Прилуцька гімназія №5 ім. В. А. Затолокіна
Прилуцької міської ради
Чернігівської області
Інтерактивне заняття
«Золоті правила
поведінки в ГПД»
Підготувала
вихователь ГПД
Клюйко Ю. В.
2018
Мета. Закріплювати і розширювати знання учнів про правила поведінки у школі. Розвивати вміння застосовувати набуті знання практично. Виховувати свідому дисципліну, бажання виконувати правила і поводити себе зразково.
Обладнання: відео презентація, герой-іграшка, ромашка, зелені і червоні карточки для гри.
Хід заняття
І. Організаційний момент
- Доброго дня діти!
Щоб заняття було наче казка,
Щоб чогось навчило воно вас,
Слухайте мене уважно,
І не гайте марно час.
ІІ. Основна частина.
Тож сядьте рівненько, покладіть руки на парту, і слухайте мене уважно.
Отож, тема нашого заняття: «Золоті правила поведінки в ГПД». Давайте повторимо їх.
Ти проживаєш в суспільстві людському,
Є порядки свої і закони у ньому,
Правил багато, на все це зважай,
Найголовніше, себе поважай.
Себе поважати-це означає поводитися так, щоб із тебе брали приклад усі інші, щоб твоя поведінка викликала повагу і захоплення, а не осуд. Тоді люди будуть до тебе ставитися з повагою. А для цього треба знати правила поведінки і їх виконувати завжди і всюди. Правил існує багато, але коли ти з ними ознайомишся, то зрозумієш, що майже всі ти виконуєш, бо мама з татом вдома, а вчителі у школі вимагають одного і того ж - правильної поведінки, щоб ви привчився змалку до порядку, а далі буде все просто.
Наступне наше завдання - правила поведінки в школі, зараз ми їх повторимо. Запам’ятаємо їх та будемо виконувати, щоб мати зразкову поведінку та жити в безпеці.
1. Вчасно йди завжди до школи
Та не спізнюйся ніколи.
Вчись раніше пробудитись,
Щоб до школи не спізнитись.
2. Чемним будь, завжди вітайся
І при цьому – усміхайся.
Всіх вітай: дітей,батьків,
Друзів і учителів.
3. Слухай вчителя уважно
І веди себе поважно.
Щоб чогось не пропустити
Та все добре зрозуміти.
4. На році не гукай,
Завжди руку піднімай.
Там,де шум і крик буває,
Працездатності немає.
5. На перерві в ігри грайся,
А не бігай, не штовхайся.
Як ведеш себе негоже –
Завжди травма бути може.
6. До порядку сам привчайся.
В роздягальні не штовхайся.
Одяг власний зберігай
І чужий не розкидай.
7. Школа – це твій рідний дім.
Будь господарем у нім.
Парти бережи і стіни,
Скрізь поводь себе відмінно.
8. Книжка всім знання дає.
В кожній щось цікаве є.
То ж по книжці не малюй
Та не рви її, не псуй.
9. В нашій школі - учень ти.
Скрізь дотримуйсь чистоти.
Слідкувати завжди треба,
Щоб порядок був у тебе.
10. У їдальні всі їдять,
Там не бігають – сидять.
Як їси – не поспішай,
Все прожуй, тоді ковтай.
11. В туалет йдуть при потребі.
Чистоти там завжди треба.
Пам’ятай, що ти – людина
Й знати правила повинна.
12. Підвіконня, любі діти,
Не для того, щоб сидіти.
Там вазони хай цвітуть.
Діти ж поруч постоять.
13. В школу з книжкою ідіть.
Зайвих речей не беріть.
Ними можна травмувати.
Всім про це про це потрібно знати.
14. По перилах не з’їжджай.
В гру на східцях теж не грай.
Сходи – це вже не безпека,
Й до біди тут недалеко.
15. Наполегливо учися.
У житті це знадобиться.
Вчитись ти прийшов до школи
Не забудь цього ніколи!
Молодці!
Діти, зверніть увагу на нашу дошку. Сьогодні мені ведмедик – Клаптик подарував ромашку, але вона потребує вашої допомоги, потрібно прикріпити пелюстки, бо був сильний вітерець і розкидав їх. Я змогла зібрати пелюстки, а прикріпити їх без вашої допомоги не можу, тому що це не проста ромашка, кожна пелюсточка її хоче почути, як ви дотримуєтеся правил поведінки в школі.
Допоможемо,діти, квіточці?( Так….)
Ось ми і допомогли ромашці зібрати пелюсточки. Гарна ромашка вийшла, діти?
Ведмедик-Клаптик слідкує за вашою роботою і працьовитістю.
Бачу, ви вже трішки стомилися, і тому, щоб відпочити проведемо фізкультхвилинку.
Перегляд фізкультхвилинки.
- Тепер наш Клаптик підготував для вас гру, яка називається «Мовчанка». (У вас на парті лежать карточки: зелені і червоні. Я буду зачитувати вам ситуації, якщо ви вважаєте, що вчинок правильний, то підніміть зелену карточку, а якщо неправильний - червону). Отож:
1. Учень запізнився на урок. Зайшов до класу, не привітався з вчителем, і без дозволу сів за парту. Чи правильно вчинив хлопчик?( Ні….)
2. У Оленки поганий настрій. Вона непривітна іде по коридору, зустрівши вчителя, опустила очі і не привіталась. Чи правильно зробила Оленка?(Ні…..)
3. Наталка, пообідавши в їдальні, занесла посуд і подякувала кухареві за смачний обід.( так..)
4. Сергійко, захотівши похвалитись перед однокласниками, своїм подарунком на день народження приніс до школи планшет. Чи правильно зробив хлопчик?( Ні…)
- Молодці, ви всі були дуже активними. І нашому Ведмедику – Клаптику тем сподобалося.
А зараз любі діти ми по працюємо ще з одним завданням яке нам підготував Ведмедик – Клаптик. (За програмою морально–духовного виховання «Планетою Духовності від А до Я»)
«Джерела совісті і мудрості»
Заняття 18 «Золоті правила поведінки в ГПД»
Постав + якщо погоджуєшся з висловом ,і -якщо не погоджуєшся.
«Намисто етичних слів.»
Виділити гарні людські риси.
(Якщо це гарні людські якості- - намалюй сонечко, якщо погані – хмарку.)
Вихований _______________
Неуважний _______________
Порядний _________________
Чемний __________________
Ввічливий ____________________
Сердитий _______________
Відповідальний __________________
Робота за серією картинок.
Під картинкою ,де зображені правильні дії дітей, зафарбувати кружечок зеленим кольором, а на якому, на вашу думку, не правильно – червоним. Свої дії обґрунтуйте
ч у д о в о!!!
ІІІ. Заключна частина.
Ти проживаєш в суспільстві людському,
Без людей ти не зміг би прожить.
І хоч правил багато є в ньому,
Ти всі правила мусиш завчить,
Щоб поводитись гарно і чемно,
Та й здоров’я, й життя зберегти,
З тим, хто правила знає, приємно
Спілкуватись і разом іти.
Література:
Інтернет ресурси.
Зошит «Планетою Духовності від А до Я» за авторською програмою вихователів ГПД Прилуцької гімназії №5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна