Мета уроку: Повторити та узагальнити знання учнів щодо перетворення неправильного дробу в мішане число та навпаки; доповнити знання про алгоритми дій додавання та віднімання мішаних чисел; Розвивати вміння логічно обґрунтовувати свої думки; пам’ять, увагу, вміння працювати в групі; Виховувати самостійність, взаємодопомогу, наполегливість, толерантність, активність.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Девіз уроку Без знання дробів ніхто не може визнавати, що знає математику Цицерон
Номер слайду 5
Номер слайду 6
План уроку: 1. Станція ”Теоретична” 2. Станція ”Помилкова” 3. Станція ”Невідома” 4. Станція ”Практична” 5. Станція ”Історична” 6. Станція ”Результативна” 7. Станція ”Підсумкова”
Номер слайду 7
Cтанція ”Теоретична”
Cтанція ”Теоретична”
Номер слайду 8
Чи всюди цілу й дробову частину числа виділено правильно: Станція ”Помилкова”
Номер слайду 9
Чи всюди мішане число правильно подано у вигляді неправильного дробу:
Номер слайду 10
Чисельник 5 1 6 4 Знаменник 5 2 7 6 Яку частину поля виорав тракторист? Станція ”Невідома”
Номер слайду 11
Яку частину шахматної дошки пройшов кінь, зробивши 1 хід? Чисельник 4 64 1 8 Знаменник 8 2 4 64
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Станція ”Практична” Тракторист зорав поля. Яка площа зораної ділянки? Тел.05537… 1 0 8 5 4
Номер слайду 15
Станція ”Практична” Площа всього поля становить 140 га.
Слово «дріб» з'явилося в VIIIст., воно походить від дієслова «дробити» - розбивати на частини, ламати. В перших підручниках з математики дроби так і називалися - «ламані» числа.
Номер слайду 19
Сучасне позначення дробів бере початок в Давній Індії; його почали використовувати і араби, а від них воно було запозичено європейцями. Спочатку для запису дробів не використовувалася риска дробу. Вона почала застосовуватися близько 300 років тому назад.
Номер слайду 20
Назви «чисельник» і «знаменник» ввів в XIII ст. Максим Плануд – грецький монах, учений – математик.
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
За кожну правильну відповідь команді додається по одному балу. Команди відповідають по черзі. Зграя з 7 дельфінів пропливла 14 км. Скільки кілометрів проплив кожен дельфін? В один кінець ставка човен доплив за80хв., а назад - за 1год. 20хв. В який кінець ставка човен плив довше? У порт пливли 3 судна, а на зустріч їм - 5катерів. Скільки суден прибуло в порт? Задача №1 Задача №2 Задача №3
Номер слайду 25
Номер слайду 26
«Не махай на все рукою, не лінуйся, а учись. Бо, чого навчишся в школі, знадобиться ще колись!»
Номер слайду 27
Підсумок уроку Як кожен із вас досягнув своєї цілі? Що нового дізналися на уроці? Чим вам сподобався цей урок? Чим запамґятався?