Інтелектуальна гра-змагання "Казкознавці"

Про матеріал
Вчити учнів брати участь у змаганнях; формувати вміння працювати у групі, впевнено демонструвати свої знання;розвиваюча: розвивати інтелектуальні здібності, логічне мислення, творчу уяву, пізнавальний інтерес, пам’ять, спостережливість, мову, швидкість реакції;виховна: виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.
Перегляд файлу

КАЗКОЗНАВЦІ

(Інтелектуальна гра-змагання)

     

        МЕТА: навчальна: вчити учнів брати участь у змаганнях; формувати вміння працювати у групі, впевнено демонструвати свої знання;розвиваюча: розвивати інтелектуальні здібності, логічне мислення, творчу уяву, пізнавальний інтерес, пам’ять, спостережливість, мову, швидкість реакції;виховна: виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.

     Обладнання: презентація, музичні файли

 

ХІД ГРИ

   

І. Організація учнів

– привітання;

ІІ. Оголошення теми

  • Вітаю всіх учасників та глядачів на інтелектуальній грі «Казкознавці». Сьогодні наші команди будуть змагатися за звання «найрозумніших». А допоможуть нам в цьому 6 конкурсів.

ІІІ. Основна частина

  1. Оголошення правил та членів журі.
  • Наш конкурс складається з 6 конкурсів.
  • Головне завдання гравців – якнайшвидше дати правильну відповідь.
  • Ви уважно слухаєте питання. Обдумуєте його, вибираєте того, хто буде називати відповідь і піднімаєте руку. Відповідає та команда, учасники якої скоріше підняли руку.
  • За кожну правильну відповідь команда отримує 1 ігровий бал.
  • У нашій грі забороняється: викрикувати та робити підказки;
  • Бали підраховують наші члени журі, які в кінці гри оголосять переможців та нагородять їх подарунками.
  1. Представлення команд.
  • А щоб скоріше розпочати наш конкурс необхідно представити наші команди.

1 команда: «Казкознавці»

Девіз: Хто казок багато знає,

           Завжди той перемагає!

2 команда: «Всезнайки»

Девіз: Ми хочемо все знати, скрізь побувати, все знайти й перемогти!

 

Команди готові? Отже, гра почалась!

 

  1. І конкурс «Казковий»
  • Наш перший конкурс пов’язаний з вашими улюбленими казками та казковими героями.

Питання:

  • Скільки гномів зустріла Білосніжка? (7)
  • Скільки поросят тікало від вовка? (3)
  • Скільки козенят з’їв вовк?(7)
  • Скільки розбійників обдурив Алі Баба (40)
  • Хто перший знайшов рукавичку у казці? (Мишка)
  • Хто останнім бачив Колобка? (Лисиця)
  • Маленьке, сіреньке, біди наробило.

       Щось біле, кругленьке, хвостиком розбило. («Курочка Ряба»)

  • Він зі змієм став до бою – сміливо бився булавою.

      Поміркуй ти трошки. Хто це? Хто (Котигорошко).

  • Дівчинка маленька – героїня казки.
  •  Відгадайте хто я?Думайте, будь ласка.
  • У квіточці я спала, Умивалася росою.

      Тож мене назвали… (Дюймовочка.)

  • Росте синок, підростає і такий гарний став, що ні в казці сказати, ні пером описати. От підріс він, та й каже: ,, Зроби мені, тату, золотий човник і срібне весельце, буду я рибку ловити і вас на старості годувати “. (Івасик – Телесик.)

 

Молодці! Переходимо до наступного конкурсу

 

ІІ конкурс – розминка «Добавлянки»

Вихователь: Я називатиму вам казкових героїв, а ви спробуйте підібрати їм до пари інших      героїв із цих же казок.

  • Сестриця Оленка і … (братик Іванко)
  •  Білосніжка і …(семеро гномів)
  •  Вінні – Пух і …(Пятачок)
  • Котик і … (Півник)
  • Круть і … (Верть)
  • Кай і … (Герда)
  • Буратіно і … (Мальвіна)
  • Царівна – жаба та …(Іван – царевич)

ІІІ конкурс «До якої казки малюнок?»

(Слайди показані в презентації)

 

Фізкультхвилинка

(Виконують рухи під мелодію)

 

ІV конкурс «Логічний»

  • На дубі росло 2 яблука, а на сосні 4. Скільки яблук росло на цих деревах? (0)
  • У школу йшли 5 хлопчиків, а на зустріч їм – 4 дівчинки. Скільки дітей йшли в школу (5)
  • Півень, стоячи на одній нозі, важить 3 кг. Скільки він важитиме, стоячи на 2-х ногах? ( 3 кг)
  • З якої тарілки не можна наїстися? (З порожньої)

 

V Конкурс « Здогадайся» (конкурс капітанів)

   Команди мають 30 секунд на обговорення. Якщо відповідь неправильна,тоді право відповісти на питання переходить до іншої команди.

  1. Українська народна казка, у якій чоловік навчив свою жінку тримати язика за зубами.(«Язиката Хвеська»)
  2. Казка про домашнього птаха, який усіх будить, і його побратима – домашню тваринку, яка дуже полюбляє мишей. («Котик і Півник»)
  3. Казкапро морський і водночас повітряний вид транспорту. («Летючий корабель»)
  4. Казка про примхливу та вередливу свійську тварину, яка образила зайчика, захопивши його хатку. («Коза – Дереза»)
  5. Казка про тварину зроблену із соломи.(«Соломяний бичок»)
  6. Казка про хлібобулочний виріб, який усіх обдурив, крім лисички. («Колобок)
  7. Казка про овоч, який змусив потрудитися всіх, навіть мишу. («Ріпка»)

   

VI конкурс «Загадковий»

  • Наш останній конкурс, покаже, як ви вмієте відгадувати загадки. Тож слухайте уважно!
  • Допоможе завжди вам,

І птахам, і дітлахам.

Він під деревом сидить,

Добрий лікар….(Айболить)

  • Сидить півник на печі

Їсть смачненькі калачі.

Ось лисичка прибігає,

Півника мерщій хапає.

Біжить півень рятувати,

В лиса півника забрати. (Котик і півник)

  • Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься?

Хто б відповів? (Червона Шапочка)

  • До школи прямує хлопчак деревяний,

Чомусь потрапляє у цирк полотняний.

Відома ця книжка тобі, чи не так

В пригодах яких побував цей хлопчак?  (Пригоди Буратіно)

  • На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко,

Великою стала.

Став тут дід усіх гукати

Та красуню рвати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати?  (Ріпка)

  • Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

Вовк – не наша мати.  (Вовк і семеро козенят)

  • Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці,

Є така у мене звичка –

Десь губити черевички.   (Попелюшка)

  • Він дружок звірятам, дітям,

Він живий, як я і ти,

Та таких на білім світі,

Нам ніде більш не знайти.

Це тому, що він не пташка,

Не лисиця, не комашка,

Не котисько, не щеня,

Не бабак, не вовченя.

Він знімається в кіно

І відомий всім давно.

Упізнать його неважко,

Адже зветься ….. (Чебурашка)

  • Сумує бабуся і плаче,

Дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче:

«Я вам золоте принесу!» (Курочка Ряба)

  • Ой, набридло на віконці

Все на сонечку сидіть.

Я візьму і покочуся,

Щоб побачити весь світ.  (Колобок)

Музична пауза

  • Це був наш останній конкурс. І поки журі підраховує бали, на нас чекає музична пауза.

 

Гра «Буває.Не буває» (Гра для всіх дітей. Якщо правда – плескаємо в долоні)

      Лід влітку (не буває)

      Листопад влітку (не буває)

      Роса взимку (не буває)

      Дощ влітку (буває)

      Заморозки навесні (буває)

      Гроза влітку (буває)

      Іній взимку (буває)

      Мороз влітку (не буває)

      Сніг восени (буває)

 

Слово надається журі.

 

 

Вихователь: Переможці виявлені, закінчувати час.

                        Кращі побажання ви прийміть від нас.

                        І у вас, і у нас хай буде все гаразд,

                        Щоб ми і ви щасливі були.

                        До нових зустрічей!

IV. Підсумок заняття.

  • Нагородження переможців
  • Що найбільше сподобалося?
  • Що було найважче?

 

Дякую вам, що ви були такі активні, молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку