Інтерактивні технології виховання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів Навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад» Костянтинівської міської ради Донецької області Заступниця директорки з навчально – виховної роботи Сафронова Н.М.
Визначною ознакою впровадження сучасної системи виховання є розвиваюча, культуротворча, здатна до самоосвіти і саморозвитку особистість, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити своє життя.
Інтерактивні технології це організація засвоєння інформації і формування певних вмінь та навичок через сукупність особливим способом організованих навчально–пізнавальних дій, що полягають в активній взаємодії учнів між собою та побудові міжособистісного спілкування з метою досягнення запланованого результату
учні набули культури дискусії; виробилося вміння приймати спільні рішення; поліпшились вміння спілкуватися, доповідати; якісно змінився рівень сприйняття учнями інформації – він набув особистісного сенсу, замість “вивчити”, “запам’ятати” стало “обдумати”, “застосувати”; якісно змінився рівень володіння головними мисленнєвими операціями – аналізом, синтезом, узагальненням, абстрагуванням.