Інтерактивне заняття психолога з учнями початкових класів «Як керувати емоціями»

Про матеріал
Інтерактивне онлайн-заняття для учнів початкових класів на тему: «Як керувати емоціями». Використання платформ Mentimeter, Padlet та Kahoot дозволяє дітям активно взаємодіяти, висловлювати свої емоції та вивчати методи саморегуляції через ігри та творчі завдання.
Перегляд файлу

Інтерактивне заняття психолога з учнями початкових класів:

«Як керувати емоціями»

 

Тривалість: 45 хвилин 

Мета: Навчити дітей розпізнавати та правильно висловлювати свої емоції, розвивати навички саморегуляції. 

Формат: Онлайн-зустріч із залученням інтерактивних платформ (Mentimeter, Padlet, Kahoot).

1. Вступ (5 хвилин)

Мета:Створення доброзичливої атмосфери, мотивація до участі.

- Привітання з учнями: «Як ви почуваєтесь сьогодні?» 

  • Вправа «Емоційний світлофор» (платформа Mentimeter): Учні обирають свій емоційний стан (зелений – добре, жовтий – нейтрально, червоний – сумно) на інтерактивній дошці. Психолог обговорює результати.

2. Що таке емоції? (10 хвилин)

Мета:Ознайомлення дітей з поняттям емоцій та їх видами.

- Коротке пояснення: Що таке емоції та чому всі ми їх відчуваємо?

  • Інтерактивна презентація на Padlet: Психолог показує картинки з різними емоціями (радість, гнів, сум, страх). Діти додають свої коментарі на віртуальну дошку, розпізнаючи емоції.

3. Вправа «Емоційний альбом» (10 хвилин)

Мета:Вчити дітей виражати свої емоції через творчість.

  • Завдання: Учні малюють смайли або обирають готові емодзі на Padlet, які показують, як вони почуваються у певних ситуаціях (наприклад, коли отримали гарну оцінку, посварилися з другом тощо).

- Обговорення: Як ми можемо впоратись із негативними емоціями?

4. Як керувати емоціями? (10 хвилин)

Мета:Дати дітям практичні інструменти для саморегуляції.

  • Вправа «Чарівний кубик»** (платформа Kahoot або демонстрація на екрані): Кубик з порадами, як заспокоїтись під час гніву або смутку. Кожен раз, коли випадає число, діти обговорюють певний метод (наприклад, дихальні вправи, лічба до 10, малювання емоцій).

5. Вправа «Мій герой» (7 хвилин)

Мета:Навчити дітей допомагати собі та іншим під час емоційних труднощів.

  • Завдання на платформі Kahoot: Діти обирають героя мультфільму або казки, якого вони вважають хорошим прикладом, коли стикаються з негативними емоціями. Психолог проводить інтерактивне обговорення.

 

6. Підсумок і прощання (3 хвилини)

Мета: Підсумувати вивчене і закріпити навички.

- Коротке обговорення: «Що ви сьогодні дізналися про емоції? Як будете їх контролювати?»

- Психолог дякує всім за участь і прощається до наступної зустрічі.

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
15 вересня
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку