Положення про дидактичну майстерню

Про матеріал
Документ містить приклад розробленого Положення про дидактичну майстерню, яка працює над окремим напрямком діяльності закладу освіти
Перегляд файлу

 

                                                                                                               ЗАТВЕРДЖУЮ:

                                                                                                       Директорка

                                                                                                                                  ______________

                                                                                                                        Олена ЗАГРЕБЕЛЬНА

ПОЛОЖЕННЯ

про дидактичну майстерню, що працює над окремим напрямком діяльності

навчально – виховного комплексу

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Костянтинівської міської ради Донецької області

 

1.Загальні положення

1.1. дидактична майстерня, що працює над окремим напрямком діяльності закладу освіти (далі – дидактична майстерня) – структурний підрозділ внутрішньої системи управління освітнім процесом, який координує методичну, організаційну роботу вчителів, що працюють над окремим напрямком діяльності закладу освіти.

1.2. Дидактична майстерня вчителів здійснює навчально-методичне забезпечення роботи над окремим напрямком діяльності закладу освіти.

2. Структура та функції дидактичної майстерні

2.1. Структура дидактичної майстерні включає вчителів закладу освіти, що працюють над окремим напрямком діяльності закладу освіти.

2.2. Дидактична майстерня  може організовувати свою роботу за наявності 3-х та більше учасників.

2.3. Керує дидактичною майстернею керівник  (керівниця) зазначеної майстерні, яка (який) призначається наказом по закладу освіти із числа педагогічних працівників закладу освіти із відповідною фаховою освітою.

2.4. Загальний контроль за роботою дидактичної майстерні  здійснює заступник директора з навчально — виховної роботи.

3. Зміст і напрямки роботи дидактичної майстерні вчителів

3.1.Зміст роботи дидактичної майстерні включає такі напрямки діяльності:

- розробка, апробація та впровадження новітніх освітніх технологій та систем, перспективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі організації методичної роботи в закладі освіти;

- навчально-методичне консультування педагогічних кадрів закладу освіти;

- надання допомоги вчителям у опрацюванні окремого напрямку діяльності закладу освіти;

- забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог до навчання та виховання учнів;

- підготовка та участь у  професійних конкурсах та конкурсах для учнів різних рівнів;

- проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення і узагальнення їхнього перспективного педагогічного досвіду та його впровадження, залучення кращих із них до конкурсів професійної майстерності, навчально-методичної та науково-дослідницької роботи.

4. Обов’язки голови  дидактичної майстерні

 4.1. Планує роботу дидактичної майстерні на поточний навчальний рік.

 4.2. Визначає  обов’язки і ступінь відповідальності  членів дидактичної м айстерні за їх виконання.

 4.3. Відповідає за ведення документації дидактичної майстерні (плани роботи, протоколи засідань, тексти виступів, розробки уроків, зразки наочності тощо).

4.4. Вивчає та аналізує роботу дидактичної майстерні закладу освіти, складає списки необхідної науково-методичної літератури, технічних засобів навчання, тощо;

4.5. Відповідає за опрацювання, аналіз та узагальнення матеріалів роботи дидактичної майстерні над окремим напрямком діяльності закладу освіти.

4.6. Створює банк даних педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій, знайомить з ними членів дидактичної майстерні.

4.7. Спрямовує свою роботу на виявлення, апробацію та впровадження в практику закладу освіти педагогічного досвіду, новинок навчально-методичної літератури, новітніх освітніх технологій та досягнень сучасної науки.

4.8. Аналізує можливість та готує відповідні заявки на участь педагогів та учнів  закладу освіти у конкурсах різних рівнів.

4.9. Звітує про роботу дидактичної майстерні на засіданні  методичної  раді закладу освіти.

5. Обов’язки вчителів членів дидактичної майстерні

5.1. Працює над розробкою, аналізом та узагальненням матеріалів щодо окремого напрямку діяльності закладу освіти.

5.2. Постійно підвищує власний професійний рівень, педагогічну майстерність.

5.3. Бере активну участь в розробці відкритих заходів.

5.4. Бере участь в роботі засідань дидактичної майстерні, практичних семінарах, інших методичних заходах.

5.5. Володіє основами самоаналізу педагогічної діяльності.

6. Права вчителів членів дидактичної майстерні

6.1. Звертатися до адміністрації з проханням про відрядження на курси, семінари, тренінги з питань підвищення фахової та професійної майстерності.

 6.2. Висувати пропозиції щодо поліпшення організації освітнього процесу в закладі освіти.

 6.3. Вносити пропозиції щодо організації та змісту атестації вчителів.

7. Документація дидактичної майстерні

7.1. Положення про дидактичну майстерню.

7.2. Аналіз роботи за попередній навчальний рік.

7.3. План роботи на поточний навчальний рік.

7.4. Матеріали засідань дидактичної майстерні.

7.5. Банк даних про вчителів: якісний та кількісний склад.

7.6. Інструктивно -методичні документи.

7.7. Методична база власних розробок членів дидактичної майстерні.

8. Керівництво діяльністю дидактичної майстерні

8.1. Керівництво діяльністю дидактичної майстерні здійснює заступник директора з навчально — виховної  роботи.

8.2. За відсутності заступника директора з навчально – виховної роботи керівництво діяльністю дидактичної майстерні здійснює директор закладу освіти.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
21 листопада 2022
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку