Презентація до уроку математики 5 клас з теми : " Мішані числа'

Про матеріал
Презентація до уроку математики 5 клас з теми :" Мішані числа" . Урок узагальнення вивченого матеріалу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Мета уроку: Повторити та узагальнити знання учнів щодо перетворення неправильного дробу в мішане число та навпаки; доповнити знання про алгоритми дій додавання та віднімання мішаних чисел; Розвивати вміння логічно обґрунтовувати свої думки; пам’ять, увагу, вміння працювати в групі; Виховувати самостійність, взаємодопомогу, наполегливість, толерантність, активність.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Девіз уроку Без знання дробів ніхто не може визнавати, що знає математику Цицерон

Номер слайду 5

Номер слайду 6

План уроку: 1. Станція ”Теоретична” 2. Станція ”Помилкова” 3. Станція ”Невідома” 4. Станція ”Практична” 5. Станція ”Історична” 6. Станція ”Результативна” 7. Станція ”Підсумкова”

Номер слайду 7

Cтанція ”Теоретична” Cтанція ”Теоретична”

Номер слайду 8

Чи всюди цілу й дробову частину числа виділено правильно: Станція ”Помилкова”

Номер слайду 9

Чи всюди мішане число правильно подано у вигляді неправильного дробу:  

Номер слайду 10

Чисельник 5 1 6 4 Знаменник 5 2 7 6 Яку частину поля виорав тракторист? Станція ”Невідома”

Номер слайду 11

Яку частину шахматної дошки пройшов кінь, зробивши 1 хід? Чисельник 4 64 1 8 Знаменник 8 2 4 64

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Станція ”Практична” Тракторист зорав поля. Яка площа зораної ділянки? Тел.05537… 1 0 8 5 4

Номер слайду 15

Станція ”Практична” Площа всього поля становить 140 га.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Станція ”Історична” Виконати № 194 Iгрупа IIгрупа IIIгрупа Ст.27 ст.57 ст.87

Номер слайду 18

Слово «дріб» з'явилося в VIIIст., воно походить від дієслова «дробити» - розбивати на частини, ламати. В перших підручниках з математики дроби так і називалися - «ламані» числа.

Номер слайду 19

Сучасне позначення дробів бере початок в Давній Індії; його почали використовувати і араби, а від них воно було запозичено європейцями. Спочатку для запису дробів не використовувалася риска дробу. Вона почала застосовуватися близько 300 років тому назад.

Номер слайду 20

Назви «чисельник» і «знаменник» ввів в XIII ст. Максим Плануд – грецький монах, учений – математик.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

За кожну правильну відповідь команді додається по одному балу. Команди відповідають по черзі.   Зграя з 7 дельфінів пропливла 14 км. Скільки кілометрів проплив кожен дельфін?   В один кінець ставка човен доплив за80хв., а назад - за 1год. 20хв. В який кінець ставка човен плив довше? У порт пливли 3 судна, а на зустріч їм - 5катерів. Скільки суден прибуло в порт? Задача №1 Задача №2 Задача №3

Номер слайду 25

Номер слайду 26

«Не махай на все рукою, не лінуйся, а учись. Бо, чого навчишся в школі, знадобиться ще колись!»

Номер слайду 27

Підсумок уроку Як кожен із вас досягнув своєї цілі? Що нового дізналися на уроці? Чим вам сподобався цей урок? Чим запамґятався?

ppt
Додано
25 грудня 2019
Переглядів
4700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку