нашого городу! Красуня в яскравому одязі, але з власним норовом. Джерело цілющих вітамінів.

 

ІV. Підсумкова сесія

Дякую всім за роботу. Журі оголошує результати. Нагородження переможців.

V. Домашнє завдання

  Створити рекламу про злакову або олійну культуру і презентувати.

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку