Тема 4. Where I live
Вправа 1 «У місті».
Навчальний ресурс: «Wordwall».
Мета: перевірка лексичного матеріалу «Місця в місті».
Мовленнєва діяльність: читання (лексичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді quiz.
Інструкція: Учні читають назву місця і мають натиснути відповідний малюнок. Після виконання всіх завдань натискаємо «leaderboard» і пишемо своє прізвище та ім’я. https://wordwall.net/resource/39421276
Вправа 2 «Мій будинок».
Навчальний ресурс: «Liveworksheets».
Мета: перевірка лексичного матеріалу «Частини дому», розвиток фонетичних навичок.
Мовленнєва діяльність: говоріння (лексичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді інтерактивного аркушу.
Інструкція: Учні мають назвати частини будинку, або назву меблів відповідно до малюнку. Після виконання всіх завдань натискаємо «email my answers to my teacher», пишемо своє прізвище та ім’я, клас, предмет, електронну адресу вчителя.
https://www.liveworksheets.com/sd3309357oy
Вправа 3 «Мапа міста».
Навчальний ресурс: «Liveworksheets».
Мета: перевірка лексичного матеріалу «Частини дому», розвиток слухацьких навичок та навичок писемного мовлення.
Мовленнєва діяльність: аудіювання, письмо (лексичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді інтерактивного аркушу.
Інструкція: Учні мають натиснути на зображення динаміку, прослухати назву будівлі та записати у відповідному полі. Після виконання всіх завдань натискаємо «email my answers to my teacher», пишемо своє прізвище та ім’я, клас, предмет, електронну адресу вчителя.
https://www.liveworksheets.com/gc3314741ir
Вправа 4 «З/без: With/without».
Навчальний ресурс: «Wordwall».
Мета: перевірка граматичного матеріалу «Вживання прийменників with/without».
Мовленнєва діяльність: письмо (граматичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді missing words.
Інструкція: Учні читають речення і відповідно до змісту вживають with/without. Вони перетягують блок зі словом у поле пропуску. Після виконання всіх завдань натискаємо «leaderboard» і пишемо своє прізвище та ім’я.
https://wordwall.net/resource/39421820
Вправа 5 «Furniture». Флеш-картки для запам’ятовування «Furniture».
Навчальний ресурс: «Wordwall».
Мета: перевірка лексичного матеріалу.
Мовленнєва діяльність: читання/говоріння (лексичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді flashcards.
Інструкція: Учні читають слово і намагаються його перекласти. Вправа направлена на відпрацювання лексичного матеріалу, самоперевірка. Також можна застосовувати під час фронтального опитування в класі.
https://wordwall.net/resource/39420051
Вправа 6 «У кімнаті».
Навчальний ресурс: «Liveworksheets».
Мета: перевірка лексичного матеріалу «Меблі», розвиток читацьких навичок, писемного мовлення.
Мовленнєва діяльність: читання, письмо (лексичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді інтерактивного аркушу.
Інструкція: Учні мають перетягнути назву меблів в поле зображеного предмету. Після виконання всіх завдань натискаємо «email my answers to my teacher», пишемо своє прізвище та ім’я, клас, предмет, електронну адресу вчителя.
https://www.liveworksheets.com/ok3314527nq
Вправа 7 «Меблі».
Навчальний ресурс: «Liveworksheets».
Мета: перевірка лексичного матеріалу «Меблі», розвиток навичок аудіювання.
Мовленнєва діяльність: аудіювання (лексичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді інтерактивного аркушу.
Інструкція: Учні мають натиснути на динамік та позначити почутий предмет. Після виконання всіх завдань натискаємо «email my answers to my teacher», пишемо своє прізвище та ім’я, клас, предмет, електронну адресу вчителя.
https://www.liveworksheets.com/ki3314578kz
Вправа 8 «Будинок».
Навчальний ресурс: «Wordwall».
Мета: перевірка лексичного матеріалу.
Мовленнєва діяльність: читання (лексичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді match up.
Інструкція: Учні перетягують блок з англійським словом у поле україномовного варіанту. Після виконання всіх завдань натискаємо «leaderboard» і пишемо своє прізвище та ім’я.
https://wordwall.net/resource/39418027
Вправа 9 «There is / there are».
Навчальний ресурс: «Wordwall».
Мета: перевірка граматичного матеріалу «Вживання прийменників there is / there are».
Мовленнєва діяльність: письмо (граматичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді missing words.
Інструкція: Учні читають речення і відповідно до змісту вживають there is / there are. Вони перетягують блок зі словом у поле пропуску. Після виконання всіх завдань натискаємо «leaderboard» і пишемо своє прізвище та ім’я.
https://wordwall.net/resource/36628180
Вправа 10 «Кількісні числівники».
Навчальний ресурс: «Wordwall».
Мета: перевірка граматичного матеріалу «Кількісні числівники».
Мовленнєва діяльність: читання (граматичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді quiz.
Інструкція: Учні читають числівник і мають натиснути відповідний аналог цифрами. Після виконання всіх завдань натискаємо «leaderboard» і пишемо своє прізвище та ім’я. https://wordwall.net/resource/39152133
Вправа 11 «Мust/mustn’t».
Навчальний ресурс: «Wordwall».
Мета: перевірка граматичного матеріалу «Вживання must/mustn’t».
Мовленнєва діяльність: письмо (граматичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді missing words.
Інструкція: Учні читають речення і відповідно до змісту вживають must/mustn’t. Вони перетягують блок зі словом у поле пропуску. Після виконання всіх завдань натискаємо «leaderboard» і пишемо своє прізвище та ім’я.
https://wordwall.net/resource/39422613
Вправа 12 «Моя кімната».
Навчальний ресурс: «Liveworksheets».
Мета: перевірка лексичного матеріалу «Меблі», розвиток навичок писемного мовлення.
Мовленнєва діяльність: читання, письмо (лексичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді інтерактивного аркушу.
Інструкція: Учні мають записати прийменники місця, відповідно до малюнку (prepositions of place). Після виконання всіх завдань натискаємо «email my answers to my teacher», пишемо своє прізвище та ім’я, клас, предмет, електронну адресу вчителя.
https://www.liveworksheets.com/ky3300163vy
Вправа 13 «Оrdinal numerals. Professions».
Навчальний ресурс: «Liveworksheets».
Мета: перевірка лексико-граматичного матеріалу «Порядковий числівник. Професії», розвиток навичок писемного мовлення.
Мовленнєва діяльність: читання, письмо (лексико-граматичний матеріал).
Матеріал представлено у вигляді інтерактивного аркушу.
Інструкція: Учні мають записати порядковий числівник, відповідно до змісту речення, або зображення на малюнку. Після виконання всіх завдань натискаємо «email my answers to my teacher», пишемо своє прізвище та ім’я, клас, предмет, електронну адресу вчителя.
https://www.liveworksheets.com/nq3300183kf
Вправа 14 «Особисті займенники».
Навчальний ресурс: «Liveworksheets».
Мета: перевірка граматичного матеріалу «Особисті займенники», розвиток навичок писемного мовлення.
Мовленнєва діяльність: читання, письмо (граматичний матеріал).
Матеріал представлено у вигляді інтерактивного аркушу.
Інструкція: Учні мають записати особистий займенник, відповідно до змісту речення. Після виконання всіх завдань натискаємо «email my answers to my teacher», пишемо своє прізвище та ім’я, клас, предмет, електронну адресу вчителя.
https://www.liveworksheets.com/ef3300190bb
Вправа 15 «Room-tour».
Навчальний ресурс: «Flipgrid».
Мета: перевірка лексико-граматичного матеріалу до теми «Будинок», розвиток навичок усного мовлення.
Мовленнєва діяльність: говоріння (лексико-граматичний матеріал).
Матеріал представлено у вигляді інтерактивного завдання.
Інструкція: Учні мають зробити відеозапис на запропоновану тему за планом. Після виконання запису, натиснути «відправити».