СВОРЕКННЯ І ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ПЛАКАТУ НА УРОЦІ ІСТОРІЇ.
Зазвичай більшість учнів володіють історичними фактами, можуть викладати їх у хронологічній послідовності та знають найважливіші історичні дата. Водночас формування загального історичного світогляду школярів залишається досить проблемними. Для більшості учнів робота з історичними персоналіями викликає значні ускладнення. А якщо зважати, що зміст курсу історії України досить обтяжений прізвищами видатних політичних і культурних, то вчителеві необхідно докладати значних зусиль, щоб утримувати інтерес до свого предмета, навіть застосовуючи пам’ятки з їх вивчення.
Для успішного засвоєння діяльності історичний діячів пропоную взяти до уваги різноманітні прийоми візуалізації, які є ефективним засобом комунікації, оскільки дозволяють залучити значні масиви інформації. Саме візуалізація є основою сучасного інформаційного простору, адже без відповідних зорових образів неможливо уявити результати дослідження особистості, явища тощо. Дієвість візуальної інформації на уроках історії залежить від виду візуального матеріалу та способу його презентації.
Суттєво підвищує ефективність і якість засвоєння інформації про певну історичну особу інтерактивний плакат або представлення особистості в одному слайді. Інтернет пропонує безліч варіантів виконання інтерактивних плакатів, причому якихось сталих критеріїв щодо його виконання поки що немає. То що ж таке інтерактивний плакат, для чого він потрібен і які існують види плакаті?
Що таке інтерактивний плакат?
Плакат – це наочне зображення, яке може бути використане з будь-якою метою: реклама, агітація навчання і т. ін. Важливо, що плакат за своєю суттю - це засіб надання інформації, тобто основна його функція – демонстрування матеріалу.
Під інтерактивністю розуміють здатність інформаційно-комунікаційно системи активно й регулювати на дії користувача.