11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Презентація на тему: "Інтерактивний метод "Ажурна пилка"

Про матеріал

Метод “Ажурна пилка" дозволяє працювати разом, щоб вивчити значну кількість інформації за короткий проміжок часу, а також заохочує допомагати один одному вчитися навчаючи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивний метод “Ажурна пилка”

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Метод “Ажурна пилка” дозволяє працювати разом, щоб вивчити значну кількість інформації за короткий проміжок часу, а також заохочує допомагати один одному вчитися навчаючи.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Основою техніки «ажурна пилка» є самонавчання безпосередніми учасниками тренінгу. Допомагає активізувати всіх учасників. Кожен здобуває інформацію завдяки самостійній роботі з першоджерелами та співпраці з іншими учасниками.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Цей метод зручно використовувати на уроках природознавства під час вивчення тем “Органи чуття”, “Органи кровообігу”, “Орієнтування на місцевості”

Номер слайду 8

Послідовність організації роботи: 1. Підберіть матеріал, необхідний для уроку і підготуйте індивідуальний, інформаційний пакет для кожного учня. 2.Розподіліть учнів на домашню та експертну групи. 3. Кожна експертна група повинна вислухати всіх представників домашніх груп і проаналізувати матеріал в цілому. 4.Після завершення роботи, учні повинні повернутися у домашні групи і поділитися отриманою інформацією.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Правила роботи для учнів: 1. Спочатку ви працюватимете в домашній групі. 2.Потім в іншій групі ви будете виступати в ролі експертів з питання, над яким ви працювали в домашній групі та отримуєте інформацію від представників інших груп. 3. В останній частині заняття ви знову повернетесь в свою домашню групу, для того, щоб поділитися тією новою інформацією, яку вам надали учасники інших груп.

Номер слайду 11

Домашні групи Кожна група отримує завдання, вивчає та обговорює матеріал. Переконайтесь, що кожен у групі розуміє матеріал. Домовтесь, як ви будете викладати матеріал іншим групам.

Номер слайду 12

Повернувшись у першу ("домашню") групу, поділіться інформацією, яку отримали від інших груп. Виконайте нове завдання викладача на узагальнення матеріалу.

Номер слайду 13

Експертні групи У новій групі ви розповідатимете те, що засвоїли у "домашній" групі, і засвоюватимете те, що розповідатимуть вам інші. Намагайтесь навчити інших, залучаючи їх до бесіди чи міркувань.

Номер слайду 14

Гра триває в три етапи: На першому кожна група отримає один з текстів (в нашому випадку – щодо інтерактивних методів та прикладів технік навчання) і час на підготовку (20 хв.). За цей час треба опанувати його зміст настільки, аби стати фахівцем у визначеному питанні, звичайно, в межах, що вимагаються правилами гри

Номер слайду 15

На другому етапі створюються нові, експертні групи. До складу кожної входить представник із попередньої групи

Номер слайду 16

На третьому етапі всі повертаються до попередніх груп і під час розмови на тему опрацьованого тексту кожна група на аркуші паперу блокноту фліп-чарту створює графічну модель всього матеріалу, з яким ознайомилася (в цьому разі – що є спільного, а що відрізняє запропоновані методи та техніки). Час – до 15 хв.

Номер слайду 17

За допомогою методу “Ажурна пилка” за короткий час можна отримати великий обсяг інформації!

Номер слайду 18

Фрагмент уроку з математики 6 клас “Узагальнення та систематизування знань"

Номер слайду 19

 Знайомство з методом “Ажурна пилка”. (5 хв). Під час роботи за допомогою методу “Ажурна пилка” ви повинні бути готовими працювати в різних групах. –    Спочатку ви працюватимете в “домашній” групі. –    Потім в іншій групі ви будете виступати в ролі “експертів” з питання, над яким ви працювали в домашній групі, та отримаєте інформацію від представників інших груп. –    В останній частинні заняття ви знову повертаєтесь в свою “домашню” групу, для того щоб поділитися тією новою інформацією, яку вам надали учасники інших груп. “Домашня” група. 1.    Кожна група отримує завдання, вивчає його та обговорює свій матеріал. 2.    Вам бажано обрати в групі головуючого, тайм-кліпера та особу, яка ставить запитання.

Номер слайду 20

“Експертні” групи. 1.    Після того як вчитель об’єднав вас у нові групи, ви стаєте експертами з тієї теми, що вивчали в “домашній” групі. 2.    По черзі в повному обсязі донести інформацію до членів інших груп та сприйняти нову інформацію. “Домашні” групи. 1.    Ви повертаєтесь “додому”, де маєте поділитись інформацією з членами своєї “домашньої” групи про нову інформацію, яку ви отримали від представників інших груп. 2.    Виробляєте спільні висновки та рішення. 3.    Розв’язування задач. (Використання інтерактивного методу “Ажурна пилка”. 27 хв.) Я роздаю учням номерки від 1 до 3 різного кольору. І картки з завданням. Учні в “домашніх” групах виконують і обговорюють завдання. Далі працюють відповідно до методу “Ажурна пилка”.

Номер слайду 21

4.    Підсумок уроку. (8 хв.) Учні об’єднуються в коло і підбивають підсумок уроку. обговорюють завдання та способи його розв’язання. Вчитель підсумовує результати уроку, викладає оцінки, мотивуючи кожну оцінку.  5.    Домашнє завдання. (1 хв.) Вашим домашнім завданням буде підготуватись до тематичної контрольної роботи. Бажаю всім успіху.

Номер слайду 22

Картка №1 1.    Як множаться дроби? Наведіть приклад. 2.    У трьох ящиках 63,6 кг слив. У першому і другому ящиках разом   усіх слив, а у другому і третьому – 70% усіх слив. Скільки кілограмів слив у кожному ящику? Картинка №2 1.    Як множити дріб на натуральне число? Наведіть приклад. 2.    Поле площею 21 га зорали 3 трактори. Перший і другий трактори зорали разом   площі всього поля, а перший і тертій разом – 60% площі поля. Скільки гектарів зорав кожний трактор окремо?

Номер слайду 23

Картинка №3 1.    Як діляться дроби? Наведіть приклад. 2.    Довжина городу прямокутної форми дорівнює 60 м. Під жито відведено 70% площі городу, а решту 450 м2 – під картоплю. Знайдіть ширину городу. Картинка №4 1.    Які дроби є взаємо оберненими? Наведіть приклад. 2.    Заготовлену в кар’єрі руду вивезли 3 самоскиди. Перший самоскид вивіз 120 т руди, другий – 0,4, а третій – 30% усієї руди. Скільки тонн руди було заготовлено в кар’єрі?

ppt
Додано
24 березня 2019
Переглядів
1064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку