20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Інтелектуальна гра „Я-розумний інформатик”

Про матеріал

Мета-повторити й закріпити основний матеріал в нестандартній формі; розвивати інтерес до інформатики; формувати творчу особистість, комунікаційну компетенцію; виховати повагу до суперника, високу культуру мислення, інтерес до інформатики, почуття взаємодопомоги, дружби, справедливості, потребу вчитися, стійкість, волю до перемоги, спритність; розширити зв'язки з іншими предметами; розвивати навички застосування знань у нестандартних ситуаціях;

Обладнання-персональні комп'ютери, екран, завдання для конкурсів, створені у програмі Microsoft PowerPoint, бланки для журі, робочі файли, призи, грамоти.

Перегляд файлу

1

 

Інтелектуальна гра „Інформатичний геній”

 

Мета-повторити й закріпити основний матеріал в нестандартній формі; розвивати інтерес до інформатики; формувати творчу особистість, комунікаційну компетенцію; виховати повагу до суперника, високу культуру мислення, інтерес до інформатики, почуття взаємодопомоги, дружби, справедливості, потребу вчитися, стійкість, волю до перемоги, спритність; розширити зв’язки з іншими предметами; розвивати навички застосування знань у нестандартних ситуаціях;

Обладнання-персональні комп’ютери, екран, завдання для конкурсів, створені у програмі Microsoft PowerPoint, бланки для журі, робочі файли, призи, грамоти.

Хід гри.

Звучить музика з серіалу «Школа». Учні стоять внизу сцени.

Вчитель. Доброго дня, дорогі гості, і шановне жюрі і найталановитіші та інтелектуальні учасники команд! Сьогодні ми з вами зустрічаємося на заключному святі, присвяченому «Тижню інформатики» в нашій школі. І мета нашої зустрічі - поглянути на предмет інформатика з незвичайного боку, бо досліджуваний вами предмет - це ціла країна. А щоб подорожувати по цій країні, необхідно знати її правила, закони, мову, вміти вирішувати завдання, складати алгоритми, знати комп'ютер і його пристрої, а також багато іншого. Ми перевіримо, наскільки ви «свої» в цій країні, який рівень ваших знань. Беручи участь в конкурсах, ви повинні проявляти кмітливість, свої розумові здібності, а також відповідальність кожного за команду. Попереду кілька конкурсів, і те, як ви впораєтеся з ними, допоможе виявити і назвати в кінці свята переможців, які стануть почесними громадянами країни Інформатика.

Ми раді вітати вас на інтелектуальній грі „ Я-розумний інформатик ”. Девізом нашої гри мають стати такі слова: Інформація - рушійна сила розвитку суспільства. Не володіти комп'ютером - бути безграмотним”. І я думаю, саме ці слова і повинні стати девізом нашого свята.

Я рада представити жюрі сьогоднішніх змагань, до складу якого ввійшли люди високоінтелектуальні, розумні, Pentium  вітчизняної освіти. (Представлення жюрі).

Отже, розумна, вродлива, кмітлива – вчитель інформатики та математики ____________.

Чарівна, креативна, трудолюбива-завуч школи ____________

І нарешті голова жюрі: сильна, смілива, зі стальним характером, людина, що руйнує стереотипи нашої школи - неперевершена директор _____________

Перш ніж ми познайомимося з командами, послухайте, будь-ласка, правила гри

  1.              У грі беруть участь дві команди по 5 чоловік Переможців кожного конкурсу визначає жюрі.
  2.              Виграє команда, яка набирає найбільшу кількість балів.

Перед нами 10 конкурсів. Кожен конкурс оцінюється певною кількістю балів.

Запрошуємо учасників гри на сцену.

Учні виходять під музику «Вихід на сцену»

Я рада вітати команду 8-А класу (капітан команди ­­­­_____) і команду 8-Б класу (капітан команди _____).

 

Отож, розпочинаєм гру. Для того, щоб визначити, хто перший буде робити хід, прошу відгадати загадку:

 

З ним справу має архітектор,

З ним справу має будівельник.

Хто за комп'ютером працює,

До нього теж давно вже звик.

Скажіть про що іде тут мова –

Назвіть одне англійське слово. (Windows).

 

Першою конкурс розпочинає команда…..

 

1. Привітання.

Учасники презентують команду, дотримуючись послідовності:

  • Назва команди.
  • Девіз. (всі разом )
  • Емблема.

Найвища оцінка за цей конкурс – 15 балів (по 5 балів за кожен пункт).

 

Звучить музика «Після конкурсів». -30 с

Просимо жюрі підбити підсумки 1 конкурсу.

Звучить музика «Після оголошення результатів»-30 с.

 

2. Конкурс „Синоніми”.

Я зачитую по черзі 8 слів. Потрібно підібрати синоніми до кожного слова. Команда, яка першою назве синонім, отримує один бал. Виграє та команда, яка отримує більшу кількість балів. Якщо рахунок рівний, то використовую додаткове завдання.   Приклади слів.

 

 

 

1 CD-ROM - лазерний, оптичний диск

2 web-сторінка - сайт

3 8 біт - байт

4 дисплей - монітор

5 каталог - папка

6 комп’ютер - ЕОМ

7 мікросхема - чіп

9 Hard Disk  - вінчестер,жосткий диск

10 WWW - Всесвітня мережа

11 флешка - зовнішня память

12 інтернет - глобальна мережа

13 мозіла - браузер

14 Гарячі клавіші - Ctrl x, v,a…….

15 Віндовс - ОС

 

 

Звучить музика «Після конкурсів». -30 с

Просимо жюрі підбити підсумки 2 конкурсу.

Звучить музика «Після оголошення результатів»-30 с

 

 

 

3 .Конкурс «Хто спритніший?».

Учасникам видаються картки з номерами. На дошці список периферійних пристроїв:

Я зачитую визначення пристроїв, а учасники команд піднімають карточки з номерами пристроїв, які, на їх думку, відповідають даним визначенням. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.

1 – плоттер;

2 – сканер;

3 – джойстик;

4 – мишка;

5 – клавіатура;

6 – монітор;

7 – мікрофон;

8 – принтер;

9 – модем;

10 – відеоплата.

1. Основний пристрій введення інформації – команд і даних. (Клавіатура) 5

2. Зовнішній пристрій ПК, що використовується, як правило, в іграх для управління ігровими ситуаціями. (Джойстик)  3

3. Пристрій, що служить для ручного введення графічних даних і для роботи з графічним інтерфейсом. (Мишка)  4

4. Пристрій, що дозволяє вводити в комп’ютер зображення з паперу або іншої плоскої поверхні. (Сканер)          2

5 Пристрій для виведення інформації. (Монітор)   6

6. Пристрій для виведення складних і широкоформатних графічних об’єктів. (Плоттер)  1

7. Пристрій для обміну інформацією з іншими комп’ютерами через телефонну лінію. (Модем)  9

8. Пристрій, що дозволяє вводити в комп’ютер відео матеріал зі звичайного відеомагнітофона або відеокамери для подальшої його обробки. (Відео плата)  10

9. Пристрій друкування, призначений для виведення текстової та графічної інформації на папір. (Принтер)        8

10. Пристрій для введення звукової інформації. (Мікрофон)    7

Звучить музика «Після конкурсів». -30 с

Просимо жюрі підбити підсумки 3 конкурсу.

Звучить музика «Після оголошення результатів»-30 с

 

4. «Дешифратор». Підказка: користуйтесь клавіатурою

Перекласти запропонований текст і відгадати слово, якому відповідає даний вислів. Конкурс оцінюється 20 балами. Оцінюється швидкість виконання і правильна відповідь – відгадане слово чи словосполучення.

Під час виконання конкурсу голосно звучить музика «Конкурс 4»

Завдання для першої команди:

RJVGKTRC GHJUHFV?OJ JHUFYSPJDE.NM LSFKJU P RJHBCNEDFXTV? PLSQCY..NM EGHFDKSYYZ RJVG’.NTHJV/

(Комплекс програм, що організовують діалог з користувачем, здійснюють управління комп’ютером – операційна система)

Завдання для другої команди:

GHJUHFVF JGTHFWSQYJ] CBCNTVB? ZRF EGHFDKZHJ,JNJ. JRHTVB[ PJDYSIYS[ GHBCNHJ]D GR/

(Програма операційної системи, яка управляє роботою окремих зовнішніх пристроїв ПК – драйвер)

Звучить музика «Після конкурсів». -30 с

Просимо жюрі підбити підсумки 4 конкурсу.

Звучить музика «Після оголошення результатів»-30 с

 

 

5. Розминка.

Команди підготували по 4 запитань для команди-суперниці. Саме запитання і відповідь на нього оцінюється в 5 балів. Команди по черзі задають один одному запитання і відповідають на них.

Звучить музика «Після конкурсів». -30 с

Просимо жюрі підбити підсумки 5 конкурсу.

Звучить музика «Після оголошення результатів»-30 с

 

6. Анонім.

Для виконання завдання викликається по одному гравцеві від команди. Він повинен пояснити слова, записані на аркуші паперу, ні в якому разі не вживаючи це слово. (його вручає гравцю ведучий), своїй команді, а та, в свою чергу, повинна відгадати його. Якщо основний гравець випадково називає задумане слово-мінус 1 бал.

Кожне слово та відгадка – по 1 бал.

Під час виконання конкурсу тихо звучить музика «Конкурс 6»

(Учні стоять один за одним: 1-показує, 2-вгадує і відходить і т.д.)

Слова для першої команди:

Мишка,Принтер,Колонки,Кулєр,Модем, Скайп, Програма

 

Слова для другої команди:

Клавіатура,Сканер,Флешка,Монітор,Пам'ять,Мікрофон, Алгоритм, Планшет

Звучить музика «Після конкурсів». -30 с

Просимо жюрі підбити підсумки 6 конкурсу.

Звучить музика «Після оголошення результатів»-30 с

 

7. Конкурс „Шкідливі поради”

Цей конкурс „Домашнє завдання”. Команди повинні були до гри скласти декілька жартівливих „шкідливих” порад для користувачів ПК. Команди по черзі представляють на суд жюрі свої „шкідливі” поради. Жюрі обирає переможця, оцінюючи оригінальність, склад, гумор. (по 5 балів за оригінальну пораду)

Звучить музика «Після конкурсів». -30 с

Просимо жюрі підбити підсумки 7 конкурсу.

Звучить музика «Після оголошення результатів»-30 с

Наші глядачі, як бачимо, теж дуже добре знають інформатику. Тому пропонуємо загадку для групи підтримки.

 

Я показую об’єкти,

Фото-, відеопроекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний - … (монітор) (всі разом)

 

Щиро дякуємо!

Молодці!

 

 

8. Конкурс капітанів.

Капітани по черзі називають терміни з інформатики (інформаційних технологій) на літеру „п” Першим розпочинає капітан команди, в якої менше набрано балів. Перемагає капітан, який назве більшу кількість слів.(Ціна перемоги -5 балів)

Звучить музика «Після конкурсів». -30 с

Просимо жюрі підбити підсумки 8 конкурсу.

Звучить музика «Після оголошення результатів»-30 с

 

 

9. Конкурс "Вгадай що я маю”

Команди стоять за високою і широкою стіною, в якій вирізана дірка. Кожен учасник по черзі пхає руку в дірку, а ведучий дає йому в руку предмет, і учасник має вгадати його. (флешка, диск, дискета, переноска, вінчестер, оперативна память і т.д.). За правильну відповідь 1 бал.

 

 

Звучить музика «Після конкурсів». -30 с

Просимо жюрі підбити підсумки 10 конкурсу.

Звучить музика «Після оголошення результатів»-30 с

 

 

 

10. Конкурс «Вгадай мелодію”

Інформатика - це не тільки ПК, цифри, програми, пристрої. Це, перш за все, технічна  підтримка у всіх сферах нашого життя. Такими є і музичне мистецтво. Тому на закінчення нашої гри оголошується музичний конкурс «Вгадай мелодію».

Команди повинні якнайшвидше вгадати пісню, яка звучить. Якщо оманда помиляється, черга переходить до суперника. Ціна вгаданої мелодії- 5 балів.

Включаємо по черзі мелодії.

 

Просимо жюрі підбити підсумки 11 конкурсу.

 

Звучить музика «Після оголошення результатів»-30 с

 

 

Підведення підсумків гри.

 

Вчитель. Ось і підійшла до завершення наша гра. Хочу подякувати команді 8-А класу «Веселий чат», капітану ______,   та команді 8-Б класу «Божевільний чат» капітану ________  за цікаву гру, за винахідливість, яку ви проявили, а також нашим глядачам за активну участь.

Панове журі, підбийте, будь ласка, результати конкурсів.

 

Поки журі рахує- звучить музика «Підбиття підсумків»

 

По закінченні  хотілось би почути декілька слів про гру і про команди.

 

По закінченні лунає фінальна пісня з серіалу «Школа»

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, 8 клас, Сценарії
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку