Урок. "Я піклуюся про свою безпеку"

Про матеріал
ознайомити дітей з небезпечними ситуаціями; формувати соціальну компетентність учнів контактувати з іншими, співпрацювати, діяти в команді, розвивати уміння, навички діяти в небезпечних ситуаціях для захисту свого життя та здоров’я; вміло користуватися засобами індивідуального захисту; виховувати та розвивати морально – психологічні якості: відвагу, витримку, кмітливість; вчити правильно повідомляти рятівні служби
Перегляд файлу

Тема. Я піклуюся про свою безпеку  

 

Мета:  ознайомити  дітей  з небезпечними  ситуаціями;  формувати  соціальну компетентність  учнів  контактувати з іншими, співпрацювати, діяти в команді,  розвивати уміння,  навички  діяти  в  небезпечних  ситуаціях  для  захисту  свого  життя  та  здоров’я;  вміло  користуватися  засобами  індивідуального  захисту; виховувати  та  розвивати  морально – психологічні  якості: відвагу, витримку, кмітливість; вчити  правильно  повідомляти  рятівні  служби  за  номерами:

101- пожежна  охорона;

102 – міліція;

103 – швидка  медична  допомога;

 104 – аварійна  служба  газу.

 

Наприкінці  заняття  учні  мають  знати:

  • Що  означає  термін  «Надзвичайна  ситуація»?
  • Що  спричиняє  небезпеку?
  • Як  потрібно  поводитися  у  різних  небезпечних  ситуаціях?
  • Чому  слід знати  номери  служб  101, 102,  103,  104.

 

Обладнання  і  матеріали: мультимедійний  проектор, комп’ютер, таблиці,  плакати  із  зображенням  надзвичайних  ситуацій  «Дітям про  вогонь»,  «Наодинці  дома», «Незнайомі  предмети».

Що  підготувати  заздалегідь: іграшковий  телефон,  конверти  із  завданнями, кубик Блума.

 

 

 

 

Орієнтовний  план  уроку-тренінгу

Стартові  завдання

2  хв.

Робота  в  групах

3  хв.

Інформаційне повідомлення

4  хв.

Рухавка

3  хв.

Мозковий  штурм

7хв.

Практична  робота

10  хв.

Підсумкове  завдання

6  хв.

 

Тип  уроку:  урок – тренінг.

                                          

Хід  уроку

  1. Організаційний  момент. Ранкова зустріч

Слайд 1

1. Крісло автора  

Ми  сонечка  маленькі                          

Гарячі  промінці

Тепло  своїх  долоньок 

 Даруємо  тобі.

 

Установка  на  позитив  -  торкаючись  рукою  один  до  одного,  діти  словесно  передають  теплі  слова,  або слова,  які  асоціюються  з  теплом (мама,  бабуся,  тато,  котик,  сонечко,  товариш,  вогонь,  грубка,  батарея)

 

2. Робота  в  групах 

Слайд 3

Із  розсипанки  скласти  малюнок і слова.  Об ̓ єднати  дітей у 3  групи. Кожній  групі  вручити  конверт  із  завданням.

  1. група  - малюнок  пожежної  машини ,  слово  -  пожежа.

 

  1. група  -  малюнок   швидкої  допомоги,  слово  - лікування

 

 

  1. група  -  малюнок   газової  плити,  слово  - газ.

 

 

 

 

 

  1. Інформаційне  повідомлення

Слайд 4

Складені  малюнки  та  слова  утворюють  надзвичайні  ситуації.  Пожежу  спричиняє  вогонь. Він  може  бути  добрим  і  злим,  він, як  кажуть  люди,   добрий  слуга, але  поганий  господар . За  допомогою  вогню  здійснюється  безліч  корисних  справ, він  помічник усім нам.  Але  трапляється, що вогонь   безжальний  ворог і руйнівник, який  знищує за лічені  хвилини все на своєму  Картинки по запросу малюнок швидкої допомогишляху. Причини пожежі  різні, але  найчастіше  це  неправильне  поводження  з  вогнем (розгляд  малюнків у підручнику та таблиці).

  1. Гра «Ти  мені  - я  тобі»

Слайд 5

Діти  діляться  на  дві  команди:  «рятівники»,  «розпалювачі». Ведучий  підкидає  м’яч   догори   і  говорить  слово  «вода», ловлять  м’яч   -  рятівники;  ведучий  говорить  слово  «сірники»,  ловить  команда  «розпалювачів».  Гра  продовжується.

  1. Фізкультхвилинка

Щоб  пожежниками  стати,

Треба  нам  вогонь  здолати,

То  ж  ми   будемо   підростати

і  носочки  піднімати.

Руками  вправно  працювати

і  швидесенько  махати.

Надуваємо  ми  щоки,

робимо  ще  чотири  кроки,

топчемося  ніжками.

Подолавши  весь вогонь,

Дружно  сядь  за  парту  знов.

 

  1. Мозковий  штурм. Використання  цеглинок  LEGO

Слайд 6

  1.  Коли  вогонь  буває  небезпечним?
  2. Чому  викликаємо  швидку  допомогу?
  3. Твої  дії  під  час  запаху  газу.
  1. Практична  робота

Слайд 7

  1.  Перегляд  мультфільмів:  «Фокс   і  Трот  поспішають  на  допомогу», «Пожежа», 4  серія.  Казки  для  дітей  «Кішки  дім». Мультфільми  P R O, розвиваючі  мультфільми: «Швидка  допомога»,  «Пожежна  машина»,  «Міліцейське  авто».

Картинки по запросу малюнок Поліцейське авто

  1. Розігрування  різних  ситуацій  та  виклик   за  телефоном  101,  102,  103.  104.Кубик  Блума.

Слайд 8-12

  1. Читання  та  пояснення  прислів’я

«Пожежі  легше  запобігти, ніж  її  загасити»,   «Здоровому  все  здорово».

  1. Підсумкове  завдання.  Рефлексія.  Слайд 13
  1. Гра  «Мікрофон»   Продовжити  речення  -  я  навчився…
  2. Робота  з  пам’яткою  про  пожежу 

(мультфільм  «Фокс  і  Трот»  (уривок)

 

docx
Додав(-ла)
Репецька Ріта
Додано
22 листопада 2020
Переглядів
933
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку