Для врахування на наступному уроці
Name:
Class:
Date: Session code:
КАРТКА САМООЦІНЮВАННЯ
Прізвище, ім'я учня ________________________________________________
Дата _______________
|
Оцінка 0-6 б. |
|
ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ (Classtime) |
|
|
|
Оцінка 0-4 б. |
|
Завдання № 1 |
|
|
Завдання № 2 |
|
|
|
Оцінка 0-12 б. |
|
ПРАКТИЧНА РОБОТА (Google classroom) |
|
|
|
Оцінка 0-2б. |
|
Я брав(ла) активну участь у роботі на уроці |
|
|
Я запропонував(ла) ідею, яка сподобалась іншим |
||
Я вдало узагальнював(ла) думки інших |
||
Я давав(ла) повні відповіді на запитання |
||
|
Загальна кількість балів |
|
Я тепер знаю… __________________________________________________________________________________________________________________________
Я тепер умію…
__________________________________________________________________________________________________________________________
1
УРОК № 52
КЛАС: 8
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ: 21 березня 2019 року
ВЧИТЕЛЬ: Козачук Жанна Василівна
ТЕМА УРОКУ: «Упорядкування даних. Умовне форматування»
МЕТА УРОКУ:
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ: учні повинні вміти упорядковувати дані зв’язного діапазону таблиці за даними одного або кількох стовпців, користуватись засобами фільтрування даних, налаштовувати умовне форматування комірок; пояснювати сутність понять: упорядкування, фільтрування, умовне форматування.
ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ:
упорядкування, фільтрування, умовне форматування.
НАОЧНІСТЬ, ОБЛАДНАННЯ ТА ПРОГРАМНІ ЗАСОБИ :
ТИП УРОКУ: комбінований
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: сучасний урок
СТРУКТУРА УРОКУ
(використовуються можливості Інтернет-ресурсу CLASSTIME)
(використовуються можливості локальної мережі, інтерактивна дошка та проектор)
(використовуються можливості Інтернет-ресурсу GOOGLE CLASSROM)
(використовуються можливості Інтернет-ресурсу PADLET)
ХІД УРОКУ
Рефлексія настрою та емоційного стану
Дії вчителя:
Спільно з учнями розглядаємо зображення зі сходинками. Упродовж уроку учні оцінюють свою роботу на кожному етапі у вигляді сходинок, які ведуть до УСПІХУ.
Пригадуємо
Дії вчителя: проведення інструктажу з ТБ.
Дії учнів: нагадування правил безпечної роботи за комп’ютером.
Онлайн-тестування. Прогрес учнів в живому часі – 5 хв.
(використовуються можливості Інтернет-ресурсу CLASSTIME)
Дії вчителя: поширює учням код сесії, або ж посилання, за яким учні відразу потраплять до відповідної групи тестових завдань на безкоштовному сервісі Classtime.
Дії учнів: дають відповіді на тестові запитання, користуючись Classtime з комп’ютерів, планшетів та смартфонів.
Обговорюємо – 2 хв.
Інтерактивна вправа «Карта розуму»
Дії вчителя: визначає тему одним словом. (Табличний процесор. Умовне форматування)
Дії учнів: згадують все, що виникає в пам'яті стосовно цього слова.
Вивчаємо
Дії вчителя: пояснює нову тему
Дії учнів: слухають вчителя
(використовуються можливості Інтернет-ресурсу GOOGLE CLASSROM)
Практикуємо
(використовуються можливості Інтернет-ресурсу PADLET)
Рефлексія
Дії учнів: висловлюються одним реченням:
Сьогодні я дізнався… ?
Було цікаво…
Я виконував завдання… ?
Було складно…
Тепер я зможу… ?
Я зрозумів…
У мене вийшло… ?
Я відчув, що…
Мене здивувало… ?
Я навчився…
Я зміг…
Я спробую… ?
обговорюють практичні навички, що викликали труднощі.
Дії вчителя: Оцінювання.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________