Інтерактивні технології вихвання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів

Про матеріал
презентація розкритває науково - теоретичний підхід до проблеми впровадження інтерактивних технологій в освітній процес закладу освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивні технології виховання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів Навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад» Костянтинівської міської ради Донецької області Заступниця директорки з навчально – виховної роботи Сафронова Н.М.

Номер слайду 2

Визначною ознакою впровадження сучасної системи виховання є розвиваюча, культуротворча, здатна до самоосвіти і саморозвитку особистість, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити своє життя.

Номер слайду 3

Пасивна модель виховання модель “Монолог”

Номер слайду 4

Активна модель виховання модель “Діалог”

Номер слайду 5

Інтерактивна модель виховання модель “Полілог”

Номер слайду 6

це специфічна форма організації позакласної та позакласної діяльності учнів

Номер слайду 7

Інтерактивні технології це організація засвоєння інформації і формування певних вмінь та навичок через сукупність особливим способом організованих навчально–пізнавальних дій, що полягають в активній взаємодії учнів між собою та побудові міжособистісного спілкування з метою досягнення запланованого результату

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Принципи інтерактивного виховання

Номер слайду 10

Структура виховного заходу із застосуванням інтерактивних технологій

Номер слайду 11

Інтерактивні технології виховання

Номер слайду 12

1. Інтерактивні технології кооперативного спілкування - це модель організації діядльності учнів у малих групах, об'єднаних спільною виховною метою.    робота в парах;    ротаційні (змінювані) трійки; два - чотири - всі разом; "карусель"; робота в малих групах; акваріум.

Номер слайду 13

2. Інтерактивні технології кооперативно - групового спілкування передбачають одночасну спільну роботу всього класу.

Номер слайду 14

3. Технології ситуативного моделювання (спілкування у грі)- це побудова виховного процесу шляхом включення учня до гри (передусім ігрове моделювання явищ, що обговорюються).

Номер слайду 15

4. Технології опрацювання дискусійних питань: важливий засіб пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання, бо дискусія - широке публічне обговорення спірного питання.

Номер слайду 16

Правила організації інтерактивної роботи учнів

Номер слайду 17

кожна думка важлива; не бійся висловитись; ми всі - партнери; обговорюємо сказане, а не людину; обдумав, сформулював, висловив; кажи чітко, ясно, красиво; вислухав, висловився, вислухав; наводь тільки обґрунтовані докази; умій погодитись і не погодитись; важлива кожна роль.

Номер слайду 18

учні набули культури дискусії; виробилося вміння приймати спільні рішення; поліпшились вміння спілкуватися, доповідати; якісно змінився рівень сприйняття учнями інформації – він набув особистісного сенсу, замість “вивчити”, “запам’ятати” стало “обдумати”, “застосувати”; якісно змінився рівень володіння головними мисленнєвими операціями – аналізом, синтезом, узагальненням, абстрагуванням.

Номер слайду 19

Що може бути чесніше й шляхетніше, як навчити того, що сам якнайкраще знаєш. Квинтиліан, давньоримський оратор

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
21 листопада 2022
Переглядів
654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку