ГРА “Будуємо рослину”Девіз : Щоб рослину “збудувати”, Органи її потрібно знати. Мета : Діти вчаться працювати в групі, домовлятися, поступатися, поважати один одного, передавати форму об’єкта, творчо мислити , застосовувати набуті знання на практиці. Завдання: 1. Із цеглинок ЛЕГО скласти рослину. 2. Назвати частини - органи, які є в побудованій рослині. 3. Назвати частини - органи, яких не вистачає. 4. “Добудуйте” рослину, щоб у ній були наявні всі органи. - Чи кожен орган рослини важливий? - Чи зможе ця рослина існувати без кореня? Стебла? Квітки ?Плоду? - Які умови росту потрібні для цієї рослини? 5. Повторити правила бережливого ставлення до природи.
ГРА ”Осіннє деревце”Девіз : Без пензлика, без олівця розфарбувала осінь деревця. Мета : Діти вчаться співпрацювати в команді, шукати різні шляхи вирішення завдання, генерувати ідеї,розвивати творчу уяву , застосовувати набуті знання на практиці. Завдання: 1. Із цеглинок ЛЕГО “намалювати “дерево ранньої осені. 2. Із цеглинок ЛЕГО “намалювати” дерево середньої осені. 3. Із цеглинок ЛЕГО “намалювати” дерево пізньої осені. - Які зміни відбувалися з деревом ? - Якого кольору листя на осінньому дереві? - Який колір листя найбільше подобається тобі? - Чи знаєте , чому восени опадає листя з дерев? ( розповідь учителя) - А які дерева і взимку залишаються зеленими?
ГРА ”Ми – художники-митці”Девіз : Ось у мене у руці ЛЕГО, фарби, олівці, Маркери, альбоми – Я не знаю втоми…Мета : Діти вчаться уявляти і творчо мислити, створювати об’єкти навколишнього світу, обгрунтовувати свій вибір, домовлятися, описувати уявлене словами, складати зв’язну розповідь . Завдання: 1. Взяти аркуш паперу і розкласти на ньому цеглинки: вгорі голубі, жовті, а знизу – зелені, жовті, сині, оранжеві. 2. Створити картину навколишнього світу, домальовуючи до цеглинок олівцями чи фломастерами об’єкти , щоб намалювати картину.
ГРА “Асоціюємо . ЛЕГОбашту будуємо”Девіз : Зібралися малята у цікаву гру пограти… Ми будемо уважно грати ЛЕГО- башту будувати. Мета : Вчити учнів співставляти, асоцііювати; розвивати увагу, пам’ять, вміння відстоювати своє рішення, заохотити учнів до активності. Завдання: 1. Люблю я в різні пори року ходити на прогулянки. Особливо люблю помилуватись квітами. Відгадайте, які мої улюблені квіти. З яким кольором вони асоціюються. Побудуйте вежу. Сонечко в травах зійшло, Усміхнулось, розцвіло, Потім стало біле-біле І за вітром полетіло …(кульбаба) - З яким кольором у вас асоціюється кульбаба? Поставте першу цеглинку такого кольору, з яким у вас асоціюється кульбаба. Запалали в чистім полі, Наче галстуки червоні, То палає в полі так Польовий червоний… ( мак) - Якого кольору наступна цеглинка? В чистім полі він зростає: На високих ніжках, В зелених панчішках, Квіточки блакитні, Мов оченьки привітні …( льон) - Яку цеглинку поставимо?
ГРА ” Асоціюємо. ЛЕГОбашту будуємо”Девіз : Зібралися малята у цікаву гру пограти… Ми будемо уважно грати ЛЕГО- башту будувати Я найперша зацвітаю Синім цвітом серед гаю, Відгадайте, що за квітка, Бо мене не стане влітку …( пролісок) - Поставте наступну цеглинку. На квітник погляньте , діти, Там козак стоїть між квітів Помаранчевий пан Не козак це, а …( тюльпан) - Якого кольору поставимо цеглинку? - Розгляньте побудовану вежу і згадайте, якими квіти я милувалась на прогулянках? - Цеглинки, якого кольору не вистачає у вежі. З чим у вас асоціюється зелений колір у природі. - Давайте складемо правила бережного ставлення до природи.