Інтерактифні форми перевірки домашнього завдання з англійської мови

Про матеріал
Матеріал містить інформацію про інтерактифні форми перевірки домашнього завдання на уроках англійської мови
Перегляд файлу

 Ефективність виконання домашньої роботи залежить і від учителя. Тому важливо ретельно продумати й організовувати кожен етап – від вибору завдань до перевірки.

Крок 1: підберіть платформу для проведення уроку

Однією з найважливіших складових навчання є платформа, де воно проходить, оскільки на платформі з низькою кількістю інструментів буде досить важко та некомфортно проводити чи слухати урок. Оскільки Viber та Facebook Messenger, які честю та праведністю служили українським вчителям, не дуже підходять для комфортної трансляції матеріалів, ось список додатків з великим інструментарієм, які повністю замінять або значно полегшать процес проведення уроку:

1. Zoom 
Інструментарій платформи: дошка для записів, можливість трансляції презентаційного матеріалу та завдань, чат, емоджі підняти руку” та “поплескати”, можна змінювати свій фон та записати урок на відео. Також вчитель може самостійно вимикати звук учню, що порушує дисципліну або говорить не по темі.

2. Microsoft Teams 
Інструментарій платформи: трансляція будь-яких навчальних матеріалів, дошка для записів, функція “підняти руку”, чат. А також тут є можливість протягом уроку записувати мініконспект, який можна буде передивитися наприкінці уроку. На платформі також можна створити групу класу, через яку можна підтримувати зв’язок з учнями та поширювати домашні завдання.

3. Skype 
Інструментарій платформи: трансляція матеріалів, чат, в який можна надсилати завдання, відео- та фотоматеріали, можливість змінювати свій фон, субтитри, які дозволять працювати в умовах, коли вчителя погано чути або коли в класі є дитина з порушенням слуху. 

4. Google Hangouts
Інструментарій платформи: трансляція матеріалів та чат

5. Webex
Інструментарій платформи: трансляція матеріалів, чат, можливість змінити свій фон, записати свій урок.

Крок 2: Знайдіть платформу для поширення домашнього завдання та взаємодією з дітьми та їхніми батьками

Вкрай важливим є платформи, за допомогою яких можна надсилати домашнє завдання та надавати по ньому інструкції, бо написані на папірці та сфотографовані завдання вчителем не завжди можуть бути зрозумілими учню через нерозбірливий почерк вчителя. Тому гайда діждиталізуватися!

1. Google Classroom
Інструментарій платформи – Google Classroom є цифровою альтернативою до шкільного журналу. Тут можна задавати завдання та перевіряти їхнє виконання, ставити оцінки, відстежувати успішність учнів. Також тут можна створювати графік, за яким публікуватимуться вже підготовлені вчителем завдання, а також широкий інструментарій для їх створення.

2. ClassDojo 

Інструментарій платформи: платформу можна використовувати як додатковий інструмент для дисципліни, гейміфікації та мотивації учнів. Кожен учень тут може отримати аватарку-монстрика, якій вчитель може нараховувати бали за відповіді, допомогу іншим та активність протягом уроку. Також тут є такі інструменти, як: таймер, інструмент для рандомного створення груп, вибір студента для відповіді навмання, “шумомір”, який дозволяє контролювати рівень шуму на уроці, музика — для активної роботи та фокусування на завданні. 

Для зв’язку з батьками існує окремий розділ “Повідомлення”, куди вчитель може скидати фото та відео з уроку, розповідати про активності та успіхи класу. 

3. Padlet

Інструментарій платформи: платформа створена для поширення завдань. Тут ви можете створити сторінку, на яку будуть завантажуватися всі завдання для самостійного опрацювання для одного або одразу всіх класів, яким ви викладаєте. До завдань можна написати інструкцію, додати посилання, фото, відео, будь-який інший файл, малюнок, знімок екрану, голосове повідомлення або навіть геолокацію. 

Крок 3: Створюємо цікавий та креативний урок

Кожен вчитель мріє, щоб його учні завжди були активними на уроці, тягнули руку та приходили на заняття настільки щасливими, ніби зараз почнеться довгоочікуване свято. А щоб втілити цю мрію в життя завжди варто думати про те, наскільки цікавим та доступним урок буде для учня. Тож як зробити онлайн-урок цікавим та крутим?

Презентації 

Гарні та цікаві презентації — ключ до розуміння предмету учнем, а ось програми, які дозволять втілити це в життя:
1. Prezzi — це крута платформа, для створення навчальних презентацій, створена випускниками Гарварду. Prezzi ламає усі уявлення про те, як може виглядати презентація: тут можна обирати єдиний фон, на якому буде розміщена “презентаційна мапа”, по якій рухатиметься вчитель під час пояснення нового матеріалу.

2. Canva — програма, створена для розробки будь-якого медіаконтенту, в тому числі й презентацій. В додатку можна знайти багато гарних шаблонів для створення крутої презентації, але так само можна створити свою презентацію з нуля. 

Гейміфікація навчання

Щоб запалити вогник цікавості та допитливості, важливо пам’ятати, що ігри — це також важлива та невіддільна частина розвитку та навчання кожної дитини. Додатки, що зроблять ваш урок інтерактивніше:
 

1. Kahoot — це платформа для гейміфікації навчання, яка дозволяє створювати інтерактивні тести, опитування, завдання для практики та перевірки вивченого матеріалу. Тут можна створювати різні питання, підбирати під них відео чи картинки та різні варіанти відповідей. А під час проведення гри, додаток створює рейтинг гравців, який базується на кількості правильних. 

2. Quizlet — гра, що дозволяє перевірити розуміння школярами термінів з вашого предмету. Нову гру створити досить легко — варто лише написати терміни та означення до них, а потім розпочати її у класі та починати грати!

3. На урок — платформа, що дозволяє створювати інтерактивні онлайн-тести з будь-якого предмету. На додачу, тут можна знайти та використати вже готові тестові завдання з більшості шкільних тем.

А для тих вчителів, репетиторів та шкіл, які не мають часу створювати свої завдання також існує багато ресурсів, звідки можна взяти вже готові та якісні завдання, презентаційні матеріали та навіть готові плани до уроку!

Англійська мова

24 Easy Steps  — альтернативна освітня платформа для вивчення англійської мови, схвалена МОН України. Платформа працює за новітньою концепцією «Перевернутий урок», коли всі теоретичні матеріали вивчаються вдома, а на уроці учні лише практикуються, роблять проекти та веселяться зі своїми однолітками.

Вона надає повний інструментарій для проведення уроку: починаючи з інтерактивного онлайн-підручника-тренажера, що містить понад 5 000 інтерактивних завдань та медіаматеріалів, особистим кабінетом учня та вчителя, який допомагає вибудовувати графік занять та відстежувати успішність учня, систему тестів — від визначення рівня студента до перевірки засвоєння навчальних ним навчальних матеріалів, паперовий підручник, який є повністю інтегрованим з онлайн-тренажером. 

На додачу, платформа надає усі методичні матеріали, включно з планами до уроку та підтримкою методистів-експертів, які допоможуть зрозуміти систему уроків та покращити викладацькі навички. 

Через те, що платформа надає готову й сформовану програму та методичне обслуговування, доступ до неї є платним. Матеріали для одного учня, включаючи друковану книгу коштуватимуть 500 гривень, але якщо ви закуповуєте матеріали для класу з 30 учнями, то вартість усіх матеріалів, методичного супроводу та користування гібридною платформою коштуватимуть 12 000 гривень. Щоб зрозуміти чи підходить платформа саме для вас, ви можете замовити пробний урок з використанням платформи. 

 

 Платформи, які я використовую для перевірки домашніх завдань:

1. На Урок, Всеосвіта, Speaknow, learning.ua, ILearn — завдання у формі тестів, квестів.

 

2. Liveworksheets, British Council — завдання можуть бути і у формі тестів і містити питання для розгорнутих відповідей. На них можна додати аудіо, відеофайли.

 

3. Wordwall, Worksheet Works – платформи містять завдання на повторення матеріалу у вигляді випадкового колеса, анаграм, флешкарток, сортування. Вчитель має можливість скористатися існуючими матеріалами, або створити власні.

 

4. Jamboard, Figma, Padlet – найчастіше використовую для підсумкових робіт, проєктів. Як організувати перевірку за допомогою цих платформ:

                   Створіть спільну дошку, дайте учням посилання.

                   Сформулюйте домашнє завдання та «прикріпіть» його на спільній дошці як стікер. На цьому стікері учні можуть друкувати, прикріплювати файли та відеоролики.

                   Після виконання свого завдання діти мають прокоментувати одну чи дві роботи однокласників. За це вони отримують ще одну оцінку.

                   Для оцінювання можна обрати опцію ранжування роботи за допомогою смайликів чи зірочок. Наприклад, одній роботі можна присвоїти 5 зірочок, іншій – 3.

 

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку