Інтелектуальна гра з математики. 5 клас

Про матеріал
Сприяє формуванню творчого стилю розумової діяльності, соціальних та комунікативних компетентностей учнів шляхом колективної пошукової діяльності; розвиває в школярів інтерес до вивчення математики, керуватися набутими знаннями у своїй життєвій практиці; виховує позитивні емоції від спілкування з математикою, уміння бачити цікаве, стимулює учнів до творчих пошуків, сприяз підвищенню загальної культури
Перегляд файлу

 

СТРУКТУРА ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО

ЗМІСТУ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ

Наукова робота - це самостійно виконане наукове дослідження тієї чи іншої проблеми, яке відповідає науковим принципам, має певну структуру, містить результат власного пошуку, власні висновки, її якість може бути визначена за такими критеріями:

- актуальність обраної теми

- складність, науковість, повнота розкриття теми

- аргументованість висновків

- елемент творчості

- стиль, грамотність

     Перш ніж працювати над обраною темою, учень повинен мати уявлення про методи наукового дослідження - тобто шлях дослідження, спосіб досягнення рішень конкретних завдань. При дослідженні мовних фактів можуть бути використані, наприклад, такі методи: індукція, дедукція, аналіз, синтез, описовий, порівняльно-історичний, лінгвістичної географії, зіставний, структурний, методи соціолінгвістики (анкетування, інтерв'ювання, спостереження, експериментування тощо).

     Наступним важливим кроком с вибір теми дослідження. Правильно обрати тему роботи - це наполовину забезпечити її успішне виконання. При цьому потрібно обов'язково враховувати сили й здібності учня. У самому формулюванні теми міститься мета дослідження, яка в процесі дослідження може розвиватися й збагачуватися, але її суть залишається тою самою, доки проблема не буде розв'язана. Тема повинна бути актуальною та відзначатися новизною. Формулювання теми передбачає і з'ясування шляхів, методів її вирішення. Від правильності формулювання теми і завдань дослідження залежить і кінцевий результат.

Назва теми повинна бути простою, по можливості короткою і оригінальною, іноді для більшої конкретизації до назви можна додати невеликий підзаголовок (2-5 слів). У назвах необхідно уникати ускладненої термінології, особливо так званого псевдонаукового характеру, як, наприклад, "Дослідження питання...", "Деякі питання...". "Дослідження деяких шляхів...". '

    Перед тим, як робити науковий виклад теми, виконавець повинен мати вже зібраний фактичний матеріал, розгорнутий план свого твору, чітко уявляти всю його структуру. Чітке уявлення мети та провідної ідеї дослідження гарантує правильне викладення кожної думки. Науково-дослідницька робота мас таку структуру: вступ, основна частина, висновки, література, додатки (за їх необхідності).

    У вступі потрібно розкрити сутність і стан вивчення проблеми, що розглядається, її значущість. Чітко визначити предмет дослідження, вказати, хто з науковців працював над дослідженням даної теми, що вдалося вирішити, які питання потребують подальшого опрацювання. Необхідно чітко сформулювати мету роботи та окреслити ряд конкретних завдань, розкрити новизну, практичне та теоретичне значення дослідження, його

актуальність. Під актуальністю насамперед розуміють доцільність даної роботи для розвитку відповідної галузі науки, особливо вітчизняної.

    Основна частина роботи обов'язково складається з декількох розділів, які можуть мати підрозділи, пункти та підпункти. Знижує рівень роботи переобтяженість її матеріалами, які взагалі не стосуються теми дослідження. В основній частині потрібно висвітити теоретичні основи роботи, розкрити зміст використаних термінів, викласти хід дослідження. Учень повинен обов'язково посилатися на авторів і джерела, з яких запозичені матеріали або окремі тези. Зміст роботи має відповідати меті, наприклад, у роботах із літературознавства не підміняти аналіз творчості письменника викладом його біографії. Особливої уваги необхідно надати логічності викладу та плавності переходу від викладу одного питання до іншого. Не потрібно зловживати цитуванням, але принципові для змісту роботи думки науковців потрібно процитувати.

У висновках необхідно зробити короткий виклад найважливіших результатів, які були одержані в ході роботи. Вони мають відповідати меті та завданням дослідження, про які було повідомлено у вступі, та сформульовані відповідно до опису основної частини. Варто наголосити на важливості отриманого наукового здобутку для науки, при потребі можна сказати про перспективу даного дослідження, викласти рекомендації щодо використання одержаних результатів. Висновки мають бути конкретними, підкріплені фактами та логічно випливати з них. У висновках не повинно бути ні нових фактів, ні нових узагальнень порівняно з попереднім текстом.

Список літератури пишуть з нової сторінки й називають „Література". Якщо ж під час дослідження користувались архівними матеріалами, даними з мережі Інтернет, то список літератури потрібно назвати „Список використаних джерел". Список використаної літератури містить перелік джерел (художніх текстів, наукових прань і т.д.), на які спирається робота. При цьому як таких, які безпосередньо цитуються в роботі, так і таких, на які в ній посилаються без наведення відповідних цитат. Літературні джерела оформляють відповідно до стандарту й розміщують в алфавітному порядку прізвищ авторів. Газетні публікації варто використовувати лише в крайньому випадку. Краще пошукати роботи цього ж автора в інших виданнях. Під час роботи над дослідженням учень повинен користуватися енциклопедичними та тлумачними словниками, які допоможуть з'ясувати значення термінів чи понять.

Поділ на два списки мас місце у випадку, якщо, крім вітчизняних, у роботі використовуються іншомовні джерела. Українськомовні та російськомовні джерела не розділяються і подаються єдиним алфавітним списком.

Зразок оформлення списку літератури

І.Артемчук Г. та ін. Методика організації науко во-дослідницької роботи: Навчальний посібник для студентів та викладачів вищих навчальних закладів. - К.: Форум, 2000. - 271

2.Волобуєва А. Організація самостійної пошукової діяльності учнів на уроках математики// Обдарована дитина. - 2000.- №4. - СІ2-15.

3. Народ скаже - як зав'яже/ Упорядник Н.Шумада. - К.: Дніпро, 1985. - 124с.

4.Ситченко А. Визначення індивідуального стилю письменника (На основі структурування поняття) //Дивослово. - 2002. - №5. - с.48-51.

5.Тичина П. Твори. - К.: Молодь, 1990. - 116 с.

6.Фразеологічний словник української мови: У 2 т. - К.: Наукова думка, 1993.

7.Юркевич П. Серце та його значення у духовному житті людини, згідно з ученням слова Божого// Юркевич П. Вибране. - К.: Абрис. 1993. - С.41-44.

Робота може містити додатки (таблиці, діаграми, графіки, схеми та ін.), що підвищує науковий рівень дослідження, робить висновки переконливішими і аргументованішими. Додатки оформляються в кінці роботи, кожен з нової сторінки, мають назви й нумеруються буквами  (наприклад: Додаток А).

Науково-дослідницька робота повинна засвідчити теоретичні знання учня; навички самостійно опрацьовувати наукові джерела (статті, монографії, матеріали творчих дискусій тощо) і на їх підставі приходити до самостійних висновків та узагальнень оригінального наукового характеру. Мова науково-дослідницької роботи повинна бути точною, чіткою, зрозумілою й позбавленою подвійного тлумачення

Як показує досвід роботи, типовими недоліками багатьох учнівських наукових досліджень є їх реферативно-описовий характер; неповнота розкриття теми (це часто трапляється через те, що сама тема сформульована занадто широко й учень просто фізично не в змозі її осягнути й дослідити); відхилення від теми дослідження; не визначено завдань дослідження, які потрібно виконати задля досягнення мети; відсутність посилань на використану літературу; не дотримання наукового стилю викладу; відсутність власних висновків, які б логічно випливали з проведеного дослідження; наявність пунктуаційній стилістичних, мовленнєвих помилок тощо.

Організація пошукової діяльності учнів дає їм можливість самостійно та цілеспрямоване працювати, розвиває креативне мислення, вдосконалює систему теоретичних знань, практичних вмінь та навичок. Але учитель повинен усвідомлювати, що робота над розвитком науково-дослідницьких здібностей учнів повинна носити не епізодичних характер, а представляти собою цілісну систему навчання. Лише за такої умови ми можемо досягти якісних результатів.

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ І ПОДАННЯ

НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ

 

Робота оформляється за схемою курсової (дипломної) роботи вищих навчальних закладів освіти.

Обсяг науково-дослідницької роботи не повинен перевищувати 30 друкованих сторінок. Кожна робота складається із вступу, основної частини та висновків.

Завершують наукову роботу список використаної літератури(в алфавітному порядку) і додатки.

Кожен пункт плану потрібно починати з нової сторінки.

Оригінал друкується на папері формату А-4 (з використанням шифрів текстового редактора Microsoft Word розміру 14 з полуторним міжрядковим інтервалом). Відтиски на папері повинні бути чіткими.

Розмірні показники друку:

- в одному рядку 60-2 знаки з урахуванням пропусків між словами;

- абзацний відступ 3-5 інтервалів;

- на одній сторінці суцільного тексту 40 +2 рядки;

- верхнє поле 20мм, праве - 10мм;

- ліве нижнє довільне, але не менше 20 мм;

- заголовки відокремлюються від тексту зверху і знизу 3 інтервалами.

Заголовки структурних частин роботи "ЗМІСТ", "ВСТУП", "РОЗДІЛ", "ЛІТЕРАТУРА"' друкуються великими літерами симетрично тексту. Заголовки підрозділів друкуються малими літерами (крім першої - великої) з абзацного відступу. Крапку в кінці заголовку не ставлять. До загального обсягу роботи не входять додатки, рисунки, таблиці, які займають площу сторінки. Але всі сторінки зазначених елементів підлягають нумерації на загальних  засадах.

Нумерація сторінок, розділів, пунктів, таблиць, формул подасться арабськими цифрами без знака №.

Першою сторінкою є титульний аркуш, але на ньому номер сторінки не ставиться. На наступних сторінках номер проставляють у правому верхньому куті сторінки.

  Кожна таблиця повинна мати свою назву, яка б відповідала її змісту. Назва і слово "Таблиця" починається з великої літери. Назва не підкреслюється.

    Оформлення цитат. Після лапок або без цитатних посилань в квадратних дужках: [2, 34] де перша цифра вказує на порядковий номер джерела в списку літератури, а друга - на сторінку, де міститься цитата. Посилання на авторів та джерела, з яких запозичуються матеріали або окремі результати, - обов'язкове.

 Захист здійснюється на основі другого примірника. Наукова робота обов'язково підлягає оцінці відповідними фахівцями (досвідченим вчителем, науковцем, спеціалістом певної галузі).

    Робота повинна бути виконана державною мовою.

 

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО  НАПИСАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ

 

ВИБІР ТЕМИ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ

   Наукова робота в МАН - це перша творча робота. Це підсумок та систематизація вмінь та навичок, які набув учень безпосередньо працюючи зі своїм науковим керівником. Науково-дослідницька робота повинна відповідати тим вимогам і за змістом, і за формою, що висуваються до будь-якої наукової праці. У роботі розглядається наукова або науково-практична проблема: узагальнюються та критично осмислюються теоретичні передумови її вирішення, обґрунтовуються та розробляються положення, а також рекомендації з використанням отриманих результатів. Отже, науково-дослідницька робота - це не переказ, і тим більше не виклад літератури або інших джерел, а самостійна творча робота з елементами наукового дослідження. Важливим етапом у підготовці учня до наукової роботи є вибір теми. Тема конкурсної роботи повинна відповідати перспективним напрямам певного розділу науки і мати теоретичну і практичну цінність, а також має бути пов'язаною зі шкільним курсом та іншими суміжними навчальними предметами. Вагомими критеріями вибору теми є:

- доступність для вихованця;

- перспективність, теоретична  цінність;

- наявність матеріально-технічної бази та джерел інформації;

- цікавість для дослідника.

    Тема роботи може бути обрана самостійно учнем, або запропонована науковим керівником. Щоб успішно вирішити поставлене в темі завдання, треба чітко визначити все те, що було зроблено раніше.

    ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА РОБОТИ

Не виникає сумнівів у тому, що на початку роботи вкрай необхідним є ретельний аналіз і вивчення літературних джерел та ресурсів Інтернет з даного напрямку. Результати ознайомлення можуть показати, що:

- проблема вивчена і, отже, подальша робота у даному напрямку є недоцільною або існує обмаль джерел інформації;

- проблема вивчена ще не повністю, деякі питання досліджено поверхово. Після того, як учень з науковим керівником обрали тему дослідження, буде доцільним скласти орієнтовний план написання  НДР.

ОРІЄНТОВНИЙ  ПЛАН  НАПИСАННЯ  РОБОТИ

1. Розробка плану науково-дослідницької роботи, в якому передбачені основні структурні компоненти: вступ, I-IV розділи, висновки, список використаної літератури.

2. Розподіл матеріалів, які зібрано та опрацьовано під час роботи, на частини згідно з планом.

3. Написання чорнового варіанту роботи:

- текст пишеться на одній сторінці аркуша;

- аркуші нумеруються;

- не слід відступати від змісту;

- якщо робота виявилась дуже об'ємною, треба вилучити з неї все, що не розкриває теми.

4. Оформлення чистового варіанту роботи:

- перевірка чорнового варіанту роботи науковим керівником, редагування;

- підготовка матеріалів для чистовика.

СТРУКТУРА НАУКОВОЇ РОБОТИ

- титульний аркуш;

- зміст;

- перелік умовних позначень або скорочень (у разі потреби);

- вступ;

- основну частину (2-3 розділи);

- висновки;

- список джерел інформації;

- додатки.

ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ

   Тематика науково-дослідницьких та експериментальних робіт не обмежується. Робота повинна відповідати правилам оформлення дисертаційного дослідження. Державний стандарт України. ДСТУ 3008-95 ("Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення", бюлетень ВАК України, Спецвипуск, 2000). Кожна робота має ґрунтуватись на певній науковій та експериментальній базі і містити посилання на відповідну літературу, її перелік, відображати власну позицію дослідника. Обсяг науково-дослідницької роботи не повинен перевищувати 30 друкованих сторінок. Наукова робота обов'язково має містити оцінки, рецензії відповідних фахівців (вчителя, науковця, спеціаліста певної галузі). Робота повинна бути виконана з дотриманням Закону України "Про мови в Українській РСР". Робота з іноземної мови виконується державною мовою. Роботи, тема і зміст яких не відповідають профілю секції, до участі в конкурсі-захисті не допускаються. Захист здійснюється на основі другого примірника науково-дослідницької роботи. Подані учасниками конкурсу-захисту науково-дослідницькі роботи розглядаються як авторські і такі, в яких достовірність наведених результатів та можливість опублікування завірені науковими керівниками. Загальні положення:

   1. Текст роботи друкується державною мовою тільки з одного боку аркуша А4, шрифт Times New Roman - 14 через 1,5 інтервали. Дотримуватися таких розмірів поля ліворуч: філологічний, історико-географічний профіль - 30 мм, фізико-математичний та обчислювальна техніка - 20 мм, хіміко-біологічний - 20-30 мм, праворуч 10 мм, зверху та знизу 20 мм .

   2. Оптимальний обсяг 25-30 сторінок.

   3. Вступ, розділи, висновки, список використаної літератури, додатки друкувати з нової сторінки. Назва та заголовки структурних частин роботи (ЗМІСТ, ВСТУП і т.ін.) виконуються великими літерами та напівжирним шрифтом симетрично до тексту. Відстань між заголовком та текстом повинна дорівнювати 3-4 інтервалам. Заголовки підрозділів друкують маленькими літерами (перша велика) з абзацу (5 знаків). Крапка в кінці заголовка не ставиться.

   4. Нумерація: - нумерація сторінок здійснюється арабськими цифрами без знака № у правому верхньому куті без крапки в кінці. Починається нумерація з цифри «З», тобто титульна сторінка та зміст не нумеруються. - номер розділу необхідно проставляти після слова "РОЗДІЛ", після номера крапку не ставити, потім з нового рядка друкують заголовок розділу. Назва розділу друкують великими літерами напівжирним шрифтом. -підрозділи нумеруються у межах кожного розділу. Номер підрозділу складається з номера розділу і порядкового номера підрозділу, між якими ставлять крапку, наприклад 2.3. (третій підрозділ другого розділу). Потім у тому ж рядку йде заголовок підрозділу. Пункти нумеруються у межах кожного підрозділу (за такими ж правилами).

   5. Готуючи науково-дослідну роботу учень повинен не просто переписувати фрагменти з монографій або документальних джерел, а підходити до них аналітично, надаючи необхідного сенсу в плані написання дослідження. Недопустимо, коли фраза, цитата або документ не підкріплені посиланнями на першоджерело. В тексті наукової роботи

посилання на джерело слід зазначати порядковим номером за переліком посилань, виділеним квадратними дужками, наприклад,"... в роботах [5, 15]...". Фізико-математичне відділення та відділення обчислювальної техніки вважає доцільним таке оформлення посилань: 1) [Білоні,; І975; С. 25]; 2) [Савін, Тунік, 2001; С. 69]; 3) [Магидович, Т. 2,1983; С. 165].

    Це означає, що, згідно зі списком використаної літератури, здійснено посилання на такі джерела: 1) під 1-м номером стоїть Білокінь І.П. Ріст і розвиток рослин. - К.: Вища школа, 1975;

   2) так вказано книгу Савін В.В., Тунік А.Г. Основи екології: Навчальний посібник. -Запоріжжя: Прем'єр, 2001;

   3) так вказано книгу Магидович И.П, Магидович В.И. Очерки по истории географических открытий. - Москва: Просвещение, 1983. - Т. 2.

   6. Подання ілюстрацій, таблиць, формул:

- ілюстрації, таблиці, формули від основного тексту виділяються вільними рядками (вище та нижче кожної формули);

- ілюстрації (карти, схеми, фотографії, діаграми, креслення) та таблиці слід подавати після тексту, де вони згадані вперше, або на наступній сторінці. Ілюстрації позначають словом «Рис.» і нумерують послідовно в межах розділу, за виключенням ілюстрацій, поданих у додатках. Номер ілюстрації складається з номера розділу і порядкового номера ілюстрації, між якими ставиться крапка, наприклад «Рис. 1.2.». Номер рисунку, його назва та пояснювальні підписи розміщують послідовно під ілюстрацією;

- таблиці нумерують послідовно (за виключенням таблиць, поданих у додатках) в межах розділу, наприклад «Таблиця 1.2», та розміщують цей напис у правому верхньому правому верхньому куті над відповідним заголовком таблиці. Заголовок (назва) таблиці пишеться симетрично до розташування таблиці з відступом від напису «Таблиця» і від самої таблиці на 1-2 інтервали;

- пояснення значень символів і числових коефіцієнтів треба подавати безпосередньо під формулою в тій послідовності, в якій вони наведені у формулі. Значення кожного символу та числового коефіцієнта треба подавати з нового рядка.

   7. Додатки слід оформляти на наступних після списку літературних джерел сторінках, кожний додаток необхідно наводити з нової сторінки. Нумерація - арабськими цифрами. Заголовок друкується угорі (симетрично до тексту сторінки) з великої літери.

ТИТУЛЬНИЙ АРКУШ

   Титульний аркуш має єдиний загальний.стандарт (див. приклад). На ньому вказано: назва міністерства, назва територіального відділення Малої академії наук, а також відомості про базовий науковий, вищий навчальний, або навчальний заклад (школа, позашкільний заклад), у якому виконана наукова робота, назва профілю, назва секції. Нижче - по середині аркуша - назва роботи без лапок. (Назва повинна бути лаконічною, повністю відповідати змісту наукової проблеми.) Ще нижче відомості про виконавця роботи (прізвище, ім'я по батькові, клас і місце навчання, та керівника наукової роботи (прізвище, ім'я по батькові, наукова ступінь, вчене звання.) Внизу - місце написання та рік написання роботи.

ЗМІСТ

   Зміст є другою сторінкою, де визначено структуру наукової роботи з послідовною назвою всіх розділів, підрозділів, висновків, використаних джерел, назви додатків та номери сторінок, з яких вони починаються (див. приклад). Зміст зручно друкувати у таблиці, рамки якої невидимі при друкуванні на принтері.

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ

   У випадку вживання у науковій роботі специфічної термінології, умовних позначень, скорочень і т. ін., необхідно навести їх перелік. Друкувати слід з нової сторінки двома колонками за абеткою: зліва, у першій колонці - скорочення, у другій - розшифровку.

 

ЗМІСТ

1 інтервал

ВСТУП * .,..:……………………………………………………….. 3

РОЗДІЛ 1  НАЗВА РОЗДІЛУ

1.1. Назва підрозділу……………………………………………… 5

1.2. Назва підрозділу ……………………………………………....6

1.3. Назва підрозділу ………………………………………………7

1.4. Назва підрозділу ………………………………………………8

РОЗДІЛ 2  НАЗВА РОЗДІЛУ

2.1. Назва підрозділу ……………………………………………...11

2.2. Назва підрозділу ……………………………………………...14

2.3.

РОЗДІЛ З НАЗВА РОЗДІЛУ

 3.1. Назва підрозділу  …………………………………………….19

3.2. Назва підрозділу   …………………………………………….22

ВИСНОВКИ    …………………………………………………….23

СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ    ……………………………24

ДОДАТКИ …………………………………………………………25

Нова сторінка ВСТУП починається нумерація 3

1 інтервал

Вступ повинен мати обсяг до 5 % загального обсягу (1-2 сторінки). Вступ має відповідні складові частини що розташовуються у певній послідовності:

• актуальність теми автор дослідження дає пояснення, чому на його думку, обрана тема стала об'єктом наукового аналізу, обґрунтовує доцільність роботи з огляду на суспільну практичну діяльність;

• предмет та об'єкт дослідження визначаються на основі аналізу стану вивчення тієї чи іншої наукової проблеми і відражають, яку саме частину проблеми буде розглянуто.       Об'єкт дослідження - це процес або явище, що породжує проблемну ситуацію і обране для вивчення (наприклад: сучасні редігійкі конфесії). Предмет дослідження - це частина об'єкту, що вивчається автором роботи, його якості. Потрібно вказати, чи є предмет новим, чи традиційним (наприклад: особливості розвитку православної церкви на Запоріжжі у XX ст.);

• мета дослідження - дає можливість окреслити коло питань, які не знайшли достатнього висвітлення у дослідженнях попередників та що саме

буде розглядати автор у науково-дослідній роботі. Мета формулюється чітко та зрозуміло і передбачає висвітлення трьох аспектів: кінцевий результат досліджень, об'єкт дослідження і шлях досягнення кінцевого результату. Мета може бути спрямована на виявлення зв'язків, залежностей чи закономірностей між певними явищами, на розкриття можливостей удосконалення процесів, наукових технологій тощо. Слід запобігати таким висловлюванням: «Досягнення...», «Вивчення...», оскільки це засіб досягнення мети, а не

власне мета. Тому варто дотримуватись таких формулювань: «З'ясувати можливості...», «Довести, що...», «Продемонструвати на прикладах...», «Показати перспективи...» тощо.

• виходячи з поставленої мети визначаються дослідницькі завдання яких повинно бути не менше ніж 3-4 (проаналізувати, розглянути, висвітлити, дослідити тощо. Вирішення кожної поставленої задачі - це етап дослідження. Задачі визначають зміст дослідження і структуру тексту роботи. Завдання можуть передбачати висунення проблеми, виявлення нових фактів, встановлення нових зв'язків, нову постановка відомої проблеми, оригінальні висновки та рекомендації щодо впровадження отриманих експериментальних даних;

• наукова новизна одержаних результатів повинна бути обґрунтована та аналогічно доведена із зазначенням відмінностей порівняно з тими результатами, які були відомі раніше;

• у вступі потрібно також відобразити практичне або теоретичне значення наукової роботи, особливо для розвитку (пізнання) відповідних галузей науки, техніки, виробництва, культури в окремому регіоні або в Україні. Крім того, повідомляється про те, на яких конкурсах, науково-практичних конференціях, інших заходах оприлюднені результати досліджень (апробація ре^їьтатів), чи є публікації в учнівській пресі, різних регіональних виданнях (обов'язково вказується їх кількість).

Нова сторінка РОЗДІЛ 1

НАЗВА РОЗДІЛУ

1.1. Назва підрозділу Основна частина має обсяг до 90 % загального обсягу роботи. Вона може складатись з трьох розділів, а також з підрозділів, пунктів, підпунктів, у яких характеризується сутність проблеми та розкривається її зміст, викладається та аналізується фактичний матеріал, наводяться головні теоретичні положення та практичний матеріал. Назви розділів та підрозділів повинні розкривати мету роботи і відповідати визначеним завданням.

1-й розділ, обсягом до 15 %, містить огляд літератури та методологію. 2-й розділ, до 40 %, містить аналіз отриманих результатів з досліджуваної проблеми. 3-й розділ, до 35 %, - викладення конкретних заходів щодо перспектив даного питання чи проблеми. У кінці кожного з розділів автор формулює короткі висновки та підсумки. З інтервали

1.2. Назва підрозділу

1 інтервал •*'* *' '

Нова сторінка ВИСНОВКИ

1 інтервал

У висновках тезисно, у порядку виконання задач, викладаються найважливіші результати

досліджень. Висновки - це короткий (без зайвих слів) виклад розв'язання дослідницької

задачі. Сукупність висновків є доведенням повноти досягнення поставленої мети, а її

можна досягти навіть у тому випадку, коли висунута первинна гіпотеза виявилась

безпідставною.

Нова сторінка СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ

1 інтервал;

Список використаних джерел містить бібліографічний опис джерел, використаних під час

роботи над темою. Кожне джерело починається з нового рядка в алфавітному порядку або

в порядку посилання у тексті, (спочатку видання українською мовою, потім - іноземними).

 

ТЕЗИ

Тези - коротко сформульовані основні положення науково-дослідної роботи. При написанні тез слід придержуватись такої структури:

- назва теми роботи;

- П.1. П. автора, місце навчання;

- П.І.П. керівника, місце роботи, посада, звання (якщо є);

- обґрунтування актуальності теми;

- зв'язок роботи з науковими програмами,- планами, темами (якщо є);

- мета та задачі дослідження;

- предмет та об'єкт дослідження;

- методи дослідження;

- наукова новизна та практична значимість отриманих результатів;

- основні положення дослідження;

- особистий внесок автора:

- відомості про апробацію результатів дослідження;

- відомості про публікації (за темою роботи);

- структура роботи.

- Шрифт 14, інтервал 1,5; поля: ліве -3, праве - 1, верх-низ - 2 (історико-геогр. профіль -всі поля -20 мм, фізико-магематичний профіль та обчислювальна техніка - рамка формату 16,5-25,5 см, поле ліворуч -2,5см).

 

 

docx
Додано
24 грудня 2019
Переглядів
1128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку