Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом “Комп’ютерна пастка”
Чому хлопчик взяв у похід комп’ютер? Чи можна було обійтися без нього?
Чи знав він, як комп’ютер може допомогти в поході?
Поміркуй, чи варто брати комп’ютер у похід. Поясни свою відповідь.
Допомагав чи заважав комп’ютер хлопчику в поході? А решті дітей?
Чого не побачив хлопчик через те, що йому заважав комп’ютер? Що пропустив?
Чи правильно поводилися інші малята? Чому ти так вважаєш?
Що діти мали б зробити, аби їхній друг більше часу проводив з ними? Як діяв/діяла б ти? Чому саме так?
Чи допоміг хлопчику дощ?
Чому хлопчик розгубився, коли комп’ютер зіпсувався?
Що треба було робити, аби дощ не пошкодив комп’ютер?
За що хлопчик дякував друзям?
Як комп’ютер міг би допомогти всім малятам у поході?
Як він допомагає твоїй родині у повсякденному житті?
Коли і для чого комп’ютер потрібний, а коли зайвий? Чому?
Чи варто відмовлятися від живого спілкування заради комп’ютера?
Чи варто багато часу проводити за комп’ютером? Чому?
Дізнайся скільки часу можна проводити молодшим школярам за комп’ютером.
Чи дотримуєшся цього правила ти, коли граєш? У чому причина?
Що варто зробити, щоб не порушувати рекомендації лікарів?
Що треба робити, щоб не стати залежним від комп’ютера?
Чи можуть друзі допомогти побороти комп’ютерну залежність? Як саме?
Чому комікс називається “Комп’ютерна пастка”? Хто в неї може потрапити?
Чи тільки ті малята, які надто багато грають у комп’ютерні ігри, у неї потрапляють? Дізнайся, що треба робити, щоб не потрапити в комп’ютерну пастку.
Додаткові матеріали до підручника "Я досліджую світ". 1 клас (авт. Волощенко О. В. та ін.) svitdovkola.org