Інтерактивні вправи до розділу "Людина й історія" за підручником "Я досліджую світ" Ірини Грущинської, Зої Хитрої, Ірини Дробязко

Про матеріал
Вправи для формування у здобувачів освіти навички працювати з підручником.
Перегляд файлу

image


ЗМІСТ

ВСТУП..........................................................................................................................................3

СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ І АФРИКИ.........................................................................4

Давній Єгипет......................................................................................................................... 4

Єрусалим................................................................................................................................. 4

Китай........................................................................................................................................4

СТАРОДАВНЯ ЄВРОПА............................................................................................................4

Греція....................................................................................................................................... 4

Італія........................................................................................................................................ 4

Видатні мандрівники та першовідкривачі на Землі............................................................ 4

СИМВОЛИ НАРОДІВ І КРАЇН СВІТУ..................................................................................... 5

Прапори країн......................................................................................................................... 5

Міжнародні союзи.................................................................................................................. 5

ДАВНЯ УКРАЇНА....................................................................................................................... 5

Ремесла давніх слов'ян........................................................................................................... 5

Турнір знавців князів Київської Русі.................................................................................... 5

Столиця Галицько-Волинської держави............................................................................... 5

КОЗАЦЬКА ДОБА.......................................................................................................................5

Що треба вміти, щоб стати козаком...................................................................................... 5

Сім постатей, які прославили Запорозьку Січ..................................................................... 5

Народні промисли та ремесла українців.............................................................................. 5

Ремесла давніх слов'ян........................................................................................................... 5

СУЧАСНА УКРАЇНА.................................................................................................................. 6

Чиє зображення на аверсному боці банкноти?.................................................................... 6

Хто прославляє Україну у світі?............................................................................................6

Використані джерела:1. Я досліджую світ. Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): Частина 2 //....................................................................................................................... 7

І. В. Грущинська, З. М. Хитра, І. І. Дробязко. - Київ: УОВЦ “Оріон”, 2021. - 160 с.: іл..................................................................................................................................... 7

2. Онлайновий сервіс LearningApps.org....................................................................... 7

 

ВСТУП

Напевне немає такого вчителя, якому б не хотілося, щоби діти на уроках активно працювали. За допомогою інтерактивних вправ здобувач освіти може перевірити й закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню його пізнавального інтересу.

Технологія інтерактивного навчання передбачає публічне звітування здобувачем освіти про виконання конкретного завдання. До прикладу, є онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи.

Різноманітні завдання діти із задоволенням створюють за допомогою конструктора Learningapps. Важливо, щоб учень усвідомлював практичну значущість одержаних знань. У процесі роботи слід навчати дитину планувати свою діяльність, міркувати про послідовність та способи її виконання, описувати результати та порівнювати їх зі зразком.

 

Тема параграфа підручника

Посилання на інтерактиві вправи

СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ І АФРИКИ

image

Давній Єгипет

image

Єрусалим

image

Китай

СТАРОДАВНЯ ЄВРОПА

image

Греція

image

Італія

image

Видатні мандрівники та першовідкривачі на Землі

 

Тема параграфа підручника

Посилання на інтерактиві вправи

СИМВОЛИ

НАРОДІВ І КРАЇН СВІТУ

image

Прапори країн

image

Міжнародні союзи

ДА

ВНЯ УКРАЇНА

image

Ремесла давніх слов'ян

image

Турнір знавців князів Київської Русі

image

Столиця Галицько-Волинської держави

КО

ЗАЦЬКА ДОБА

image

Що треба вміти, щоб стати козаком

image

Сім постатей, які прославили Запорозьку Січ

image

Народні промисли та ремесла українців

Ремесла давніх слов'ян

 

Тема параграфа підручника

Посилання на інтерактиві вправи

СУЧ

АСНА УКРАЇНА

image

Чиє зображення на аверсному боці банкноти?

image

Хто прославляє Україну у світі?


 

Використані джерела: 1. Я досліджую світ. Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): Частина 2 //

І. В. Грущинська, З. М. Хитра, І. І. Дробязко. - Київ: УОВЦ “Оріон”, 2021. - 160 с.: іл.

2. Онлайновий сервіс LearningApps.org

pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
18 березня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку