Інтерактивні технології виховання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів Навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад» Костянтинівської міської ради Донецької області Заступниця директорки з навчально – виховної роботи Сафронова Н.М.
Номер слайду 2
Визначною ознакою впровадження сучасної системи виховання є розвиваюча, культуротворча, здатна до самоосвіти і саморозвитку особистість, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити своє життя.
Номер слайду 3
Пасивна модель виховання модель “Монолог”
Номер слайду 4
Активна модель виховання модель “Діалог”
Номер слайду 5
Інтерактивна модель виховання модель “Полілог”
Номер слайду 6
це специфічна форма організації позакласної та позакласної діяльності учнів
Номер слайду 7
Інтерактивні технології це організація засвоєння інформації і формування певних вмінь та навичок через сукупність особливим способом організованих навчально–пізнавальних дій, що полягають в активній взаємодії учнів між собою та побудові міжособистісного спілкування з метою досягнення запланованого результату
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Принципи інтерактивного виховання
Номер слайду 10
Структура виховного заходу із застосуванням інтерактивних технологій
Номер слайду 11
Інтерактивні технології виховання
Номер слайду 12
1. Інтерактивні технології кооперативного спілкування - це модель організації діядльності учнів у малих групах, об'єднаних спільною виховною метою. робота в парах; ротаційні (змінювані) трійки; два - чотири - всі разом; "карусель"; робота в малих групах; акваріум.
Номер слайду 13
2. Інтерактивні технології кооперативно - групового спілкування передбачають одночасну спільну роботу всього класу.
Номер слайду 14
3. Технології ситуативного моделювання (спілкування у грі)- це побудова виховного процесу шляхом включення учня до гри (передусім ігрове моделювання явищ, що обговорюються).
Номер слайду 15
4. Технології опрацювання дискусійних питань: важливий засіб пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання, бо дискусія - широке публічне обговорення спірного питання.
Номер слайду 16
Правила організації інтерактивної роботи учнів
Номер слайду 17
кожна думка важлива; не бійся висловитись; ми всі - партнери; обговорюємо сказане, а не людину; обдумав, сформулював, висловив; кажи чітко, ясно, красиво; вислухав, висловився, вислухав; наводь тільки обґрунтовані докази; умій погодитись і не погодитись; важлива кожна роль.
Номер слайду 18
учні набули культури дискусії; виробилося вміння приймати спільні рішення; поліпшились вміння спілкуватися, доповідати; якісно змінився рівень сприйняття учнями інформації – він набув особистісного сенсу, замість “вивчити”, “запам’ятати” стало “обдумати”, “застосувати”; якісно змінився рівень володіння головними мисленнєвими операціями – аналізом, синтезом, узагальненням, абстрагуванням.
Номер слайду 19
Що може бути чесніше й шляхетніше, як навчити того, що сам якнайкраще знаєш. Квинтиліан, давньоримський оратор