Інтерактивна гра "Твій вибір"

Про матеріал

Інтерактивна гра "Твій вибір" для педагогів, призначена для ознайомлення з методикою проведення інтерактивних ігор та вправ. Може використовуватися під час проведення методичних семінарів, засідань методоб'єднань та інших заходів.

Перегляд файлу

Інтерактивна гра

розроблена вчителем географії І категорії Степанівської філії Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  Сумської селищної ради Сумської області

Юнак Світланою Сергіївною

 

 «Твій вибір»

Інструкція

Мета: Ознайомити учасників семінару з методикою проведення інтерактивних ігор та вправ.

 1.  Умови гри.

Поясніть правила:  « У цій грі ( як і в реальному житті) вам доведеться робити вибір і платити за нього своїми «ресурсами» – грошима, часом, здоровям, душевним спокоєм, стосунками з рідними, друзями тощо. Як і в реальному житті, ви матимете обмежені ресурси – лише 8 умовних одиниць – особливу валюту  «1 ЕКО». Спробуйте розпорядитися ними так, щоб вистачило купити  все, що вам хочеться».

2. Виконання гри

 2.1.  Знайомимо учасників із «Золотими правилами» колективу.

 2.2.  Обєднуємо їх у  групи.

 2.3. Роздаємо кожній групі  по 8 умовних грошових одиниць – 8 ЕКО.

 3. Завдання для гри:

Пропонуємо купити щось одне з кожної пари або не витрачати на це грошей:

  1.     Що ви виберете: теоретичне заняття в кабінеті чи трудову акцію на свіжому повітрі? ( Вартість цього вибору   - 2 ЕКО. Якщо ви вибрали трудову акцію – то повертаєте собі 1 ЕКО, бо суспільно – корисна праця – це додатковий ресурс, корисний для вашого здоров’я).
  2.     Вам запропонували вести гурток за міністерською програмою або інтегрований курс, який включає декілька споріднених предметів. Що виберете ви? ( Цей вибір коштує 3 ЕКО. Але той, хто обрав інтегрований курс,  особистість творча, завжди знаходиться в постійному пошуку нового, прагне до самовдосконалення. Це збільшує ваш загальний ресурс на 1 ЕКО.)
  3.     Що ви виберете: поглиблене вивчення предмета чи загальний розвиток особистості на ваших заняттях? ( Вартість цього вибору 1 ЕКО).
  4.     Якби ви були керівником закладу, що б ви обрали: залишили систему освіти без змін чи надали б перевагу впровадженню профільного навчання?

( Загальна  вартість вибору 3 ЕКО, при виборі профільного навчання повертаємо 2  ЕКО).

  1.     Вам пропонують взяти участь у конкурсі,  але роботу після цього не повертають.

Ви : надішлете роботу на конкурс, чи залишите її в закладі?

(Вартість цього вибору 1 ЕКО ).

  1.     Що ви виберете : займатися улюбленою справою чи робити те, що не до душі, але дає владу чи великі гроші? ( Цей вибір коштує 3 ЕКО. Та якщо хтось обрав роботу, яка не подобається, вона виснажила його і призвела до зменшення ресурсу ще на 1 ЕКО. Як бачите , деякі рішення коштують більше, ніж ми готові за них заплатити).

 

  1. Результат.  

Якщо ваші ресурси закінчилися раніше, ніж ви придбали усе, що хотіли, це означає, що дещо з вашого вибору коштувало надто дорого. А якщо в когось залишилися  невикористані ресурси, вони пропали марно. Це означає, що ви не скористалися можливостями, які відкривалися перед вами. Постарайтеся, щоб цього не трапилось у вашому житті.

 

Висновок:  Якщо  у своєму житті людина обирає справжні цінності, вона, як правило, виграє. Це стосується не лише загальнолюдських цінностей, а й вибору професії.

docx
Додано
13 березня 2018
Переглядів
1992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку