Інтерактивні матеріали до уроку на тему «Упорядкування даних. Умовне форматування»

Про матеріал
МЕТА УРОКУ: • навчальна: формувати знання про засоби упорядкування і фільтрування даних у табличному процесорі та умовного форматування комірок, а також вміння їх використовувати; • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність, дослідницькі навички; • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки. НАОЧНІСТЬ, ОБЛАДНАННЯ ТА ПРОГРАМНІ ЗАСОБИ : • е-підручник; • Інтерактивна дошка. Проектор. • ПК із табличним процесором та встановленим браузером, під’єднаним до мережі Інтернет; • Інтернет-сервіс «Google classroom» • Локальна мережа кабінету ТИП УРОКУ: комбінований ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: сучасний урок
Перегляд файлу

Для врахування на наступному уроці

                                                                                                                          Name:

Class:

Date: Session code:


1/2 Для врахування на наступному уроці

Зроблено з командою Classtime.com

2/2

Перегляд файлу

КАРТКА САМООЦІНЮВАННЯ

 

 

 

Прізвище, ім'я учня ________________________________________________ 

Дата  _______________

 

 

 

Оцінка 0-6 б.

ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ (Classtime)

 

 

Оцінка 0-4 б.

Завдання № 1

 

Завдання № 2

 

 

Оцінка 0-12 б.

ПРАКТИЧНА РОБОТА (Google classroom)

 

 

Оцінка 0-2б.

Я брав(ла) активну участь у роботі на уроці

 

Я запропонував(ла)  ідею, яка сподобалась іншим

Я вдало узагальнював(ла)  думки інших

Я давав(ла)  повні відповіді на запитання

 

Загальна кількість балів

 

 

 

Я тепер знаю… __________________________________________________________________________________________________________________________

 

Я тепер умію…

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

                  

Перегляд файлу

1

 

УРОК №  52            

 

КЛАС:  8

 

ДАТА ПРОВЕДЕННЯ:  21 березня 2019 року

 

ВЧИТЕЛЬ: Козачук Жанна Василівна

 

ТЕМА УРОКУ: «Упорядкування даних. Умовне форматування»

 

МЕТА УРОКУ:

  •    навчальна: формувати знання про засоби упорядкування і фільтрування даних у табличному процесорі та умовного форматування комірок, а також вміння їх використовувати;
  •    розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність, дослідницькі навички;
  •    виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ: учні повинні вміти упорядковувати дані зв’язного діапазону таблиці за даними одного або кількох стовпців, користуватись засобами фільтрування даних, налаштовувати умовне форматування комірок; пояснювати сутність понять: упорядкування, фільтрування, умовне форматування.

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ:

упорядкування, фільтрування, умовне форматування.

НАОЧНІСТЬ, ОБЛАДНАННЯ ТА ПРОГРАМНІ ЗАСОБИ :                                                                                                                                                                                           

  • е-підручник;
  • Інтерактивна дошка. Проектор.
  • ПК із табличним процесором та встановленим браузером, під’єднаним до мережі Інтернет;
  • Інтернет-сервіс «Google classroom»
  • Локальна мережа кабінету

ТИП УРОКУ: комбінований

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: сучасний урок

 

 

 

 

 

СТРУКТУРА УРОКУ

 

  1. Організаційний етап – 2 хв.
  2. Проведення інструктажу з ТБ – 1 хв.
  3. Перевірка домашнього завдання. Мотивація навчальної діяльності – 7 хв.

(використовуються можливості Інтернет-ресурсу CLASSTIME)

  1. Оголошення теми і мети уроку – 1 хв.
  2. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу 7 хв.

(використовуються можливості локальної мережі, інтерактивна дошка та проектор)

  1. Осмислення нового матеріалу – 7 хв.
  • Робота за комп’ютером
  • Рефлексія діяльності (фізкультхвилинка; вправа для очей)
  1. Формування практичних навичок – 15 хв.

(використовуються можливості Інтернет-ресурсу GOOGLE CLASSROM)

  • Продовження роботи за комп’ютером
  1. Підбиття підсумків уроку – 4 хв.

(використовуються можливості Інтернет-ресурсу PADLET)

  1. Домашнє завдання – 1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

 

  1.            Організаційний етап – 2 хв.

Рефлексія настрою та емоційного стану

Дії вчителя:

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку
  • налаштування учнів на робочий лад і позитивний емоційний настрій на уроці

Спільно з учнями розглядаємо зображення зі сходинками. Упродовж уроку учні оцінюють свою роботу на кожному етапі у вигляді сходинок, які ведуть до УСПІХУ.

 

  1.            Проведення інструктажу з ТБ – 1 хв.

Пригадуємо

Дії вчителя: проведення інструктажу з ТБ.

Дії учнів: нагадування правил безпечної роботи за комп’ютером.

 

  1.            Перевірка домашнього завдання. Мотивація навчальної діяльності  – 7 хв.

Онлайн-тестування. Прогрес учнів в живому часі – 5 хв.

(використовуються можливості Інтернет-ресурсу CLASSTIME)

Дії вчителя: поширює  учням код сесії, або ж посилання, за яким учні відразу потраплять до відповідної групи тестових завдань на безкоштовному сервісі Classtime.

Дії учнів: дають відповіді на тестові запитання, користуючись Classtime з комп’ютерів, планшетів та смартфонів.

Обговорюємо – 2 хв.

Інтерактивна вправа «Карта розуму»

Дії вчителя: визначає тему одним словом. (Табличний процесор. Умовне форматування)

Дії учнів: згадують все, що виникає в пам'яті стосовно цього слова.

 

  1.            Оголошення теми і мети уроку – 1 хв.

 

  1.            Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу (використовуються можливості локальної мережі кабінету, інтерактивна дошка та проектор) – 7 хв

Вивчаємо

Дії вчителя: пояснює нову тему

Дії учнів: слухають вчителя

 

  1.            Осмислення нового матеріалу – 7 хв.
  • Робота за комп’ютером
  • Рефлексія діяльності (фізкультхвилинка; вправа для очей)

 

  1.            Формування практичних навичок – 15 хв.

(використовуються можливості Інтернет-ресурсу GOOGLE CLASSROM)

Практикуємо

  •        Продовження роботи за комп’ютером

 

  1.            Підбиття підсумків уроку. Оцінювання – 4 хв.

(використовуються можливості Інтернет-ресурсу PADLET)

Рефлексія

Дії учнів: висловлюються одним реченням:


 

Сьогодні я дізнався… ?

Було цікаво…

Я виконував завдання… ?

Було складно…

Тепер я зможу… ?

Я зрозумів…

 

У мене вийшло… ?

Я відчув, що…

Мене здивувало… ?

Я навчився…

Я зміг…

Я спробую… ?


 

обговорюють практичні навички, що викликали труднощі.

Дії вчителя: Оцінювання.

 

  1.            Домашнє завдання – 1 хв.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Епіграф уроку. Успіх приходить до того, хто його прагне

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Правила безпечної роботи у комп’ютерному класі Пригадуємо

Номер слайду 4

ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯhttps://www.classtime.com/code/P4 MZ6 Командна гра

Номер слайду 5

Електронна книга. Електронні таблиціСтовпець. Діапазон клітинок. Аркуш. Клітинка. Формули. Рядок. ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР

Номер слайду 6

Тема уроку: «Упорядкування даних. Умовне форматування» МЕТА: формувати знання про засоби упорядкування і фільтрування даних у табличному процесорі та умовного форматування комірок, а також вміння їх використовувати21 березня 2019 року. Excel

Номер слайду 7

План вивчення теми. Сортування даних. Умовне форматування даних

Номер слайду 8

Сортування даних

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Умовне форматування даних

Номер слайду 11

ПРАКТИЧНА РОБОТА

Номер слайду 12

ПРАКТИЧНА РОБОТАЗавдання 1 Утворіть малюнок в діапазоні A3: P221. Введіть цифру 1 в діапазон комірок A1: P112. Введіть цифру 2 в діапазон комірок A12: P223. Розташуйте тризуб на малюнку. Завдання 2 1. Введіть цифру 1 в діапазон комірок B7: L7 G2: G12 F6: H8, а також в ці комірки: F3 H3 F11 H11 K6 K8 C6 C8 2. Введіть цифру 2 в комірки: =D4, =J4, =J10, =D10, =G3, =G6, =G7, =G8, =G11, =C7, =K7 Скопіюйте утворений малюнок та розташуйте праворуч 4 рази.

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка Встаньте, діти, посміхніться, Землі нашій уклоніться За щасливий день вчорашній. Всі до сонця потягніться, Вліво, вправо нахиліться, Веретенцем покрутіться. Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте. 3d.object.rotation.y3d.object.translation.y3d.object.scale.x3d.object.scale.y3d.object.scale.z3d.view.rotation.y

Номер слайду 14

Треба трохи відпочити, вправи для очей зробити. Вправа Посидіть із заплющеними очима, рахуючи до 30;розслабивши м’язи очей, подивіться у вікно, спостерігаючи, як гойдаються віти дерев і пливуть хмарки;швидко поморгайте, закрийте очі і, рахуючи до 10, уявіть як іде дощик

Номер слайду 15

ПРАКТИЧНА РОБОТАПрактична № 9 (с. 98-99) за підручником Бондаренко О. О. Б 81 Інформатика : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. /О. О. Бондаренко, В. В. Ластовецький, О. П. Пилипчук, Є. А. Шестопалов. —Х. : Видавництво «Ранок», 2016. — 256 с. : іл. ISBN 978-617-09-2852-8

Номер слайду 16

Оціни свої знання та вміння Що на уроці було нове? Цікаве? Складне? Чого навчилися?

Номер слайду 17

Домашнє завдання. Опрацювати відповідний розділ підручника: Р.5, п. 18 (с. 94-99). Вправа 18 (с. 98) за підручником Бондаренко О. О. Б 81 Інформатика : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. /О. О. Бондаренко, В. В. Ластовецький, О. П. Пилипчук, Є. А. Шестопалов. —Х. : Видавництво «Ранок», 2016. — 256 с. : іл. ISBN 978-617-09-2852-8

Фотоальбом.jpg
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

https://www.classtime.com/code/9 JZDJ

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

zip
До підручника
Інформатика 8 клас (Казанцева О.П., Стеценко І.В.)
Додано
9 червня 2019
Переглядів
1029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку