10 класhttps://padlet.com/aponkinaraisa/ovo34awm8hj8
|
Завдання |
Формат виконання |
Методичний коментар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Італія СпецифікаіталійськогоВідродження, йогоосновніетапи, представники. Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «Божественна комедія» (Пекло, І, V). Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури. Поема «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми. Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору.
|
Опрацюйте статтю уВікіпедії «Відродження в Італії» за посиланнямhttps://uk.wikipedia.org/wiki/та закінчить гронування. |
Гроно |
Завдання, надане учням в якості попереджувального, використовується на етапі вивчення нового матеріалу. Воно дає змогу узагальнити знаннєвий компонент з теми «Італійське Відродження», сприяє розвиткуключових компетентностей: умінню вчитися, інформаційно-цифрової, обізнаності та самовираженню в сфері культури.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Прочитайте «Божественну комедію» Данте Аліг’єрі та реконструюйте таблицю «Алегоричний зміст образів»
|
Реконструкція таблиці |
Завдання дає змогу розкрити результати аналізу алегоричних образів учнями, може бути використано при аналізі художнього твору. Сприяє розвитку логічного мислення, ключових компетентностей: уміння вчитися, соціальної та громадянської, обізнаності та самовираженню в сфері культури. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Опрацюйте статті «Роль Данте в історії Європейської культури» за посиланням: https://history.vn.ua › pidruchniki › kadobyanska. та «Специфіка італійського Відродження» за посиланням Зробіть презентацію «Роль Данте в історії Європейської культури» |
Презентація |
Завдання, завдяки використанню інтернет – ресурсів, дозволяє синтезувати навчальний матеріал; сприяє розвитку інформаційно- цифрової компетентності,обізнаності та самовираженню в сфері культури. |